Książki marketingowe
Strategia komunikacji w social mediach
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...Książka, op. miękka41,20 zł Cena regularna: 59,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 42,11 zł -2%wysyłka w 48 godzinBiblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...Książka, op. miękka34,85 zł Cena regularna: 49,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 35,61 zł -2%wysyłka w 48 godzinBiznes społecznościowy. MLM moimi oczami
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki,...Książka, op. twarda34,85 zł Cena regularna: 49,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 35,61 zł -2%wysyłka w 48 godzinJak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
Zamów książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej....Książka, op. miękka32,54 zł Cena regularna: 44,90 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 32,05 zł +2%w magazynieNa własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu
Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...Książka, op. miękka34,08 zł Cena regularna: 54,90 zł -38% Najniższa cena z 30 dni: 34,40 złw magazynieStrategiczne podejście do działania w social mediach
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych… …jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym...Książka, op. miękka35,27 zł Cena regularna: 49,00 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 34,21 zł +3%w magazynieCiemna strona marketingu
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na...Książka, op. miękka98,91 zł Cena regularna: 109,90 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 80,23 zł +23%w magazynieTajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital
Poznaj myślenie inwestorów i zobacz, jak pozyskać venture capital. Jeżeli przyjąć, że Dolina Krzemowa to największa na świecie maszynka do produkowania majątku, to Sand Hill Road należałoby uznać za napędzający ją silnik. To właśnie tam znajdziesz najbardziej znane nazwiska w branży venture...Książka, op. miękka38,19 zł Cena regularna: 54,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 38,55 złw magazynieKod kulturowy jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową...Książka, op. miękka38,19 zł Cena regularna: 54,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 38,55 złw magazynieNarratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...Książka, op. miękka51,68 zł Cena regularna: 59,00 zł -12% Najniższa cena z 30 dni: 57,28 zł -10%w magazynieEmail marketing komunikuj angażuj buduj lojalność
Świat biznesu kręci się również wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta...Książka, op. miękka21,62 zł Cena regularna: 34,90 zł -38% Najniższa cena z 30 dni: 21,83 złw magazynieMarketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...Książka, op. miękka65,63 zł Cena regularna: 89,90 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 62,93 zł +4%w magazynieMarketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy,...Książka, op. miękka27,76 zł Cena regularna: 39,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 28,02 złw magazynieBuyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb...Książka, op. miękka36,43 zł Cena regularna: 49,90 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 34,93 zł +4%w magazynieMarketing polityczny. Jak wygrać wybory?
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu...Książka, op. miękka28,83 zł Cena regularna: 39,90 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 28,30 zł +2%w magazyniePendrive wielki multimedialny słownik niemiecko-polski polsko-niemiecki
Największy, a zarazem najlepszy multimedialny słownik niemiecki dostępny w programie do zainstalowania na dysku komputera oraz równoległego korzystania z pendrive`a na dowolnych komputerach. Dwa grube tomy w jednym funkcjonalnym programie, w całkowicie nowym interfejsie na eleganckim nośniku 8GB z...311,66 zł Cena regularna: 399,00 zł -22% Najniższa cena z 30 dni: 314,57 złw magazynie- Outlet-24%
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe Outlet
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe....Książka, op. miękkaOgraniczona dostępność74,99 zł Cena regularna: 99,00 zł -24% Najniższa cena z 30 dni: 37,13 zł +102%w magazynie - Outlet-50%
Marketing wartości Outlet
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i...Książka, op. twarda12,50 zł Cena regularna: 24,99 zł -50% Najniższa cena z 30 dni: 12,50 złw magazynie Biznes XXI wieku
Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...Książka, op. miękka33,45 zł Cena regularna: 50,00 zł -33% Najniższa cena z 30 dni: 32,40 zł +3%wysyłka w 48 godzinDoktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się...Książka, op. twarda69,13 zł Cena regularna: 99,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 70,67 zł -2%wysyłka w 48 godzinSkuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego...Książka, op. miękka53,10 zł Cena regularna: 59,00 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 38,87 zł +37%wysyłka w 48 godzinWiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...Książka, op. miękka75,91 zł Cena regularna: 79,91 zł -5% Najniższa cena z 30 dni: 62,98 zł +21%wysyłka w 48 godzinZawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i...Książka, op. miękka17,02 zł Cena regularna: 39,90 zł -57% Najniższa cena z 30 dni: 16,68 zł +2%wysyłka w 48 godzinLiczby w HR
Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie...Książka, op. miękka57,67 zł Cena regularna: 79,00 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 59,46 zł -3%wysyłka w 48 godzinPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiObróćZajrzyj...Książka, op. miękka41,20 zł Cena regularna: 59,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 42,11 zł -2%wysyłka w 48 godzinKapitalizm. Historia krótkiego trwania
Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...Książka, op. miękka49,39 zł Cena regularna: 69,95 zł -29% Najniższa cena z 30 dni: 49,02 złwysyłka w 48 godzinMózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką...Książka, op. twarda48,67 zł Cena regularna: 57,23 zł -15% Najniższa cena z 30 dni: 50,53 zł -4%wysyłka w 48 godzinMarketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano...Książka, op. miękka67,85 zł Cena regularna: 89,90 zł -25% Najniższa cena z 30 dni: 67,85 złwysyłka w 24 godzinyReguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy,...Książka, op. miękka53,10 zł Cena regularna: 59,00 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 38,94 zł +36%wysyłka w 48 godzinMarketing
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona...Książka, op. miękka104,24 zł Cena regularna: 139,00 zł -25% Najniższa cena z 30 dni: 88,40 zł +18%wysyłka do 72 godzin