Książki marketingowe

  • -30%
    Strategia komunikacji w social mediach

    Strategia komunikacji w social mediach

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...
    Książka, op. miękka
    41,20 zł Cena regularna: 59,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 42,11 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -30%
    Biblia content marketingu

    Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Książka, op. miękka
    34,85 zł Cena regularna: 49,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 35,61 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -30%
    Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

    Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

    MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki,...
    Książka, op. twarda
    34,85 zł Cena regularna: 49,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 35,61 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -28%
    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Zamów książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej....
    Książka, op. miękka
    32,54 zł Cena regularna: 44,90 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 32,05 zł +2%
    w magazynie
  • -38%
    Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

    Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

    Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...
    Książka, op. miękka
    34,08 zł Cena regularna: 54,90 zł -38% Najniższa cena z 30 dni: 34,40 zł
    w magazynie
  • -28%
    Strategiczne podejście do działania w social mediach

    Strategiczne podejście do działania w social mediach

    Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych… …jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym...
    Książka, op. miękka
    35,27 zł Cena regularna: 49,00 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 34,21 zł +3%
    w magazynie
  • -10%
    Ciemna strona marketingu

    Ciemna strona marketingu

    Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na...
    Książka, op. miękka
    98,91 zł Cena regularna: 109,90 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 80,23 zł +23%
    w magazynie
  • -30%
    Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital

    Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital

    Poznaj myślenie inwestorów i zobacz, jak pozyskać venture capital. Jeżeli przyjąć, że Dolina Krzemowa to największa na świecie maszynka do produkowania majątku, to Sand Hill Road należałoby uznać za napędzający ją silnik. To właśnie tam znajdziesz najbardziej znane nazwiska w branży venture...
    Książka, op. miękka
    38,19 zł Cena regularna: 54,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 38,55 zł
    w magazynie
  • -30%
    Kod kulturowy jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta motywacje wyborców czy zachowania tłumu

    Kod kulturowy jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta motywacje wyborców czy zachowania tłumu

    Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową...
    Książka, op. miękka
    38,19 zł Cena regularna: 54,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 38,55 zł
    w magazynie
  • -12%
    Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń

    Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń

    Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...
    Książka, op. miękka
    51,68 zł Cena regularna: 59,00 zł -12% Najniższa cena z 30 dni: 57,28 zł -10%
    w magazynie
  • -38%
    Email marketing komunikuj angażuj buduj lojalność

    Email marketing komunikuj angażuj buduj lojalność

    Świat biznesu kręci się również wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta...
    Książka, op. miękka
    21,62 zł Cena regularna: 34,90 zł -38% Najniższa cena z 30 dni: 21,83 zł
    w magazynie
  • -27%
    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

    Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...
    Książka, op. miękka
    65,63 zł Cena regularna: 89,90 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 62,93 zł +4%
    w magazynie
  • -30%
    Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

    Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy,...
    Książka, op. miękka
    27,76 zł Cena regularna: 39,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 28,02 zł
    w magazynie
  • -27%
    Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

    Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

    Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb...
    Książka, op. miękka
    36,43 zł Cena regularna: 49,90 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 34,93 zł +4%
    w magazynie
  • -28%
    Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?

    Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?

    Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu...
    Książka, op. miękka
    28,83 zł Cena regularna: 39,90 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 28,30 zł +2%
    w magazynie
  • -22%
    Pendrive wielki multimedialny słownik niemiecko-polski polsko-niemiecki

    Pendrive wielki multimedialny słownik niemiecko-polski polsko-niemiecki

    Największy, a zarazem najlepszy multimedialny słownik niemiecki dostępny w programie do zainstalowania na dysku komputera oraz równoległego korzystania z pendrive`a na dowolnych komputerach. Dwa grube tomy w jednym funkcjonalnym programie, w całkowicie nowym interfejsie na eleganckim nośniku 8GB z...
    311,66 zł Cena regularna: 399,00 zł -22% Najniższa cena z 30 dni: 314,57 zł
    w magazynie
  • Outlet
    -24%
    Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

    Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe Outlet

    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe....
    Książka, op. miękka
    Ograniczona dostępność
    74,99 zł Cena regularna: 99,00 zł -24% Najniższa cena z 30 dni: 37,13 zł +102%
    w magazynie
  • Outlet
    -50%
    Marketing wartości

    Marketing wartości Outlet

    Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i...
    Książka, op. twarda
    12,50 zł Cena regularna: 24,99 zł -50% Najniższa cena z 30 dni: 12,50 zł
    w magazynie
  • -33%
    Biznes XXI wieku

    Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Książka, op. miękka
    33,45 zł Cena regularna: 50,00 zł -33% Najniższa cena z 30 dni: 32,40 zł +3%
    wysyłka w 48 godzin
  • -30%
    Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

    Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

    Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się...
    Książka, op. twarda
    69,13 zł Cena regularna: 99,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 70,67 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -10%
    Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

    Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

    Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego...
    Książka, op. miękka
    53,10 zł Cena regularna: 59,00 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 38,87 zł +37%
    wysyłka w 48 godzin
  • -5%
    Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...
    Książka, op. miękka
    75,91 zł Cena regularna: 79,91 zł -5% Najniższa cena z 30 dni: 62,98 zł +21%
    wysyłka w 48 godzin
  • -57%
    Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

    Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

    Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i...
    Książka, op. miękka
    17,02 zł Cena regularna: 39,90 zł -57% Najniższa cena z 30 dni: 16,68 zł +2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -27%
    Liczby w HR

    Liczby w HR

    Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie...
    Książka, op. miękka
    57,67 zł Cena regularna: 79,00 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 59,46 zł -3%
    wysyłka w 48 godzin
  • -30%
    Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

    Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

    Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiObróćZajrzyj...
    Książka, op. miękka
    41,20 zł Cena regularna: 59,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 42,11 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -29%
    Kapitalizm. Historia krótkiego trwania

    Kapitalizm. Historia krótkiego trwania

    Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...
    Książka, op. miękka
    49,39 zł Cena regularna: 69,95 zł -29% Najniższa cena z 30 dni: 49,02 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • -15%
    Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

    Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

    Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką...
    Książka, op. twarda
    48,67 zł Cena regularna: 57,23 zł -15% Najniższa cena z 30 dni: 50,53 zł -4%
    wysyłka w 48 godzin
  • -25%
    Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

    Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

    Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano...
    Książka, op. miękka
    67,85 zł Cena regularna: 89,90 zł -25% Najniższa cena z 30 dni: 67,85 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • -10%
    Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

    Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

    Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy,...
    Książka, op. miękka
    53,10 zł Cena regularna: 59,00 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 38,94 zł +36%
    wysyłka w 48 godzin
  • -25%
    Marketing

    Marketing

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona...
    Książka, op. miękka
    104,24 zł Cena regularna: 139,00 zł -25% Najniższa cena z 30 dni: 88,40 zł +18%
    wysyłka do 72 godzin

Bestsellery - Biznes

  • -33%
    Biznes XXI wieku

    Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Książka, op. miękka
    33,45 zł Cena regularna: 50,00 zł -33% Najniższa cena z 30 dni: 32,40 zł +3%
    wysyłka w 48 godzin
  • -10%
    Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

    Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

    Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego...
    Książka, op. miękka
    53,10 zł Cena regularna: 59,00 zł -10% Najniższa cena z 30 dni: 38,87 zł +37%
    wysyłka w 48 godzin
  • -28%
    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Zamów książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej....
    Książka, op. miękka
    32,54 zł Cena regularna: 44,90 zł -28% Najniższa cena z 30 dni: 32,05 zł +2%
    w magazynie
  • -30%
    Strategia komunikacji w social mediach

    Strategia komunikacji w social mediach

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...
    Książka, op. miękka
    41,20 zł Cena regularna: 59,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 42,11 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -30%
    Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

    Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

    Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się...
    Książka, op. twarda
    69,13 zł Cena regularna: 99,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 70,67 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -8%
    Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

    Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

    `Dla kogo jest tak książka? Przede wszystkim dla tych, którzy chcą w sprzedaży osiągnąć sukces. Dla tych, którzy chcą z tego zawodu uczynić swoją życiową karierę. Dla ludzi ambitnych, energicznych, silnie zmotywowanych, posiadających predyspozycje charakterologiczna do zawodu sprzedawcy. Naturalnym...
    45,91 zł Cena regularna: 49,90 zł -8% Najniższa cena z 30 dni: 42,42 zł +8%
    wysyłka w 48 godzin
  • -16%
    Prezentacje po prostu!

    Prezentacje po prostu!

    Ciekawie i na tematPrezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do...
    Książka, op. miękka
    41,07 zł Cena regularna: 49,00 zł -16% Najniższa cena z 30 dni: 38,41 zł +7%
    wysyłka w 48 godzin
  • -27%
    Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców

    Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców

    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe....
    Książka, op. miękka
    31,32 zł Cena regularna: 42,90 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 30,03 zł +4%
    wysyłka w 4 dni
  • -61%
    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki...
    Książka, op. miękka
    15,74 zł Cena regularna: 39,90 zł -61% Najniższa cena z 30 dni: 15,20 zł +4%
    wysyłka w 48 godzin
  • MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

    MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz...
    Książka, op. miękka
    49,00 zł Najniższa cena z 30 dni: 41,65 zł +18%
    wysyłka w 24 godziny
  • -38%
    Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

    Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu

    Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje...
    Książka, op. miękka
    34,08 zł Cena regularna: 54,90 zł -38% Najniższa cena z 30 dni: 34,40 zł
    w magazynie
  • -5%
    Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy

    Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla...
    Książka, op. miękka
    75,91 zł Cena regularna: 79,91 zł -5% Najniższa cena z 30 dni: 62,98 zł +21%
    wysyłka w 48 godzin
  • -12%
    Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń

    Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń

    Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...
    Książka, op. miękka
    51,68 zł Cena regularna: 59,00 zł -12% Najniższa cena z 30 dni: 57,28 zł -10%
    w magazynie
  • -30%
    Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital

    Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital

    Poznaj myślenie inwestorów i zobacz, jak pozyskać venture capital. Jeżeli przyjąć, że Dolina Krzemowa to największa na świecie maszynka do produkowania majątku, to Sand Hill Road należałoby uznać za napędzający ją silnik. To właśnie tam znajdziesz najbardziej znane nazwiska w branży venture...
    Książka, op. miękka
    38,19 zł Cena regularna: 54,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 38,55 zł
    w magazynie
  • -30%
    Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

    Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...

    Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiObróćZajrzyj...
    Książka, op. miękka
    41,20 zł Cena regularna: 59,00 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 42,11 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -27%
    Liczby w HR

    Liczby w HR

    Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie...
    Książka, op. miękka
    57,67 zł Cena regularna: 79,00 zł -27% Najniższa cena z 30 dni: 59,46 zł -3%
    wysyłka w 48 godzin
  • -33%
    MLM Marketing wielopoziomowy

    MLM Marketing wielopoziomowy

    Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany...
    Książka, op. miękka
    26,62 zł Cena regularna: 39,90 zł -33% Najniższa cena z 30 dni: 26,42 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • -25%
    Marketing

    Marketing

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona...
    Książka, op. miękka
    104,24 zł Cena regularna: 139,00 zł -25% Najniższa cena z 30 dni: 88,40 zł +18%
    wysyłka do 72 godzin
  • -30%
    Biblia content marketingu

    Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Książka, op. miękka
    34,85 zł Cena regularna: 49,90 zł -30% Najniższa cena z 30 dni: 35,61 zł -2%
    wysyłka w 48 godzin
  • -15%
    Rynek i wolność

    Rynek i wolność

    W całej udokumentowanej historii ludzkości nigdy nie zdołano ustanowić takiego porządku społecznego, który by nie prowadził do zinstytucjonalizowanego gwałcenia wolności, pokoju i sprawiedliwości - czyli takiego porządku, w którym człowiek mógłby w pełni realizować swoje możliwości. Brak powodzenia...
    Książka, op. miękka
    31,79 zł Cena regularna: 37,40 zł -15% Najniższa cena z 30 dni: 19,50 zł +63%
    wysyłka w 48 godzin

Nowości - Biznes

Marketing jest procesem społecznym podczas którego jednostki otrzymują dokładnie to czego potrzebują. Przedsiębiorstwa tworzą oraz oferują towary. Marketing umożliwia także swobodną wymianę towarów i usług posiadających jakąś wartość. Podsumowując marketing polega na zaspokajaniu potrzeb w celu osiągnięcia zysku.


Marketing wciąż zyskuje na znaczeniu. Pojęcie to wciąż ewoluuje, ponieważ stale zmienia się sposób, w jaki producenci oraz firmy starają się dotrzeć do konsumentów. W tak szybko zmieniającym się środowisku ważne jest, aby w dziedzinie marketingu wciąż być na bieżąco. Nie można odpuścić choć na chwilę. Trzeba wciąż trzymać rękę na pulsie.


Najprostszym sposobem, aby wciąż być na bieżąco, jest lektura książek z dziedziny marketingu. W dzisiejszych czasach bez wątpienia marketing jest zdominowany przez media społecznościowe. Jednak nie wszystkie dziedziny handlu oraz produkcji muszą koniecznie podążać za trendami.


W tej kategorii produktów znajdą Państwo wszelkie podręczniki, które mogą pomóc dotrzeć do klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży.