Książki marketingowe

  • Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

    Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także...
    Książka, op. miękka
    44,68 zł
    w magazynie
  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

    Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych...
    Książka, op. miękka
    73,56 zł
    w magazynie
  • E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

    Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a...
    Książka, op. miękka
    49,64 zł
    w magazynie
  • Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital

    Poznaj myślenie inwestorów i zobacz, jak pozyskać venture capital. Jeżeli przyjąć, że Dolina Krzemowa to największa na świecie maszynka do produkowania majątku, to Sand Hill Road należałoby uznać za napędzający ją silnik. To właśnie tam znajdziesz najbardziej znane nazwiska w branży venture...
    Książka, op. miękka
    44,68 zł
    w magazynie
  • Storytelling oparty na danych

    Przez dane do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub...
    Książka, op. miękka
    45,55 zł
    w magazynie
  • Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe Outlet

    W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe....
    Książka, op. miękka
    Ograniczona dostępność
    90,09 zł
    w magazynie
  • Email marketing

    Świat biznesu kręci się również wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta...
    Książka, op. miękka
    29,67 zł
    w magazynie
  • Strategia komunikacji w social mediach

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią...
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Książka, op. miękka
    31,88 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

    MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki,...
    Książka, op. twarda
    31,88 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Książka, op. miękka
    35,22 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Scientific Advertising

    Kto jeszcze chce poznać21 legendarnych zasad pisaniaskutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy...
    Książka, op. miękka
    29,30 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni

    Co zrobić, żeby poprawić nasze zasięgi na Instagramie? Jak za pomocą prostych rozwiązań dostać się do tzw. grupy docelowej? Czy zostanie influencerem jest naprawdę proste? Na te pytania warto poszukać odpowiedzi w książce Mirosława Skwarka "Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni"....
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Zrozumieć marketing w.2

    Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów,...
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować

    Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...
    Książka, op. miękka
    28,79 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Beauty is my business

    Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym...
    Książka, op. miękka
    54,86 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Perswazja w Social Media

    Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu,...
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Sztuka projektowania tekstów

    Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta. Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i...
    Książka, op. miękka
    31,31 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Skuszeni Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

    Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele...
    Książka, op. miękka
    39,88 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)

    Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego...
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Kapitalizm. Historia krótkiego trwania

    Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...
    Książka, op. miękka
    55,75 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna

    Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego...
    Książka, op. miękka
    56,59 zł
    dostępny za 23 dni
  • 9 praw marketingu B2B

    Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business ... B2B. Ten rynek znacząco ró,żni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się...
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Ty w social mediach

    Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka...
    Książka, op. miękka
    34,99 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Liczby w HR

    Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie...
    Książka, op. miękka
    53,07 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby...
    Książka, op. miękka
    38,87 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji

    Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa! Ludzie w większości są wzrokowcami &mdash, najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej...
    Książka, op. miękka
    14,74 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

    Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i...
    Książka, op. miękka
    18,17 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Gospodarka, rozwój, krach. Na czym to polega?

    Peter D. Schiff, który jest znany ze swojego zakładu o 1 centa z 2006 roku, o to że na rynku nastąpi krach napisał wyśmienitą książkę o ekonomii. Na podstawie prostej historii mieszkańców pewnej wyspy wyjaśnia czytelnikowi kolejne pojęcia związane z gospodarką i jej zawiłościami. Ilustrowana...
    Książka, op. miękka
    38,29 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Marketing

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych....
    Książka, op. twarda
    122,55 zł
    wysyłka w 48 godzin

Marketing jest procesem społecznym podczas którego jednostki otrzymują dokładnie to czego potrzebują. Przedsiębiorstwa tworzą oraz oferują towary. Marketing umożliwia także swobodną wymianę towarów i usług posiadających jakąś wartość. Podsumowując marketing polega na zaspokajaniu potrzeb w celu osiągnięcia zysku.


Marketing wciąż zyskuje na znaczeniu. Pojęcie to wciąż ewoluuje, ponieważ stale zmienia się sposób, w jaki producenci oraz firmy starają się dotrzeć do konsumentów. W tak szybko zmieniającym się środowisku ważne jest, aby w dziedzinie marketingu wciąż być na bieżąco. Nie można odpuścić choć na chwilę. Trzeba wciąż trzymać rękę na pulsie.


Najprostszym sposobem, aby wciąż być na bieżąco, jest lektura książek z dziedziny marketingu. W dzisiejszych czasach bez wątpienia marketing jest zdominowany przez media społecznościowe. Jednak nie wszystkie dziedziny handlu oraz produkcji muszą koniecznie podążać za trendami.


W tej kategorii produktów znajdą Państwo wszelkie podręczniki, które mogą pomóc dotrzeć do klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży.