Interesujesz się marketingiem internetowym? Chcesz zgłębić tajniki znaczenia treści jako narzędzia wpływającego na wyniki sprzedażowe i relacje z odbiorcami? Solidnej dawki wiedzy dostarczy Ci "Biblia content marketingu" autorstwa Dariusza Puzyrkiewicza, eksperta w dziedzinie tekstów sprzedażowych.
Jak od słowa przejść do finalizacji transakcji? Nie jest to łatwa droga, ale określenie celów i zaplanowanie strategii pozwala na skuteczne pokonanie niełatwej ścieżki wiodącej od chęci dokonania sprzedaży do zamknięcia procesu. Dariusz Puzyrkiewicz tłumaczy, aby nie działać chaotycznie, bez wcześniej przygotowanej koncepcji, a postawić na zaprojektowanie trasy, która zaprowadzi do realizacji wytyczonych na wstępie założeń. "Biblia content marketingu" wyjaśnia, czym jest content marketing, a następnie przekształca zagadnienia teoretyczne w praktyczne, dostarczając szeregu pomysłów, które warto rozważyć, a także ciekawostek związanych z działalnością autora.
Książka pomoże uporządkować wiedzę, poszerzy słownictwo branżowe i zachęci do przemyślanych działań. Sprawi, że tworzenie treści marketingowych przeznaczonych do sieci stanie się łatwiejsze. Wierzysz w moc słów? Z pewnością zainteresuje Cię również pozycja "Biblia copywritingu". Dariusz Puzyrkiewicz potrafi posługiwać się słowem, pisać w sposób inspirujący i uświadamia czytelnika, że nie samym pisaniem copywriter się zajmuje. Myśli należałoby bowiem skierować najpierw ku docelowemu odbiorcy i do niego dopasować treść.
Jak od słowa przejść do finalizacji transakcji? Nie jest to łatwa droga, ale określenie celów i zaplanowanie strategii pozwala na skuteczne pokonanie niełatwej ścieżki wiodącej od chęci dokonania sprzedaży do zamknięcia procesu. Dariusz Puzyrkiewicz tłumaczy, aby nie działać chaotycznie, bez wcześniej przygotowanej koncepcji, a postawić na zaprojektowanie trasy, która zaprowadzi do realizacji wytyczonych na wstępie założeń. "Biblia content marketingu" wyjaśnia, czym jest content marketing, a następnie przekształca zagadnienia teoretyczne w praktyczne, dostarczając szeregu pomysłów, które warto rozważyć, a także ciekawostek związanych z działalnością autora.
Książka pomoże uporządkować wiedzę, poszerzy słownictwo branżowe i zachęci do przemyślanych działań. Sprawi, że tworzenie treści marketingowych przeznaczonych do sieci stanie się łatwiejsze. Wierzysz w moc słów? Z pewnością zainteresuje Cię również pozycja "Biblia copywritingu". Dariusz Puzyrkiewicz potrafi posługiwać się słowem, pisać w sposób inspirujący i uświadamia czytelnika, że nie samym pisaniem copywriter się zajmuje. Myśli należałoby bowiem skierować najpierw ku docelowemu odbiorcy i do niego dopasować treść.