Reklamacje i zwroty

Regulacje odnośnie do:



Procedura reklamacji:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanym poniżej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (również znajduje się poniżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji z naszym działem reklamacji. Prosimy w tym celu o przesłanie wiadomości na adres: zwroty@glosel.pl lub wypełnienie formularza kontaktowego:



  1. Odstąpienie od umowy:
  2. Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje Ci na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

    Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    List bądź paczkę z produktami do zwrotu proszę nadać przesyłką rejestrowaną (poleconą) na poniższy adres.

    Glosel sp. z o.o. sp. k.
    Panattoni Park Białystok (Rampy 23-25)
    ul. Welurowa 4
    15-680 Białystok

    Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.

  3. Szybkie zwroty Inpost:
  4. Cenisz wygodę i proste rozwiązania? Właśnie takie są Szybkie Zwroty InPost. Wystarczy kilka kliknięć i zwrot można nadać w najbliższym paczkomacie. Sam koszt nadania paczki (12,99 zł) będzie potrącony z ceny zwracanego produktu, więc nie musisz dodatkowo opłacać przesyłki.

  5. Szybkie zwroty InPost – jak to działa?

    1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/taniaksiazka.
      • Wybierz rozmiar paczki i wypełnij formularz. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.
      • W polu "Opis" wpisz nazwy zwracanych produktów
      • Pamiętaj, żeby określić powód zwrotu.
      • Kiedy już wszystko wypełnisz, kliknij "Zwracam paczkę".
    2. Następny krok to nasza akceptacja Twojego zgłoszenia. Może się zdarzyć, że trzeba będzie na nią poczekać.
    3. Informację o akceptacji dostaniesz mailem. W nim też znajdziesz Twój kod zwrotu, który będzie ważny przez 14 dni.
    4. Swój kod zwrotu napisz na paczce i możesz ją nadać w dowolnym paczkomacie.
      • Na panelu paczkomatu wybierz: "Chcę nadać paczkę", następnie "Mam kod nadania/zwrotu".
    5. Pieniądze za zwracane produkty (z potrąconym kosztem nadania paczki: 12,99 zł) dostaniesz z założenia tą samą metodą, jaką pierwotnie było opłacone zamówienie. Jeżeli chcesz wybrać inny sposób lub zmienić dane do zwrotu, wtedy do paczki dołącz dodatkowo ten formularz (kliknij, żeby pobrać formularz).


Szybkie zwroty Inpost

Przydatne dokumenty:

- Pobierz formularz reklamacji.

- Pouczenie o  prawie odstąpienia od umowy.

- Wzór formularza odstąpienia od umowy.

- Wersja edytowalna formularza odstąpienia od umowy.

Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

Dane kontaktowe:

e-mail: sklep@taniaksiazka.pl
e-mail: zwroty@glosel.pl

telefon: +48 85 674 36 19

Dane właściciela księgarni:

Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6,
15-111 Białystok

NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, GIODO: 149527
zarejestrowany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w KRS pod numerem: 569207

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może też złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Zapisz się na newsletter

Promocje, obniżki, kody rabatowe - bądź na bieżąco!

Warto nam zaufać