Nowa książka Won-pyung Sohn, autorki sprzedanego w milionach egzemplarzy “Almonda”. Książka Roku 2024 serwisu Granice.pl
Poruszająca, inspirująca i budująca, solidna dawka wsparcia zawarta w porywającej powieści.
Projekt: koniec z frustracją! Tylko czy po tylu porażkach można się odbić od dna?
Kim Seong-gon czuje, że całe jego życie jest jednym wielkim pasmem porażek – nieudane interesy, ciągnące się za nim długi, utrata rodziny. Jest już właściwie pewien, że nie ma po co dalej żyć. Zastanawia się, czy skoczyć w odmęty rzeki Han, jednak chłodny wiatr i lęk przed śmiercią w lodowatej wodzie sprawiają, że rezygnuje z tej próby. Przełom w jego życiu stanowi przypadkowe obejrzenie na jednym z telebimów na seulskim dworcu fragmentu wywiadu, który inspiruje go do zmian. Zakłada konto na YouTube, dzięki któremu zaczyna zyskiwać popularność i sympatię internautów. Czy uda mu się zrealizować plan „nowy ja”? Czy rzeczywiście nigdy nie jest za późno na zmiany?
Opinie o książce
Kiedy odłożyłem ją na regał, nie mogłem powstrzymać wypływającego na usta uśmiechu. Wyrazu zadowolenia, który naturalnie pojawia się na twarzy po zjedzeniu czegoś dobrego.
Cheon Myeong-kwan, pisarz
Ile razy uda nam się doświadczyć życia dokładnie takim, jakim jest? Książka opowiada o pewnym mężczyźnie, choć jednocześnie jest też historią każdego z nas. Poświęćmy czas, by poprzez perypetie Kim Seong-gona Andrei zastanowić się nad podejściem, jakie sami powinniśmy przyjąć w płynącym nieustannie życiu.
Nam Da-reum, aktor
O autorce
Won-pyung Sohn – pochodząca z Seulu południowokoreańska pisarka i reżyserka filmowa. Studiowała filozofię i socjologię na Uniwersytecie Sogang oraz reżyserię w Koreańskiej Akademii Sztuk Filmowych. Autorka bestsellerowej książki Almond (2016), za którą otrzymała Nagrodę Changbi, oraz powieści Kontratak. Gniewni trzydziestoletni (2017), uhonorowanej m.in. prestiżową Literacką Nagrodą Jeju 4.3 (2017). Jako reżyserka i autorka produkcji krótkometrażowych została wyróżniona przez Science Fantasy Writers (2006) i Przegląd Filmowy 6. Cine21 (2001).


