Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

Wysyłka w
24 godziny + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
232
Rok wydania
2022
Inne wersje (2)
eBook, pdf, mobi, epub
za 53,91 zł
Audiobooki mp3
za 53,91 zł
Nasza cena: 38,62 zł 59,90 zł Taniej o: 36%

Książka "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie" autorstwa Krzysztofa Wadasa to praktyczny poradnik dla osób, które chcą zbudować silną i rozpoznawalną markę. Jeśli nie masz dużego zaplecza finansowego, jednak jesteś gotów na poświęcenie i pełne zaangażowanie to pozycja właśnie dla Ciebie!

Autor w przystępny sposób przedstawia etapy budowania strategii marki, począwszy od analizy rynku i konkurencji, poprzez określenie unikalnego charakteru marki i jej misji, aż po stworzenie spójnej strategii wizerunku i komunikacji. Krzysztof Wadas w książce skupia się na tworzeniu wartościowej i spójnej marki, która przyciąga klientów i buduje lojalność. Omawia także kwestie związane z kreatywnym podejściem do kreowania marki oraz z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii w procesie budowania strategii.

Książka "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie” wyróżnia się praktycznym podejściem i konkretnymi wskazówkami, które możesz od razu zastosować w praktyce. Autor dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą z dziedziny marketingu i psychologii biznesu, dzięki czemu czytelnicy mogą skorzystać z cennych wskazówek, które pomogą uniknąć wielu błędów, popełnianych w procesie budowania marki.

Doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu zdobytą na przestrzeni lat wiedzą i praktyką dzieli się nie tylko ze swoimi czytelnikami. Od kilku lat wykłada również na Uniwersytecie SWPS oraz w Wyższej Szkole Bankowej.
Warto zwrócić uwagę na...
Dzieciństwo w małym miasteczku, szkoła, pierwsze miłosne doświadczenia, praca, dom, rodzina – z takich elementów zbudował swoje życie Wojciech Borecki – autor książki, w której każdy czytelnik odnajdzie siebie. Bo „Małymi krokami do celu, czyli jak zostałem emigrantem” to opowieść o codzienności –...
dodaj do schowka Do koszyka 22,97 zł
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby...
dodaj do schowka Do koszyka 53,91 zł
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby...
dodaj do schowka Do koszyka 53,91 zł
Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj! Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i...
dodaj do schowka Do koszyka 56,74 zł
Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...
dodaj do schowka Do koszyka 28,80 zł
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego...
dodaj do schowka Do koszyka 38,04 zł
Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Krzysztof Wadas
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 232
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328387966
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328387966
  • EAN: 9788328387966
  • Wymiary: 14.0x20.8cm

Bestsellery - Biznes

  • Beauty is my business

    Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym...
    Książka, op. miękka
    52,59 zł
    w magazynie
  • Biznes XXI wieku

    Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad...
    Książka, op. miękka
    32,45 zł
    w magazynie
  • Biblia content marketingu

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do...
    Książka, op. miękka
    32,17 zł
    w magazynie
  • Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi...

    Co zrobić, żeby poprawić nasze zasięgi na Instagramie? Jak za pomocą prostych rozwiązań dostać się do tzw. grupy docelowej? Czy zostanie influencerem jest naprawdę proste? Na te pytania warto poszukać odpowiedzi w książce Mirosława Skwarka "Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni"....
    Książka, op. miękka
    38,04 zł
    w magazynie
  • Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach..

    Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić...
    Książka, op. miękka
    35,32 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

    Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...
    Książka, op. miękka
    28,80 zł
    w magazynie
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

    Grzech nie skorzystać z książki, któ,ra podaje na tacy siedem głó,wnych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny...
    Książka, op. miękka
    9,69 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

    Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką...
    Książka, op. twarda
    48,65 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Zrozumieć marketing w.2

    Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów,...
    Książka, op. miękka
    38,04 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Kapitalizm. Historia krótkiego trwania

    Czym jest kapitalizm i skąd się wziął? Porywająca opowieść o systemie, który na naszych oczach odchodzi w przeszłość. Czy nowoczesność, indywidualizm i miejskość są rzeczywiście europejskimi wynalazkami? Czy kapitalizm powstał wraz z brytyjską rewolucją przemysłową? Czy rok 1989 faktycznie był...
    Książka, op. miękka
    51,51 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Sztuka projektowania tekstów

    Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta. Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i...
    Książka, op. twarda
    31,59 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • B2B E-commerce. Podręcznik menedżera

    Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i...
    Książka, op. miękka
    58,63 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Scientific Advertising

    Kto jeszcze chce poznać21 legendarnych zasad pisaniaskutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy...
    Książka, op. miękka
    28,50 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Liczby w HR

    Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie...
    Książka, op. miękka
    50,81 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób...
    Książka, op. miękka
    64,47 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Inwestowanie w srebro i złoto

    Złoto i srebro to najbardziej kontrowersyjne narzędzia inwestowania. Bardziej kontrowersyjne niż kryptowaluty. Wbrew pozorom są najbardziej bezpieczne. Wielce stabilne i przede wszystkim uczciwe.Wokół nich istnieje jednak bardzo czarna reklama, kreowana latami przez rządy i banki, która sprawia, że...
    Książka, op. twarda
    63,93 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

    Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się...
    Książka, op. twarda
    62,27 zł
    w magazynie
  • Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone

    W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o...
    Książka, op. miękka
    49,51 zł
    wysyłka w 48 godzin
  • Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

    Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty,...
    Książka, op. miękka
    67,12 zł
    wysyłka w 24 godziny
  • Kod kulturowy

    Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową...
    Książka, op. miękka
    44,08 zł
    w magazynie
Wybrane bestsellery
Pewnego dnia Kicia Kocia słyszy za oknem hałas - pracują ciężkie maszyny. Czy niszczą plac zabaw? Kicia Kocia i jej przyjaciele dowiadują się jednak, że to tylko remont. Plac zabaw będzie jak nowy.
dodaj do schowka Do koszyka 9,12 zł
W świecie rządzonym przez obdarzonych mocami Elitarnych Zwyczajna dziewczyna ze slumsów staje przed wyzwaniem, jak przetrwać.W królestwie Ilyi Zwyczajni skazani są na banicję lub śmierć. Ich niedobitki ściga Kai, brat następcy tronu, od dziecka szkolony na Egzekutora. W czasie jednej z takich akcji...
dodaj do schowka Do koszyka 42,83 zł
Szósty i zarazem ostatni tom oryginalnych „Kronik Diuny”, kontynuacja historii zapoczątkowanej w Heretykach Diuny. Stara się najeżyła. Nie straciła wyniosłości, ale posłała ostrzegawcze spojrzenie podwładnym. Przez chwilę trawiły słowa Murbelli.— Stałaś się jedną z nich? — spytała któraś z tyłu. —...
dodaj do schowka Do koszyka 56,84 zł
Przekłady na 40 języków. Ponad 1 500 000 egzemplarzy książek sprzedanych tylko w Polsce. 5 nominacji do tytułu Książki Roku Lubimy Czytać w kategorii: kryminał/sensacja/thriller. 6 nominacji do Bestsellera Empiku. 1 Bestseller Empiku dla „Terapeutki“ w kategorii: literatura popularna. Honorowa...
dodaj do schowka Do koszyka 32,23 zł
Prosta metoda, jak skutecznie rzucić palenie Allena Carra to książka, która skutecznie pomaga w rozstaniu się z nałogiem nikotynowym bez bólu, żalu i poczucia straty usuwa psychiczną potrzebę palenia.   Publikacja prezentuje wyjątkowo prosty sposób skończenia z nałogiem, który wymaga jedynie...
dodaj do schowka Do koszyka 26,09 zł
Kiedy twoje wszystko zamienia się w nic, nie uznajesz kompromisów. A pomoc przychodzi czasem ze strony, z której najmniej się jej spodziewasz. Minął miesiąc od koszmarnego tsunami, które wywróciło do góry nogami życie mieszkańców Bali. W tym czasie Sydney i Elvis zdążyli się w sobie zakochać,...
dodaj do schowka Do koszyka 26,08 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula