„Projekt: promienność. 12-tygodniowy plan self-care, rozbudzenia energii oraz potencjału ciała i umysłu” to koreańskie rytuały piękna na wyciągnięcie ręki!
Ta książka podpowiada, jak zadbać o swoją skórę i wewnętrzny blask za pomocą naturalnych, sprawdzonych metod. Instrukcje w niej zawarte wskażą ci drogę, jak stać się kimś, kto promienieje pięknem, energią i pewnością siebie.
Gdy sięgniesz po „Projekt: promienność”, dowiesz się, na czym dokładnie polega ten nieodparty magnetyzm i jak możesz go w sobie rozwinąć. Metody zawarte na kartach książki pomogą ci zamanifestować całą obfitość, piękno i radość, których pragniesz, a przede wszystkim – na które zasługujesz.
Poradnik składa się z planu rozpisanego na 12 tygodni. To program miłości do siebie i swojej skóry, a jego stosowanie umożliwi ci promieniowanie wewnętrznym i zewnętrznym blaskiem.
Informacje zawarte w książce sprawią, że:
- poznasz proste metody pielęgnacji skóry i masażu bez drogich kosmetyków i inwazyjnych zabiegów estetycznych;
- wypróbujesz głęboką praktykę miłości do siebie i wzniesiesz się na wysokie wibracje;
- zaczniesz traktować swoją skórę „jak najdroższy jedwab na ziemi”, a ciało jak świątynię i zasób niezwykłej energii;
- zastosujesz praktyczne rytuały i ćwiczenia umysłu: medytację, afirmację i prawo przyciągania;
- nauczysz się ponad 50 prostych, a zarazem potężnych rytuałów promienności, takich jak: masaż dla blasku, peeling odnawiający czy oczyszczająca moc śmiechu;
- poznasz prawdziwe historie, które zainspirują cię do bycia magnetyczną siłą manifestującą się poprzez przywrócenie własnej wartości, rozbudzenie kobiecej energii i połączenie się ze swoim Wyższym Ja.
O autorce
Angela Jia Kim – założycielka Savor Beauty, marki naturalnej pielęgnacji skóry i SPA do twarzy, inspirowanej koreańskimi rytuałami piękna i miłości własnej. Była również międzynarodową pianistką koncertową. Nazywana przez MindBodyGreen „nieoczekiwaną wirtuozką piękna”, stworzyła nagradzane produkty do pielęgnacji skóry w swojej kuchni, przypadkowo stała się przedsiębiorczynią i zbudowała wielomilionowy koncern wokół filozofii manifestowania piękna, blasku i równowagi. Prowadziła setki warsztatów dla kobiet, a jej Savor Beauty Planner sprzedał się w ponad 100 000 egzemplarzy. Jej produkty do pielęgnacji skóry i SPA w Nowym Jorku zostały wybrane jako „Best of New York” i były prezentowane w najlepszych publikacjach, takich jak „Vogue”, „Goop”, „Elle”, „Allure” i „InStyle”.