Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Zapowiedź
Przewidywana dostępność: 2020-12-09
Wysyłka w
52 dni + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
136
Rok wydania
2020
Nasza cena: 33,12 zł 39,90 zł Taniej o: 17%

Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się:
Kim jest copywriter?
Jak przygotować się do pracy copywritera?
Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!
O autorze
Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: kuzniatresci.pl
Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Marcin Cichocki
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 136
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328372429
  • Język: polski
  • Podtytuł: Zacznij zarabiać na pisaniu
  • ISBN: 9788328372429
  • EAN: 9788328372429
Warto zwrócić uwagę na...
Przetwarzanie danych w Excelu 0/5 Nasza cena:
33,12 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Przetwarzanie danych w Excelu

Szybko łącz i przetwarzaj dane - to proste z Power Query! Jeśli wykonujesz jakąkolwiek pracę biurową albo wymagającą analizy danych, na pewno wiesz, ile czasu zajmuje ich wyszukiwanie i segregowanie, a potem jeszcze wyłuskiwanie z nich sensu i potrzebnych Ci informacji. Sama analiza to pestka w...
Produkty i marki w opinii e-konsumentów 0/5 Nasza cena:
23,38 zł 34,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do...
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw 0/5 Nasza cena:
33,12 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych...
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik 0/5 Nasza cena:
28,11 zł 29,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik

Inspiracja i efekty &mdash, znajdź swó,j własny pomysł na fundraising! Organizacje pożytku publicznego w Polsce nie mają łatwego życia. Muszą wciąż udowadniać, że ich działalność faktycznie przynosi korzyści, że wszystkie pieniądze pozyskane od Darczyńcó,w przeznaczane są na konkretne...
Twoja firma w social mediach wyd.3 0/5 Nasza cena:
40,67 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Twoja firma w social mediach wyd.3

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się...
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy... 0/5 Nasza cena:
32,37 zł 39,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy...

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny...
Od przedstawiciela handlowego do prezesa... 0/5 Nasza cena:
31,49 zł 47,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Od przedstawiciela handlowego do prezesa...

Zwycięzcę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale po tym, jak kończyPowyższe słowa - parafraza wypowiedzi jednego z polskich polityków -- pierwotnie oczywiście odnosiły się do sytuacji w świecie polityki. Jednak biznes i polityka są dosyć podobne. Tu i tu toczy się walka o stanowiska bądź...
Biblia copywritingu w.2 0/5 Nasza cena:
25,94 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Biblia copywritingu w.2

Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym...
Motywacja bez zadyszki. Jak pokonywać.. 0/5 Nasza cena:
28,97 zł 34,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Motywacja bez zadyszki. Jak pokonywać..

Osiągaj cele bez zadyszki, w zgodzie ze sobą Gdyby sporządzić ranking najpopularniejszych słów XXI wieku, motywacja bez wątpienia znalazłaby się w ścisłej czołówce. Słowo to widać na okładkach poradników (również tego - sic!), czasopism, w tytułach kursów, szkoleń i tysięcy internetowych wykładów....
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula