Abino
-
Kleksy i plamy
Nieszablonowa gra karciana polegająca na dobieraniu kleksów i plam wg określonej sekwencji. Niesamowicie rozwija spostrzegawczość. Gra kierowana jest do najmłodszych ale zapewniamy że starsi gracze znajdą tu dużo radości. Gracze mają do dyspozycji 24 karty z zamieszczonymi rysunkami kolorowych...Nieszablonowa gra karciana polegająca na dobieraniu kleksów i plam wg określonej sekwencji. Niesamowicie rozwija spostrzegawczość. Gra kierowana jest do najmłodszych ale zapewniamy że starsi gracze znajdą tu dużo radości. Gracze mają do dyspozycji 24 karty z zamieszczonymi rysunkami kolorowych... -
Karty - Superpamięć
Nieszablonowa gra karciana polegająca na dobieraniu obrazków wg określonej sekwencji. Niesamowicie rozwija spostrzegawczość. Gra kierowana jest do najmłodszych ale zapewniamy że starsi gracze znajdą tu dużo radości. Gracze mają do dyspozycji 32 karty z zamieszczonymi rysunkami. Dla najmłodszych...Nieszablonowa gra karciana polegająca na dobieraniu obrazków wg określonej sekwencji. Niesamowicie rozwija spostrzegawczość. Gra kierowana jest do najmłodszych ale zapewniamy że starsi gracze znajdą tu dużo radości. Gracze mają do dyspozycji 32 karty z zamieszczonymi rysunkami. Dla najmłodszych... -
Gra w kulki Abino
Tradycyjna gra zręcznościowa polegająca na umieszczeniu swoich kulek możliwie blisko ściany. Sugerowany wiek graczy: 5-99 lat Liczba graczy: 2-4 Orientacyjny czas gry : 15 minut Zawartość: 6 plastikowych kulek w dwóch kolorachTradycyjna gra zręcznościowa polegająca na umieszczeniu swoich kulek możliwie blisko ściany. Sugerowany wiek graczy: 5-99 lat Liczba graczy: 2-4 Orientacyjny czas gry : 15 minut Zawartość: 6 plastikowych kulek w dwóch kolorach -
Puzzle 24 el. Nierozłączki - Brakujący element Abino
Nierozłączki - Brakujący element . Puzzle edukacyjne.Nierozłączki - Brakujący element . Puzzle edukacyjne. -
Puzzle edukacyjne 48 el. Wesoły alfabet Abino
Najmłodsi gracze poznają alfabet poprzez połączenie literki z odpowiednim obrazkiem. Do połączenia 24 par puzzli.Najmłodsi gracze poznają alfabet poprzez połączenie literki z odpowiednim obrazkiem. Do połączenia 24 par puzzli. -
Torowisko
Tory zostały zasypane, należy wyznaczyć nowe trasy, ale czy uda się dostać na dworzec PKP na czas? Gra z interaktywną planszą. Doskonała gra dla całej rodziny! Rozwija spostrzegawczość! Uczy logicznego myślenia! Zawartość: 44 karty z torami karta "dworzec" 4 pionki kostka instrukcja Liczba graczy...Tory zostały zasypane, należy wyznaczyć nowe trasy, ale czy uda się dostać na dworzec PKP na czas? Gra z interaktywną planszą. Doskonała gra dla całej rodziny! Rozwija spostrzegawczość! Uczy logicznego myślenia! Zawartość: 44 karty z torami karta "dworzec" 4 pionki kostka instrukcja Liczba graczy... -
Grzybobranie
Mniejsza wersja gry Grzybobranie która jest uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair-play. Sugerowany wiek graczy: 5-99 latliczba graczy: 2-4orientacyjny czas gry : 20 minutZAWARTOŚĆ: plansza 4 pionki i kostka 8 grzybkówMniejsza wersja gry Grzybobranie która jest uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair-play. Sugerowany wiek graczy: 5-99 latliczba graczy: 2-4orientacyjny czas gry : 20 minutZAWARTOŚĆ: plansza 4 pionki i kostka 8 grzybków -
Figurka metalowa Słoń indyjski
Figurka metalowa Słoń Indyjski 4 cmFigurka metalowa Słoń Indyjski 4 cm -
Z Kopyta na Ranczo
Strategiczna gra planszowa dla najmłodszych, w której konie przeżywają przygody na torze i ranczo. Ciekawym elementem zestawu są pionki koni wykonane z metalu. Zawartość: dwustronna plansza 4 metalowe pionki w kształcie koni kostka instrukcja Wiek 5+Strategiczna gra planszowa dla najmłodszych, w której konie przeżywają przygody na torze i ranczo. Ciekawym elementem zestawu są pionki koni wykonane z metalu. Zawartość: dwustronna plansza 4 metalowe pionki w kształcie koni kostka instrukcja Wiek 5+ -
Szachy drewniane tradycyjne
Szachy drewniane w pudełku Rozmiar kasetki po rozłożeniu 27 x 27 x 3 cm. 272922 7 Drewniana kasetka z planszą Drewniane figury szachowe Ostrzeżenie. Zabawka nieodpowiednia dla dzieci poniżej 36. miesiąca życia. Małe części. Wymiary opakowania: 27 x 27 x 3 cmSzachy drewniane w pudełku Rozmiar kasetki po rozłożeniu 27 x 27 x 3 cm. 272922 7 Drewniana kasetka z planszą Drewniane figury szachowe Ostrzeżenie. Zabawka nieodpowiednia dla dzieci poniżej 36. miesiąca życia. Małe części. Wymiary opakowania: 27 x 27 x 3 cm -
Wyścig z czasem Abino
Gra zręcznościowa polegająca na możliwie szybkim układaniu wieży z kolorowych naparstków wg wzoru z obrazka wylosowanej karty. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ROZMIAR PUDEŁKA: 17-17-5 ZAWARTOŚĆ: 24 karty 20 naparstków w pięciu kolorachGra zręcznościowa polegająca na możliwie szybkim układaniu wieży z kolorowych naparstków wg wzoru z obrazka wylosowanej karty. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ROZMIAR PUDEŁKA: 17-17-5 ZAWARTOŚĆ: 24 karty 20 naparstków w pięciu kolorach -
Palcem po mapie. Gwiazdozbiór
Palcem po mapie Gwiazdozbiór to doskonała zabawa i nauka w jednym. To podróż przez konstelacje gwiezdne i ich najjaśniejsze gwiazdy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie...Palcem po mapie Gwiazdozbiór to doskonała zabawa i nauka w jednym. To podróż przez konstelacje gwiezdne i ich najjaśniejsze gwiazdy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie... -
Logopary Abino
Logopary to gra zachęcająca najmłodsze dzieci i te nieco starsze dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających głoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. Same zasady gry są bardzo proste: zadaniem dziecka jest wyszukanie...Logopary to gra zachęcająca najmłodsze dzieci i te nieco starsze dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających głoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. Same zasady gry są bardzo proste: zadaniem dziecka jest wyszukanie... -
Szalone hasła do gry Państwa Miasta Abino
Kieszonkowa wersja gry Państwa-Miasta. Wybierz jedną kartę, wskaż literę, na którą musisz udzielić jak najszybciej odpowiedzi. Wygrywa osoba, która udzieli najwięcej odpowiedzi i przy tym zbierze najwięcej kart!Mix wzorów, produkt wysyłany losowoKieszonkowa wersja gry Państwa-Miasta. Wybierz jedną kartę, wskaż literę, na którą musisz udzielić jak najszybciej odpowiedzi. Wygrywa osoba, która udzieli najwięcej odpowiedzi i przy tym zbierze najwięcej kart!Mix wzorów, produkt wysyłany losowo -
Palcem po mapie. Europa
Nowa wersja gry wzbogacona o zdjęcia. Dla grających to podróż przez Państwa, najważniejsze Stolice i ciekawe miejsca Europy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie...Nowa wersja gry wzbogacona o zdjęcia. Dla grających to podróż przez Państwa, najważniejsze Stolice i ciekawe miejsca Europy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie... -
Palcem po mapie. Świat Abino
Brelok metalowy Polska kontur 4cm ABINO.Brelok metalowy Polska kontur 4cm ABINO. -
Znaki drogowe w pigułce ABINO
Masz dobrą pamięć? Jesteś częstym uczestnikiem ruchu drogowego, a może dopiero zaczynasz swoją przygodę? Mamy dla Ciebie propozycję! Znaki drogowe w pigułce to świetna gra karciana dla tych, co dopiero uczą się zasad drogowych oraz dla tych, co świetnie je znają. Zasady gry opierają się na...Masz dobrą pamięć? Jesteś częstym uczestnikiem ruchu drogowego, a może dopiero zaczynasz swoją przygodę? Mamy dla Ciebie propozycję! Znaki drogowe w pigułce to świetna gra karciana dla tych, co dopiero uczą się zasad drogowych oraz dla tych, co świetnie je znają. Zasady gry opierają się na... -
Kalambury Abino
Gra towarzyska w odgadywanie haseł za pomocą gestów lub rysunków. Zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych . Ćwiczy refleks, uczy skojarzeń oraz rozwija zdolności interpersonalne.SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 latLICZBA GRACZY: 1 -4ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ:-plansza-96 kartWiek: 5+Gra towarzyska w odgadywanie haseł za pomocą gestów lub rysunków. Zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych . Ćwiczy refleks, uczy skojarzeń oraz rozwija zdolności interpersonalne.SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 latLICZBA GRACZY: 1 -4ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ:-plansza-96 kartWiek: 5+ -
Domino logopedyczne mix Abino
Domino logopedyczne, wsparcie wymowy głosek K-G-TSugerowany wiek graczy: 4-10 latliczba graczy: 2 -4orientacyjny czas gry : 20 minut,Zawartość: 30 dwustronnych kart na grubej tekturzeDomino logopedyczne, wsparcie wymowy głosek K-G-TSugerowany wiek graczy: 4-10 latliczba graczy: 2 -4orientacyjny czas gry : 20 minut,Zawartość: 30 dwustronnych kart na grubej tekturze -
Szachy klasyczne
Klasyczne wydanie gry z drewnianymi figurami szachowymi. Gra strategiczna, w której udział biorą dwie osoby, a rozgrywana jest na planszy zwanej "szachownicą". Zawartość: dwukolorowa plansza 32 drewniane pionki instrukcja Wiek 7+Klasyczne wydanie gry z drewnianymi figurami szachowymi. Gra strategiczna, w której udział biorą dwie osoby, a rozgrywana jest na planszy zwanej "szachownicą". Zawartość: dwukolorowa plansza 32 drewniane pionki instrukcja Wiek 7+ -
Orient Express. Gra karciana
Gra karciana która zabiera uczestników w podróż Orient expresem. Wygrywa gracz który jako pierwszy zbieże bilety na całą trasę podróży. SUGEROWANY WIEK GRACZY 4-99 lat LICZBA GRACZY 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minutZAWARTOŚĆ 24 karty ROZMIAR PUDEŁKA 9,5-9,5-2,5Gra karciana która zabiera uczestników w podróż Orient expresem. Wygrywa gracz który jako pierwszy zbieże bilety na całą trasę podróży. SUGEROWANY WIEK GRACZY 4-99 lat LICZBA GRACZY 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minutZAWARTOŚĆ 24 karty ROZMIAR PUDEŁKA 9,5-9,5-2,5 -
Gimnastyka dla języka Abino
Układanka logopedyczna dla najmłodszych, która polega na tworzeniu oraz odczytywaniu” łamańców językowych”. Dodatkowo w zestawie znajduje się gra typu „memory”. SUGEROWANY WIEK GRACZY 5-99 latLICZBA GRACZY 2 -4ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minut ZAWARTOŚĆ – 30 dwustronnych kart na grubej...Układanka logopedyczna dla najmłodszych, która polega na tworzeniu oraz odczytywaniu” łamańców językowych”. Dodatkowo w zestawie znajduje się gra typu „memory”. SUGEROWANY WIEK GRACZY 5-99 latLICZBA GRACZY 2 -4ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minut ZAWARTOŚĆ – 30 dwustronnych kart na grubej... -
Chińczyk mały
Chińczyk to gra uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair-play.SUGEROWANY WIEK GRACZY 5-99 lat LICZBA GRACZY 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minut ZAWARTOŚĆ – plansza – 16 pionków – kostkaROZMIAR PUDEŁKA 13-25-3Chińczyk to gra uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair-play.SUGEROWANY WIEK GRACZY 5-99 lat LICZBA GRACZY 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minut ZAWARTOŚĆ – plansza – 16 pionków – kostkaROZMIAR PUDEŁKA 13-25-3 -
Abino Brelok metalowy otwieracz z koniem 5cm
Brelok metalowy otwieracz z koniem 5cmBrelok metalowy otwieracz z koniem 5cm -
Trzy małe świnki i wilk
Dawno temu były trzy świnki. Każda zbudowała swój domek, pierwsza ze słomy, druga z drewna a trzecia z cegły. Gdy w okolicy pojawił się wilk, świnki były bezpieczne bo mogły schować się w domkach. Pomóż świnkom ukryć się przed wilkiem!W zestawie znajduje się druga plansza do tradycyjnej gry typu...Dawno temu były trzy świnki. Każda zbudowała swój domek, pierwsza ze słomy, druga z drewna a trzecia z cegły. Gdy w okolicy pojawił się wilk, świnki były bezpieczne bo mogły schować się w domkach. Pomóż świnkom ukryć się przed wilkiem!W zestawie znajduje się druga plansza do tradycyjnej gry typu... -
Mrowisko
Gra Mrowisko Wszystkie wyjścia z mrowiska zostały zasypane, należy wydrążyć nowe tunele, ale czy uda się wydostać na powierzchnię?337046205Karta startowa - środek mrowiska Karta wyścia z mrowiska 9 kart przeszkód 83 karty ze ścieżkami tuneli 4 pionki graczy Kostka Ostrzeżenie. Zabawka...Gra Mrowisko Wszystkie wyjścia z mrowiska zostały zasypane, należy wydrążyć nowe tunele, ale czy uda się wydostać na powierzchnię?337046205Karta startowa - środek mrowiska Karta wyścia z mrowiska 9 kart przeszkód 83 karty ze ścieżkami tuneli 4 pionki graczy Kostka Ostrzeżenie. Zabawka... -
Koty i mysz
Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem „Uciekaj myszko” . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu są metalowe pionki kotków.SUGEROWANY WIEK GRACZY 5-99...Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem „Uciekaj myszko” . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu są metalowe pionki kotków.SUGEROWANY WIEK GRACZY 5-99... -
Palcem po mapie. Polska
PALCEM PO MAPIE – POLSKA nowa wersja geograficznej gry edukacyjnej wzbogaconej o zdjęcia. Gracze poznają ciekawe miejsca naszego kraju, zapoznają się z mapą Polski, położeniem miast, rzek, gór i Parków Narodowych.Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym...PALCEM PO MAPIE – POLSKA nowa wersja geograficznej gry edukacyjnej wzbogaconej o zdjęcia. Gracze poznają ciekawe miejsca naszego kraju, zapoznają się z mapą Polski, położeniem miast, rzek, gór i Parków Narodowych.Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym...