Kreatywność wydaje się sferą, która jest ważna w sztuce, ale już niekoniecznie w biznesie. Dzisiejsze czasy pokazują jednak, że cecha ta jest niezwykle istotna w każdym aspekcie życia i we wszystkich branżach zawodowych. Jak trenować w sobie umiejętność łączenia czegoś, co nie przychodzi nam do głowy jako pierwsze? Wszystko odpowiedzi znajdziesz w książce "Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?".
Książka ta została opracowana na podstawie myśli 26 wybitnych przedstawicieli świata zarówno nauki, jak i sztuki. Myśli te zostały zawarte w prosty do przyswojenia sposób, który pomoże rozwinąć czytelnikowi kreatywność w zakresie zarówno zawodowym, jak i prywatnym. Myślą przewodnią tej publikacji jest to, że w każdym z nas drzemie potencjał, który może zostać uwolniony dzięki pokonaniu barier, wahań, obaw i niepewności.
Choć ludzie sukcesu różnią się od siebie milionami drobnostek, to wsłuchując się w ich wypowiedzi, można znaleźć pewną wspólną podstawę, dzięki której można zrozumieć, co zrobić, aby również zdobyć to, czego pragniemy. Fenomen kreatywności jest warunkiem koniecznym, który jednak nie jest dany tylko niektórym - trzeba tylko wiedzieć, jak go użyć.
O autorze
Autorem tej książki jest Lechosław Garbarski, który jest profesorem w zakresie marketingu. Opublikował już ponad 300 prac, które zdobyły popularność zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jego umiejętność wyrażania skomplikowanych myśli w prosty sposób przyciągnęła wielu oddanych czytelników.