FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:


Realizacja zamówień:


  1. W jakim czasie otrzymam zamówione przez siebie towary?
    Zamówienia wysyłane są zależnie od stanu magazynowego oraz czasu potrzebnego na sprowadzenie książki od dostawcy (zawsze podane na karcie produktu). Gdyby czas realizacji zamówienia się wydłużył — powiadomimy Cię o tym fakcie. Przewidywany czas dostawy przewoźnika podany jest niżej. Czas oczekiwania na paczkę jest sumą czasu skompletowania podanego na karcie produktu oraz dostawy.  Zamówienia złożone w dni powszechne po godzinie 14.00 oraz w soboty, niedziele i święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

  2. Jaki jest czas dostawy kupionych przeze mnie produktów?
    Przewidywany czas dostawy:
    - kurierem to z reguły 1 dzień roboczy;
    - pocztą polską, przesyłką biznesową: do 3 dni roboczych;
    - dostawa do paczkomatu: 1 dzień roboczy.

  3. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz, oczywiście, otrzymać zwrot pieniędzy?
    Tak, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź też mailowy.

  4. Dlaczego realizacja mojego zamówienia się opóźnia?
    Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności poszczególnych produktów. Jednak czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, jak na przykład opóźnienie w przesyłce zamawianych przez nas towarów czy też brak produktu w ofercie dostawcy. W związku z tym i nasza firma nie jest w stanie skompletować na czas danego zamówienia. O zaistniałym fakcie oczywiście informujemy klienta, pytając, czy zechciałby poczekać na zamówienie. W przypadku nieoczekiwanego braku towaru u dostawcy nasi klienci również są o tym informowani. W takim wypadku prosimy o podjęcie decyzji o zmianie zamówienia bądź też z jego rezygnacji.

  5. W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
    Najszybszym sposobem jest zalogowanie się na stronie sklepu i sprawdzenie w dziale "Moje konto -> Historia zamówień". Możesz również zadzwonić do nas lub napisać wiadomość e-mail. 


Zmiany w zamówieniach:


  1. Czy po złożeniu zamówienia mogę dodać jeszcze jakiś produkt?
    Istnieje taka możliwość, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu dodania produktu/produktów bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

  2. Złożyłem dwa zamówienia w odstępie kilku dni. Czy można oba połączyć i wysłać razem?
    Jak najbardziej, istnieje taka możliwość, lecz prosimy o kontakt telefoniczny w tej sprawie.


Zamówienia zagraniczne:


  1. Czy realizują Państwo również i zamówienia zagraniczne?
    W naszym sklepie TaniaKsiazka.pl możesz robić zakupy, niezależnie w jakiej części świata aktualnie się znajdujesz :) Zakupy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Twoje zamówienie wyślemy do Ciebie pocztą polską. Za zamówienia możesz zapłacić kartą kredytową przez szybkie płatności online, poprzez PayPal czy robiąc przelew (najlepiej, bo najszybciej są księgowane: z polskiego banku).

  2. Jakie są koszty dostawy oraz czas oczekiwania na taką przesyłkę?
    Koszty wysyłki za granicę uzależnione są od ilości zamawianych towarów (cennik znajduje się tutaj). Ze względu na to, że przewoźnik określa cenę wysłania zależnie od wagi zamówienia — jeśli zamawiają Państwo ponad 10 szt, prosimy o wybranie opcji płatności "Przedpłata na konto", wtedy koszt wysyłki ustalimy indywidualnie.


Koszty dostawy:


  1. Jakie są koszty dostawy?
    Koszty dostawy możesz sprawdzić tutaj.
  2. Czy możliwy jest odbiór osobisty?
    Tak, możliwy jest odbiór osobisty zamówień w siedzibie naszej firmy. Szczegóły sprawdzisz tutaj.
  3. W jaki sposób mogę nie płacić za przesyłkę?
    By nie płacić za wysyłkę na terenie Polski, należy złożyć zamówienie o określonej wielkości. Aktualny próg darmowej dostawy możesz sprawdzić tutaj.


Sposób płatności, zniżki i rabaty:


  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
    Za zamówienie można zapłacić u listonosza lub kuriera przy odbiorze przesyłki, dokonując przelewu na konto, kartą kredytową bądź też korzystając z systemu szybkich i bezpiecznych płatności internetowych.

    Szkoły, biblioteki oraz instytucje publiczne mają możliwość płatności za zamówienie po jego otrzymaniu– na podstawie faktury z przelewem w terminie 7 lub 14 dni.

    Aby odroczyć płatność, należy:

    1) dodać produkty do Koszyka,
    2) w Koszyku wybrać formę płatności: ZWYKŁY PRZELEW (WAŻNE: prosimy nie wybierać pobrania, czyli płatności przy odbiorze),
    3) w polu "Komentarz do zamówienia" wpisać chęć otrzymania faktury płatnej przelewem 7/14 dni,
    4) w trakcie składania zamówienia wprowadzić dane do wystawienia faktury,
    5) po otrzymaniu wiadomości e-mail o złożeniu zamówienia, napisać do nas wiadomość z prośbą o przesunięcie zamówienia do realizacji podając jego numer bądź skontaktować się telefonicznie pod numerem 85 674 36 19.

  2. Czy przewidziane są zniżki dla stałych klientów?
    Dla wszystkich zarejestrowanych Klientów TaniaKsiazka.pl przygotowaliśmy program lojalnościowy. Zasady programu lojalnościowego dotyczą zakupów dokonanych od momentu rejestracji i obowiązują do odwołania. Szczegóły możesz sprawdzić tutaj.

  3. Na jaki nr konta mogę przelać pieniądze za zakupy?
    Poniżej znajdziesz dane do dokonania płatności. Pamiętaj, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia.
    Właściciel konta: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Nasz adres: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok
    Nr konta: 26 1020 1332 0000 1102 1010 4265 (PKO BP)
    IBAN: PL26 1020 1332 0000 1102 1010 4265

    Adres banku:

    ul. Puławska 15,
    02-515 Warszawa
    kod BIC/SWIFT BKO BP: BPKOPLPW
    SORT CODE/numer rozliczeniowy - 10201332


Dane osobowe:


  1. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?
    Sklep internetowy TaniaKsiazka.pl respektuje prawo do prywatności, dlatego też nie udostępnia danych o użytkownikach innym firmom czy osobom trzecim. Sklep internetowy TaniaKsiazka.pl dokłada wszelkich starań, aby zgromadzone dane osobowe jego użytkowników chronione były w sposób właściwy oraz poprzez restrykcyjną politykę dostępów do nich. Do zgromadzonych danych nie mają dostępu osoby trzecie oraz inne firmy i instytucje. Dostęp do danych ma jedynie upoważniony do dostępu administrator serwisu, który może usunąć je na prośbę osoby zarejestrowanej w systemie, w każdej chwili zarejestrowany użytkownik ma wgląd do swoich danych, może je też edytować.

    Zbieramy tylko dane teleadresowe wykorzystywane w celu realizacji zamówień — skontaktowania się z osobą zamawiającą i wysyłki towaru, dane nie zostają wykorzystywane w żaden inny sposób. Osoba zarejestrowana w systemie wyraża zgodę na gromadzenie jej danych osobowych oraz ich przetwarzanie wyłącznie na poziomie informacyjnym i kontaktowym zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 (Dz. u. nr 133 poz. 883). Więcej informacji o danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności.


Reklamacje i zwroty:


  1. W jaki sposób mogę zwrócić uszkodzony towar?
    Uszkodzony towar wraz z paragonem należy odesłać na adres naszej firmy. Gdy tylko otrzymamy przesyłkę, wymienimy towar na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne produkty lub zwrócimy pieniądze.

    Adres naszej firmy:
    Glosel sp. z o.o. sp. k.
    Panattoni Park Białystok (Rampy 23-25)
    ul. Welurowa 4
    15-680 Białystok


    Więcej o zasadach odstąpienia od umowy napisaliśmy tutaj.

  2. Co zrobić, by zareklamować otrzymany towar?
    Informacje o reklamacjach oraz wzór formularza znajdziesz tutaj.

  3. Szybkie Zwroty InPost – dlaczego moje zgłoszenie zostało odrzucone?
  4. Upewnij się, że wszystkie dane wpisane w formularzu Szybkiego Zwrotu są poprawne, bo na odrzucenie zgłoszenia mogła mieć wpływ jedna z tych kwestii:
    - Dane w formularzu były za mało precyzyjne, więc nie udało nam się zidentyfikować zamówienia, którego dotyczyło zlecenie, bądź produktu, który chcesz zwrócić.
    - Produkt, który chcesz zwrócić, kosztował mniej niż koszt zwrotu. Jeżeli tak, skorzystaj z innej metody zwrotu.
    - Z prawa odstąpienia od umowy można skorzystać przez 14 dni od odebrania zamówienia. Upewnij się, że ten termin nie został przekroczony.

    Więcej o Szybkim Zwrocie InPost dowiesz się tutaj w zakładce "Zwroty". Tam też znajdziesz instrukcję.


Rejestracja w sklepie:


  1. Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
    Tak. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie, nie jest konieczne założenie konta.

  2. Jakie są korzyści z założenia konta?
    Posiadając konto w sklepie TaniaKsiazka.pl, w każdej chwili możesz sprawdzić historię zamówień oraz status aktualnego zamówienia. Zarejestrowani Klienci mają możliwość ściągnięcia próbek muzycznych w przypadku, gdy są umieszczone. Rejestracja umożliwia wprowadzenie adresu do książki adresowej, by przy składaniu kolejnego zamówienia oszczędzić czas i nie wprowadzać zapamiętanego adresu.


Zamówienie jako prezent:


  1. Czy mogę kupić produkty w waszym sklepie i wysłać je jako prezent innej osobie?
    Tak, mogą Państwo wysłać zakupione produkty jako prezent innej osobie, jednakże w tym przypadku opcją płatności jest przedpłata na konto (szybką płatnością online lub zwykłym przelewem). Przesyłka zostanie zapakowana standardowo, na ten moment nie świadczymy usługi ozdobnego pakowania.

Faktura VAT:


  1. Czy wystawiają Państwo faktury na zamawiane produkty?
    Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dane do faktury zostaną podane w formularzu zamówienia, dokument zostanie udostępniony na adres mailowy w dniu nadania przesyłki z zamówieniem bądź jej doręczenia.
Zapisz się na newsletter

Promocje, obniżki, kody rabatowe - bądź na bieżąco!

Warto nam zaufać