Jesteś właścicielem dynamicznego start-upu? Szefem działu PR? Marketingowcem w korporacji? W takim razie "Zakamarki marki" są dla ciebie.
Książka Pawła Tkaczyka w jasny i prosty sposób systematyzuje sprawy związane z budowaniem marki i pomaga poukładać sobie w głowie najważniejsze marketingowe tematy. Napisana przyjaznym językiem, pozbawiona zniechęcających wykresów i tabelek, odwołująca się do polskich realiów, świetnie wprowadza w problematykę wizerunkowych strategii, a przy okazji - daje przyjemność z lektury.
Tkaczyk rozbudował tytuł książki wymownym dopowiedzeniem: "Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki". To zdanie najlepiej podsumowuje zawartość publikacji. Autor przekonuje, że silna współczesna marka to wcale nie logo, ale wizerunek. Już dawno minęły czasy, gdy towar sprzedawał znaczek graficzny na opakowaniu. Dziś wybór jest tak ogromny, że aby skutecznie wybić się na zatłoczonym rynku i zostać zauważonym, należy konsekwentnie budować wizerunek marki. W kolejnych rozdziałach książki znajdziemy konkretne podpowiedzi, jak to zrobić, oraz solidną dawkę uporządkowanej wiedzy. Nie musimy zresztą czytać jej "jak leci", ale możemy wybierać interesujące nas tematy i problemy, skupiając się na strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, nowym marketingu itp. Zwarte, kompaktowe teksty niosą spory pakiet informacji, w dodatku podanych w zachęcającej do lektury, luźnej formie.
"Zakamarki marki" można polecić zarówno początkującym w świecie marketingu, jak i tym, którzy już się w nim zadomowili, ale potrzebują konfrontacji z doświadczeniami innych.
Paweł Tkaczyk jest uznanym w Polsce fachowcem w swojej dziedzinie - od lat tworzy strategie marketingowe dla dużych i małych firm naszego rynku. To więc nie tylko teoretyk, lecz przede wszystkim ceniony w branży praktyk, którego wiedza poparta jest konkretnymi działaniami. Jego wnioski na pewno będą pomocne w budowaniu strategii silnej marki i firmy, którym uda się przetrwać na trudnym, coraz bardziej skomplikowanym rynku.
Książka Pawła Tkaczyka w jasny i prosty sposób systematyzuje sprawy związane z budowaniem marki i pomaga poukładać sobie w głowie najważniejsze marketingowe tematy. Napisana przyjaznym językiem, pozbawiona zniechęcających wykresów i tabelek, odwołująca się do polskich realiów, świetnie wprowadza w problematykę wizerunkowych strategii, a przy okazji - daje przyjemność z lektury.
Tkaczyk rozbudował tytuł książki wymownym dopowiedzeniem: "Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki". To zdanie najlepiej podsumowuje zawartość publikacji. Autor przekonuje, że silna współczesna marka to wcale nie logo, ale wizerunek. Już dawno minęły czasy, gdy towar sprzedawał znaczek graficzny na opakowaniu. Dziś wybór jest tak ogromny, że aby skutecznie wybić się na zatłoczonym rynku i zostać zauważonym, należy konsekwentnie budować wizerunek marki. W kolejnych rozdziałach książki znajdziemy konkretne podpowiedzi, jak to zrobić, oraz solidną dawkę uporządkowanej wiedzy. Nie musimy zresztą czytać jej "jak leci", ale możemy wybierać interesujące nas tematy i problemy, skupiając się na strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, nowym marketingu itp. Zwarte, kompaktowe teksty niosą spory pakiet informacji, w dodatku podanych w zachęcającej do lektury, luźnej formie.
"Zakamarki marki" można polecić zarówno początkującym w świecie marketingu, jak i tym, którzy już się w nim zadomowili, ale potrzebują konfrontacji z doświadczeniami innych.
Paweł Tkaczyk jest uznanym w Polsce fachowcem w swojej dziedzinie - od lat tworzy strategie marketingowe dla dużych i małych firm naszego rynku. To więc nie tylko teoretyk, lecz przede wszystkim ceniony w branży praktyk, którego wiedza poparta jest konkretnymi działaniami. Jego wnioski na pewno będą pomocne w budowaniu strategii silnej marki i firmy, którym uda się przetrwać na trudnym, coraz bardziej skomplikowanym rynku.