Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Średnia: 5.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt niedostępny
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2011
Ilość stron
216
Inne wersje (4)
Książka, op. miękka
za 36,98 zł
eBook, pdf, mobi, epub
za 49,41 zł
Audiobooki mp3
od 46,67 zł
Nasza cena: 30,04 zł 39,00 zł Taniej o: 23%

Produkt niedostępny

Jesteś właścicielem dynamicznego start-upu? Szefem działu PR? Marketingowcem w korporacji? W takim razie "Zakamarki marki" są dla ciebie.

Książka Pawła Tkaczyka w jasny i prosty sposób systematyzuje sprawy związane z budowaniem marki i pomaga poukładać sobie w głowie najważniejsze marketingowe tematy. Napisana przyjaznym językiem, pozbawiona zniechęcających wykresów i tabelek, odwołująca się do polskich realiów, świetnie wprowadza w problematykę wizerunkowych strategii, a przy okazji - daje przyjemność z lektury.

Tkaczyk rozbudował tytuł książki wymownym dopowiedzeniem: "Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki". To zdanie najlepiej podsumowuje zawartość publikacji. Autor przekonuje, że silna współczesna marka to wcale nie logo, ale wizerunek. Już dawno minęły czasy, gdy towar sprzedawał znaczek graficzny na opakowaniu. Dziś wybór jest tak ogromny, że aby skutecznie wybić się na zatłoczonym rynku i zostać zauważonym, należy konsekwentnie budować wizerunek marki. W kolejnych rozdziałach książki znajdziemy konkretne podpowiedzi, jak to zrobić, oraz solidną dawkę uporządkowanej wiedzy. Nie musimy zresztą czytać jej "jak leci", ale możemy wybierać interesujące nas tematy i problemy, skupiając się na strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, nowym marketingu itp. Zwarte, kompaktowe teksty niosą spory pakiet informacji, w dodatku podanych w zachęcającej do lektury, luźnej formie.

"Zakamarki marki" można polecić zarówno początkującym w świecie marketingu, jak i tym, którzy już się w nim zadomowili, ale potrzebują konfrontacji z doświadczeniami innych.

Paweł Tkaczyk jest uznanym w Polsce fachowcem w swojej dziedzinie - od lat tworzy strategie marketingowe dla dużych i małych firm naszego rynku. To więc nie tylko teoretyk, lecz przede wszystkim ceniony w branży praktyk, którego wiedza poparta jest konkretnymi działaniami. Jego wnioski na pewno będą pomocne w budowaniu strategii silnej marki i firmy, którym uda się przetrwać na trudnym, coraz bardziej skomplikowanym rynku.
Warto zwrócić uwagę na...
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny...
dodaj do schowka Do koszyka 29,80 zł
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...
dodaj do schowka Do koszyka 46,55 zł
Grywalizacja jest jednym z najmodniejszych obecnie na świecie metod marketingowych, którą wykorzystują wielkie koncerny i najbardziej znane marki. Poświęca się jej wiele uwagi i nie bez powodu – okazuje się bowiem, że przynosi zaskakująco dobre efekty. Paweł Tkaczyk postanowił opisać zasady...
dodaj do schowka Do koszyka 28,41 zł
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...
dodaj do schowka Do koszyka 56,05 zł
Album Biblia w obrazach to wyjątkowa publikacja, łącząca w sobie piękno arcydzieł malarstwa i głębię najważniejszych słów Pisma Świętego. Zgromadzono w niej reprodukcje prac najwybitniejszych artystów tworzących na przestrzeni wieków, takich jak Fra Angelico, Pinturicchio, Rafael, Michał Anioł czy...
dodaj do schowka Do koszyka 35,01 zł
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu...
dodaj do schowka Do koszyka 22,06 zł
Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Paweł Tkaczyk
  • Wydawnictwo Onepress
  • Seria Wrox
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2011
  • Ilość stron: 216
  • Format: 14x20,8 cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 1PRES_MARKAW
  • Język: polski
  • Podtytuł: Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788324633340
  • EAN: 9788324633340
  • Wymiary: 14x21 cm

Recenzje książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (1)

  1. Recenzentus NotPospolitus
    Ocena: 5/5
    Opinia potwierdzona zakupem
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Polecam:) Lektura obowiązkowa, kiedy e-commerce to Twoje naturalne środowisko;)

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Bestsellery - Biznes

Wybrane bestsellery
Czy potrafisz uciec od przeszłości? Tobias całe swoje życie podporządkował pragnieniu zemsty. Przez lata nie dopuszczał do głosu swoich uczuć, by w pełni skupić się na celu. Przybrał grubą zbroję, pod którą zaszył swoje serce. Aż pojawiła się ona. Cecelia zmieniła wszystko. Sprawiła, że jego...
dodaj do schowka Do koszyka 34,99 zł
Świat męskiego modelingu skrywa tajemnice, o których wszyscy milczą. Na oddział intensywnej terapii trafia młoda dziewczyna po próbie samobójczej. Jej ojciec nie wierzy, że córka targnęła się na swoje życie. Prywatne śledztwo w tej sprawie zaczyna prowadzić jej przyjaciel Tymon. Szybko odkrywa, że...
dodaj do schowka Do koszyka 31,35 zł
Dwa domy o tej samej nazwie w różnych częściach świata. Dwie tajemnicze historie, które splatają się w jedną zagadkę kryminalną. Przekręć klepsydrę i odkryj zbrodnię. Bestseller „Sunday Timesa“. Połączenie wyobraźni Stuarta Turtona z Magpie Murders; Zagadka w stylu Kate Morton i Diane Setterfield z...
dodaj do schowka Do koszyka 44,85 zł
Ten strażak dobrze pamięta, że nie znosił pani weterynarz, kiedy byli nastolatkami. Cezary to najmłodszy chłopak z rodzeństwa Machów. W dodatku jedyny strażak w rodzinie. Teraz musi przygotować się na dosyć trudny okres w swoim życiu, ponieważ do miasteczka wraca jego była narzeczona – i to z nowym...
dodaj do schowka Do koszyka 27,48 zł
Najnowsza książka autorki bestsellerowej książki o empatii „A królik słuchał”. Riley składa samolot z papieru. Chce, żeby poleciał naprawdę wysoko! Orzeł uważa, że samolot powinien być większy. Papuga chciałaby, aby był bardziej fantazyjny. Sokół jest zdania, że będzie zbyt wolny. Jedno wiedzą na...
dodaj do schowka Do koszyka 24,99 zł
Gdy prawo ustępuje namiętności, budzą się skrywane pragnienia. Aurora Lawson jest wzorową studentką prawa, ale dorabia na sekstelefonie. Wbrew wszelkim stereotypom dziewczyna lubi tę pracę i widzi w niej coś więcej niż płytkie konwersacje z napalonymi facetami. Jej „klienci” to również mężczyźni,...
dodaj do schowka Do koszyka 32,74 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula