Książka "Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia" przeznaczona jest do kształtowania i podnoszenia umiejętności wykorzystywanych w projektowaniu graficznym i adresowana jest przede wszystkim do osób korzystających z podręcznika Wykonywanie projektów reklam.
W książce zawarte są różnorodne zadania, zarówno pod względem formy, jak i stopnia trudności, umożliwiające kształtowanie u uczniów umiejętności, zapisanych w podstawach programowych dla następujących zawodów:
- fotograf;
- technik reklamy;
- technik informatyk;
- technik programista;
- technik fotografii i multimediów;
- technik grafiki i poligrafii cyfrowej.
Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji i Nauki ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Wybrane materiały ćwiczeniowe powinny być corocznie podawane przez dyrektora szkoły do publicznej wiadomości wraz z obowiązującym w danym roku szkolnym zestawem podręczników lub materiałów edukacyjnych.
Książka zawiera:
- 217 ćwiczeń
- 127 stron formatu B5