Wydawnictwo Open Beta
-
Witajcie w Dunder Mifflin. Historia serialu The Office Outlet
Dołącz do załogi Dunder Mifflin i wróć do Scranton! Przed tobą przezabawna i jednocześnie nieprawdopodobna historia zza kulis uwielbianego serialu The Office. W 2020 roku The Office było najchętniej oglądanym serialem w amerykańskich serwisach streamingowych. Nie byłoby to zaskakujące, gdyby nie...Książka, op. miękkaOgraniczona dostępność -
Witajcie w Dunder Mifflin. Historia serialu The Office
Dołącz do załogi Dunder Mifflin i wróć do Scranton! Przed tobą przezabawna i jednocześnie nieprawdopodobna historia zza kulis uwielbianego serialu The Office. W 2020 roku The Office było najchętniej oglądanym serialem w amerykańskich serwisach streamingowych. Nie byłoby to zaskakujące, gdyby nie...Książka, op. miękka -
Jacked. Chuligańska historia Grand Theft Auto
Jak grupa młodych, niedocenianych marzycieli z niewielkim doświadczeniem może zmienić kulturę i przemysł? W przypadku branży gier wideo wartej 75 miliardów dolarów pomaga to, że misji przewodzi zuchwały obrazoburca z wizją godną renegata, ale i purytańską etyką pracy – na dodatek wychowany w...Książka, op. miękka -
Jak powstawał Tomb Raider
Pełna anegdot i detali historia powstawania dwóch pierwszych części legendarnej serii gier Tomb Raider, opowiedziana z perspektywy członków oryginalnego zespołu twórców, CORE Design. Lara Croft narodziła się w 1994 roku w angielskim mieście Derby. Po 18 miesiącach intensywnej pracy jej pierwsze...Książka, op. miękka -
Bohaterowie ostatniej akcji. Triumfy, klęski...
Zakulisowa opowieść o bohaterach kina akcji, którzy rządzili Hollywood w latach 80. i 90., oraz legendarnych filmach - od Szklanej pułapki po Terminatora - które uczyniły z nich gwiazdy.Ta szalenie wciągająca podróż przez złotą erę kina akcji przedstawia pełną wybuchów relację Sylvestra Stallone`a...Książka, op. miękka -
Doom Guy. Życie w pierwszej osobie
Inspirująca, długo oczekiwana autobiografia projektanta gier wideo i współtwórcy DOOMa, Johna Romero. John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake'a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego...Książka, op. miękka -
Itchy, tasty. Nieoficjalna historia Resident Evil
Unikalne spojrzenie za kulisy serii gier wideo Resident Evil - najsłynniejszego, najpopularniejszego i najbardziej wpływowego cyklu horrorów.Alex Aniel spędził 2 lata rozmawiając z kluczowymi pracownikami firmy Capcom i poznając sekrety powstawania Resident Evil, począwszy od wizji pod koniec lat...Książka, op. miękka -
Masters of Doom
Światowy bestseller i jedna z najlepszych książek o historii gier."Masters of Doom" to prawdziwa opowieść z pierwszej ręki o losach Lennona i McCartneya branży gier wideo: Johna Carmacka i Johna Romero. Wspólnie stwworzyli imperium, rozdawali karty w wielomiliardowym przemyśle i budzili...Książka, op. miękka -
Potwory w ciemności. Jak powstało UFO: Enemy Unknown
Kulisy powstania kultowej gry strategicznej David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej gry strategicznej UFO: Enemy Unknown (wydanej w USA jako X-COM: UFO Defense), która w 1994 roku zachwyciła świat, stając się natychmiastowym klasykiem. Potwory w...Książka, op. miękka -
Wbrew regułom gry. Z Bronksu na szczyt Nintendo
Reggie Fils-Aimé, były prezes i dyrektor operacyjny Nintendo of America, dzieli się opowieściami o jego nieprawdopodobnej drodze na szczyt oraz poradami na temat przywództwa. Chociaż najbardziej znany jest z ikonicznej roli prezesa Nintendo of America - unieśmiertelnionej przez wypowiedziane na...Książka, op. miękka -
Nie każda bajka dobrze się kończy
"Dawno, dawno temu, przed Amazonem, eBayem, a nawet Google'em, istniała założona przez męża i żonę firma tworząca programy komputerowe, która zdominowała listy sprzedaży na blisko 20 lat.Sierra On-Line powinna trwać wiecznie.To opowieść o tym, jak Sierra powstała i jak umarła. W tej bajce...Książka, op. miękka