Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta

Średnia: 5.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt niedostępny
Ilość stron
366
Rok wydania
2018
Inne wersje (2)
eBook, mobi, epub
za 56,05 zł
Audiobooki mp3
za 46,55 zł
Nasza cena: 50,74 zł 59,00 zł Taniej o: 14%

Produkt niedostępny

"Sprzedaż bez sprzedawania" Pawła Fortuny to książka, którą powinni zainteresować się wszyscy sprzedawcy, którym zależy na zwiększeniu swojej efektywności. Autor w błyskotliwy sposób dowodzi, że kiedy chcemy sprzedać coś potencjalnemu klientowi, to nie możemy zachowywać się jak sprzedawcy.

Proponowane w ostatnich latach powszechnie techniki sprzedawania nie mają nic wspólnego z wiedzą naukową, dlatego najczęściej pięknie prezentują się jako wiedza teoretyczna na papierze i nie przekładają się na lepsze wyniki sprzedaży. Autor tej książki dowodzi, że komunikacja z klientem wcale nie musi, a nawet nie powinna opierać się na manipulacji, ponieważ coraz więcej osób jest w stanie przejrzeć tego rodzaju metody. Świadoma i etyczna sprzedaż opiera się na tym, aby razem z klientem szukać najlepszych rozwiązań i prowadzi do tego, że koniec końców obie strony są zadowolone z transakcji. Nawet w świecie handlu okazuje się, że uczciwość i gra w otwarte karty popłacają, a ukryte intencje prędzej czy później wychodzą na jaw.


O autorze

Paweł Fortuna jest polskim psychologiem, coachem i trenerem biznesu oraz trzykrotnym laureatem Nagrody Teofrasta za najlepszą popularnonaukową książkę psychologiczną. Do najsłynniejszych książek jego autorstwa należą "Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryn zrobić lemoniadę", "Perswazja w pracy trenera, czyli jak kształtować postawy uczestników szkolenia" oraz "Obrona przed wpływem telewizji".

Warto zwrócić uwagę na...
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala...
dodaj do schowka Do koszyka 26,72 zł
W publikacji:- przygotowanie sprzedażowe lokalu- zarządzanie cenami- efektywne menu- skuteczne promocje- psychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten...
dodaj do schowka Do koszyka 78,90 zł
W publikacji:- zasady obsługi- relacje z gośćmi- techniki sprzedaży- szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu- audyt przygotowania sprzedażowego lokaluProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem,...
dodaj do schowka Do koszyka 78,90 zł
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia?...
dodaj do schowka Do koszyka 158,98 zł
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich...
dodaj do schowka Do koszyka 56,05 zł
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich...
dodaj do schowka Do koszyka 46,55 zł

Recenzje książki Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta (1)

  1. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 5/5
    Opinia użytkownika sklepu
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 1 osób uznało recenzję za przydatną

    Psychologia sprzedaży bez sprzedawania

    Z czym kojarzy ci się sprzedaż? Z pracą, której nienawidzisz? Z nachalnością? Z manipulacją? Z przekonywaniem osób, które danej rzeczy nie potrzebują, do jej zakupu? Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań jest twierdząca to znaczy, że tak naprawdę nikt nie powiedział ci, czym ta sprzedaż może być.

    Sytuacja może zmienić się dzięki książce Pawła Fortuny, psychologa biznesu, trenera i coacha, które demitologizuje sprzedaż i wyjaśnia, jakimi rządzi się ona prawami, jakie mechanizmy psychologiczne ją warunkują. Publikacja Wydawnictwa PWN, pt. „Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta”, jest tym samym pozycją, która powinna znaleźć się w biblioteczce każdego handlowca, specjalisty ds. kontaktów z klientami, negocjatora, a także … klienta. Nie tylko stanowi ona przegląd problemów nękających osoby zajmujące się sprzedażą, ale również w przystępny sposób przedstawia naukową wiedzę, tworzącą tej sprzedaży podwaliny. Jak sam autor zaznacza, „pożądanym i spodziewanym efektem lektury (…) jest wzrost Twoich zysków, a w szerszym kontekście – sprzedażowy sukces”. Dlatego też warto potraktować zakup książki jako inwestycję, która – jestem o tym przekonana – zwróci się wielokrotnie.

    Poradnik składa się z dwunastu rozdziałów, które stanowią pięć kroków ku lepszej sprzedaży. Choć Fortuna zaznacza, że dla osiągnięcia korzystnej zmiany nie jest konieczne przechodzenie całej drogi, a na każdym etapie można przerwać zaproponowany proces, to jednak warto, by pierwsze spotkanie z książką było kompleksowe, warto zgłębić wszelkie zagadnienia zawarte w poradniku, przemyśleć je i wypróbować w praktyce. W pierwszym rozdziale autor zastanawia się, czym tak naprawdę jest sprzedawanie, przywołuje eksperymenty, w tym te związane z badaniami nad perswazją. Podkreśla też, że klienci tak naprawdę uwielbiają kupować, ale nie znoszą, gdy ktoś im coś sprzedaje, a także, ze manipulacja (w dłuższym horyzoncie czasowym) nigdy się nie opłaca. Przedstawia ponadto sygnały wywierania wpływu, określone mianem blokerów sprzedaży, zarówno werbalnych, jak i wokalnych, które zostały zidentyfikowane w trakcie prac Telemarketingowego Laboratorium Cash-Testów.

    Rozdział drugi skupia się na kontrargumentacji zarówno taktycznej, jak i merytorycznej, a szczególnie na sytuacji, kiedy niechęć ze strony klienta wynika z urażenia jego godności. Autor zaznacza, że wówczas pojawia się tendencja do ataku, albo do zerwania kontaktów. W trzecim rozdziale zajmiemy się zagadnieniem sprzedaży bez sprzedawania, a także sprzedażowego sukcesu, zaś w kolejnym – przekazami marketingowymi oraz przekonaniami człowieka i niebezpieczną myślową rutyną. Rozdział piąty przywołuje zagadnienie mapy poznawczej i warunkowania klasycznego, zaś w szóstym zastanowimy się nad definiowaniem naszej roli w kontaktach handlowych oraz nad tym, jak powinni postrzegać nas klienci.

    W rozdziale siódmym dowiemy się, czym jest kontinuum elaboracji, a także kim jest „skąpiec poznawczy” oraz – co najważniejsze – do czego sprowadza się najważniejsza potrzeba klientów. Rozdział ósmy objaśnia składowe tzw. „miękkiej triady”, czyli psychologicznych aspektów propozycji handlowej, zaś dziewiąty traktuje o perswazji i jej różnych aspektach. W rozdziale dziesiątym został poruszony tak problematyczny temat, jakim są pieniądze, a właściwie cena. Autor podkreśla, że najlepszą jest sytuacja, w której pieniądze stanowią efekt uboczny kontaktów z klientem, bowiem koncentrowanie się na samych zyskach źle odbija się na kontaktach międzyludzkich. Kolejne dwa rozdziały przybliżają natomiast kwestie związane z nawykami (ich źródłami, rozszerzaniem strefy komfortu oraz automatyzmami), lękiem przed porażką (który aktywizuje różnego typu mechanizmy zabezpieczające nas przed kompromitacją), a także z rozwojem własnym i budzeniem w sobie pasji.

    Każdy z rozdziałów został zakończony krótkim podsumowaniem, w którym ujęte zostały najważniejsze kwestie poruszane w danej części książki i do tych właśnie fragmentów warto zaglądać często podczas kolejnych spotkań z książką. O tym, jak bardzo publikacja PWN zmienia nasze spojrzenie na sprzedaż i jak szybko wiedza zdobyta dzięki poradnikowi „Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta” pomoże nam osiągnąć pozytywne rezultaty w kontaktach nie tylko z klientami, ale szerzej – w kontaktach międzyludzkich – przekonamy się niemal natychmiast po skończonej lekturze. Ten efekt jest jednak warunkowany własnymi przemyśleniami i wglądem w siebie, a także zastosowaniem w praktyce przywołanych w książce wskazówek!

    Justyna Gul

    Qultura słowa

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Bestsellery - Biznes

Wybrane bestsellery
Prosta metoda, jak skutecznie rzucić palenie Allena Carra to książka, która skutecznie pomaga w rozstaniu się z nałogiem nikotynowym bez bólu, żalu i poczucia straty usuwa psychiczną potrzebę palenia.   Publikacja prezentuje wyjątkowo prosty sposób skończenia z nałogiem, który wymaga jedynie...
dodaj do schowka Do koszyka 27,48 zł
„Kicia Kocia zostaje policjantką” to kolejna książka w bestsellerowej serii o Kici Koci autorstwa Anity Głowińskiej. Kicia Kocia przeżyła z mamą niesamowitą przygodę podczas drogi powrotnej ze sklepu: interwencję prawdziwego policjanta. Sprawdź, czy pan policjant chciał aresztować Kicię Kocię!...
dodaj do schowka Do koszyka 7,43 zł
Książeczka "Warzywa" to kolejna już pozycja w dobrze znanej serii "Pierwsze słowa Akademii Mądrego Dziecka". Tym razem mały czytelnik poznaje różne warzywa oraz ich kolory. Dowiaduje się, że pomidory są czerwone i rosną na krzakach, a różowe buraczki – w ziemi. W książeczce znajdzie też inne...
dodaj do schowka Do koszyka 18,49 zł
Wydanie Makbeta kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika - „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na...
dodaj do schowka Do koszyka 7,99 zł
Wiele zabawnych pytań i ciekawostek z całego świata! Odkryj co jest prawdą, a co nie! Jak dużo wiesz o życiu na różnych kontynentach, zwierzętach i zwyczajach, a co Cię jeszcze zaskoczy? Zagraj w quiz i się przekonaj! Zawartość pudełka: 24 obustronne karty, 96 pytań, instrukcja.
dodaj do schowka Do koszyka 6,84 zł
64 strony do kolorowania, a na nich bohaterowie kreskówki Bluey! Pokoloruj uroczą suczkę Bluey (w polskiej wersji opowieści znaną także jako Blue), jej sympatyczną siostrę Bingo, a także rodziców i wszystkich innych bohaterów fantastycznego serialu! Duże i wyraźne obrazki, grube kontury, minimum...
dodaj do schowka Do koszyka 12,97 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula