Seria Kapitan Nauka
"Kapitan Nauka" to seria książek, gier edukacyjnych i puzzli dla dzieci, które są tworzone we współpracy z psychologami, terapeutami oraz pedagogami. Produkty Kapitana Nauki są dostosowane do potrzeb oraz możliwości dzieci w różnym wieku.
Książeczki i karty posiadają ciekawą szatę graficzną oraz materiały, które z pewnością wzbudzą ciekawość każdego malucha. Natomiast gry edukacyjne i puzzle zapewnią zabawę, połączoną z edukacją, na długie godziny.
Cykl Kapitana Nauki to książeczki przeznaczone do nauki języka angielskiego i niemieckiego, które ułatwią naukę języków obcych, zamieniając ją w zabawę dla całej rodziny. Znajdziecie tu również gry do nauki matematyki, pisania i czytania oraz logicznego myślenia.
Seria "Kapitana Nauki" podzielona jest na kategorie wiekowe:
- dla maluchów - do 3 lat
- dla dzieci w wieku przedszkolnym - od 3 do 6 lat
- dla ucznia - przeznaczona dla dzieci od 6 lat.
Dzięki temu każdy rodzic z łatwością może dobrać książeczki, karty oraz gry edukacyjne odpowiednie dla swojego dziecka. Produkty z tej serii to także świetny prezent, który nie tylko będzie cieszył każdego malucha, ale także pozytywnie wpłynie na jego rozwój.
Produkty z serii Kapitan Nauka
-
EDGARD Przyroda w zagadkach - Kapitan Nauka Outlet
Karty obrazkowe Przyroda w zagadkach: - odkrywają przyrodę poprzez zabawę - rozbudowują zasób słownictwa - poszerzają wiedzę o świecie - przygotowują do lekcji przyrody w szkole Kolorowe karty z zagadkami Zestaw dwustronnych kart obrazkowych został specjalnie opracowany dla dzieci od 6 roku życia....Książka, op. twarda -
100 pierwszych słówek. Zwierzęta
Pięknie ilustrowany słowniczek i pierwszy przewodnik po świecie zwierząt Jakie zwierzęta żyją na Antarktydzie, a jakie na Arktyce? Gdzie mieszka żbik, a gdzie ośmiornica? Gdzie rybitwa spotka renifera? 100 pierwszych słówek to wyjątkowe kompendium wiedzy każdego malucha! Książeczka rozszerza zasób...Książka, op. twarda -
SuperQuiz. Pieniądze. Kapitan Nauka Outlet
PRZEWODNIK PO FINANSACH DLA DZIECI - I NIE TYLKO! Fascynujące ciekawostki dotyczące najważniejszych zagadnień finansowych napisane w przystępny sposób czyta się jednym tchem! Ponad 160 zaskakujących pytań quizowych wciąga do emocjonującej zabawy. SuperQUIZ Pieniądze to początek fascynującej...Książka, op. miękka -
Pakiet SuperQuiz Zwierzęta: Książka z quizem, 22 żetony ze zdjęciami, plansza XXL z mapą świata Outlet
Książka z quizem + 22 żetony + plansza XXL Pakiet SuperQuiz Zwierzęta to niezwykły zestaw dla miłośników zwierząt, zapalonych przyrodników i zoologów. Kolorowa książeczka z fascynującymi ciekawostkami i podchwytliwymi pytaniami quizowymi zabierze dzieci w wyjątkową podróż po świecie różnorodnych...Książka, op. miękka -
Kapitan Nauka. 100 pierwszych słówek. Pojazdy
Pięknie ilustrowany słowniczek i pierwszy album z pojazdami Czy dwupłatowiec ma śmigła? Co to jest bobslej? Gdzie w łodzi podwodnej znajduje się peryskop? 100 pierwszych słówek to wyjątkowe kompendium wiedzy każdego malucha! Książeczki uczą nazywania pojazdów i wspomagają rozwój mowy, a także...Książka, op. twarda -
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka. Zwierzęta. 2+ Edgard
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na...Gry -
Kalambury. Gra dla dzieci Edgard
Kalambury. Gra dla dzieci to żywiołowa, uwielbiana przez dzieci i rodziców zabawa, która sprawdzi się na długie wieczory, wakacyjne wyjazdy czy przyjęcia urodzinowe. Pokaż motyla, opisz kosmonautę i wyśpiewaj odgłosy sowy tak, aby pozostali gracze jak najszybciej odgadli, o jakie hasło chodzi....Gry -
Memo. Królewny i smoki Outlet
„Gra memo. Królewny i smoki” (3+) to lubiana przez dzieci gra memory z przygodami smoków, które zostały oswojone przez nieustraszone królewny, i ich zabawnymi wybrykami. Celem zabawy jest znalezienie jak najszybciej wszystkich par kafelków, na których przedstawiono królewny i smoki w akcji. Gra...Gry -
Kapitan Nauka. Lamy i jednorożce. Gra memo Outlet
„Gra memo. Jednorożce i lamy” (3+) to lubiana przez dzieci gra pamięciowa memory z przygodami rozbrykanych stworzeń. Celem zabawy jest znalezienie jak najszybciej wszystkich par lam i jednorożców przedstawionych w różny sposób. Gra trenuje m.in. pamięć, spostrzegawczość i wyobraźnię. Trening...Gry -
Urodziny tygryska. Kapitan Nauka Outlet
Czas na urodzinowe przyjęcie! Gra loteryjka. Urodzinowe przyjęcie (2+) to tematyczna gra dla przedszkolaków, z którą będą doskonalić umiejętność opowiadania o tygryskowym przyjęciu urodzinowym oraz trenować spostrzegawczość i refleks w wyszukiwaniu szczegółów. Celem gry jest przyporządkowanie...Gry -
Memory. Lamy i alpaki Outlet
„Memory Lamy i alpaki” (3+) to jedna z najprostszych, a zarazem najbardziej rozwijających gier edukacyjno-rozrywkowych dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Idealnie łączy trening pamięci z atrakcyjną tematyką. Jej bohaterami są uwielbiane przez dzieci alpaki i lamy. Te niezwykle ciekawe świata i...Gry -
Kapitan Nauka. Zwierzaki świata
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt. Sprawdźcie, co wiecie o różnych gatunkach, poznajcie zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich...Gry planszowe -
Puzzle Zwierzęta małe i duże. Układanki malucha. Kapitan Nauka Edgard
„Układanki malucha. Zwierzęta małe i duże” (1–3 lata) to 20 dwuelementowych puzzli przedstawiających zwierzęta i ich rodziców oraz miejsca, w których najczęściej można je spotkać. Zabawa polega na wyszukiwaniu zwierząt w ich kryjówkach lub podczas ulubionych aktywności oraz na łączeniu elementów w...Puzzle -
Kapitan Nauka. Ocena Outlet
MEMORY OCEAN z serii Kapitan Nauka to świetny sposób na wspólną zabawęi doskonały trening pamięci. Składa się z 24 elementów i jest przeznaczone dla dzieci od trzech lat. Piękne ilustracje, narysowane przez Katarzynę Urbaniak są dodatkową atrakcją i zachętą do gry.Memory to jedna z najprostszych i...Gry -
Memory 24 el. Afryka Kapitan Nauka
Memory Afryka (3+) to niezwykle prosta i atrakcyjna gra dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a przy tym prezentuje zwierzęta występujące na kontynencie afrykańskim. Trening pamięci i uwagi jest ważnym elementem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dzięki...Gry -
Puzzle Kapitan Nauka. Układanki malucha. Znajdź zwierzę Edgard
Układanki malucha Znajdź zwierzę to sposób na rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej u maluchów już od 1. roku życia. Wyszukujcie zwierzaki na ilustracjach, dopasujcie elementy o takich samych kolorach i łączcie je w dwuelementowe puzzle! Przy okazji zajmującej zabawy z układankami można ćwiczyć...Puzzle -
Pierwsze słowa. Polski i ukraiński dla dzieci
Pierwsze słowa. Polski i ukraiński dla dzieci to edukacyjny zestaw wspierający dzieci w nauce języków obcych. W pakiecie 100 ilustrowanych fiszek z podstawowymi słówkami w językach: polskim i ukraińskim, książeczka z pomysłami na zabawy oraz specjalne karty do gry w bingo. Zestaw ułatwi dzieciom...Książka, op. miękka -
Puzzle Kapitan Nauka. Układanki malucha. Plac budowy Edgard
Wieeelkie puzzle progresywne „Układanki malucha. Plac budowy” (18+ mies.) to trzy duże układanki w pionie i w poziomie dla fanów wielkich maszyn i pojazdów. Idealne na start, by zacząć przygodę z puzzlami. Maluchy stopniowo uczą się układać coraz trudniejsze obrazki złożone z 3, 4 i 6 elementów, w...Puzzle -
Gdzie jest zwierz? Kapitan Nauka
Dziko wciągająca zabawa! Gra rodzinna „Gdzie jest zwierz?” (6–99 lat) to szalony wyścig w świecie zwierząt, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Do zwycięstwa potrzebne są również spryt, refleks i spostrzegawczość, ponieważ gracze typują poprawne odpowiedzi na pytania quizowe oraz...Gry planszowe -
Kapitan Nauka. Łamigłówki dla przedszkolaka 3-6 lat
Łamigłówki dla przedszkolaka (3–6 lat) to zestaw inspirujących zagadek i zadań rozwijających myślenie logiczne i spostrzegawczość. Różnorodne pod względem formy i stopnia trudności zadania rozwijają koncentrację, wyobraźnię oraz umiejętność kojarzenia i łączenia faktów. Łamigłówki obrazkowe...Książka, op. twarda -
Kapitan Nauka. Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem
Pakiet 100 rozwijających zabaw dla przedszkolaków Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4–5 lat) to zestaw 100 zabaw rozwijających kompetencje matematyczne, logiczne i językowe u przedszkolaków. Różnorodne zadania wspomagają naukę liczenia w zakresie 10, porównywanie wielkości i liczebności,...Książka, op. miękka -
Angielski. Owoce i warzywa. Karty obrazkowe i poradnik. Kapitan Nauka Outlet
Pierwsze zabawy z angielskim dla maluchów Zestaw Angielski Owoce i warzywa 2+ (karty obrazkowe + poradnik) wspiera wczesna naukę języka angielskiego. Dzięki niemu maluchy poznają angielskie nazwy najpopularniejszych warzyw i owoców. Kolorowe karty obrazkowe z podpisami dają okazję do wielu...Książka, op. twarda -
Domino. Jakie to zwierzę?
„Domino. Jakie to zwierzę?” (3+) to gra logiczna dla najmłodszych, pełna zabawnych zwierzaków rozciągniętych wzdłuż i wszerz. Celem zabawy jest dopasowanie kafelków z głowami zwierząt do kafelków z ich tułowiami i jak najszybsze ułożenie ich tak, by wykorzystać wszystkie elementy. Gra pomaga...Gry -
Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Farma Outlet
Gra rozwijająca pamięć, spostrzegawczość i refleks Memory Farma to niezwykła gra z trzema wariantami rozgrywek o rosnącym stopniu trudności. Wciąga do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie, a przy okazji rozwija pamięć, spostrzegawczość i refleks. Fascynująca gra dla dzieci w każdym...Gry -
Puzzle malucha. Zwierzęta morskie Outlet
Znajdź i dopasuj! Zaprzyjaźnij się ze wspaniałymi zwierzakami wodnymi i wodno-lądowymi! Układanki malucha. Zwierzęta morskie to wyjątkowa propozycja dla dzieci w wieku od roku do trzech lat. Piękne, trzyelementowe puzzle, narysowane przez Sebastiana Opryszka, to nie tylko wspaniała zabawa, ale...Puzzle -
Kapitan Nauka. Dinozaury
MEMORY DINOZAURY to świetny sposób na wspólną zabawę i doskonały trening pamięci. Składa się z 24 elementów i jest przeznaczone dla dzieci od trzech lat. Piękne ilustracje, narysowane przez Katarzynę Urbaniak są dodatkową atrakcją i zachętą do gry. Memory to jedna z najprostszych i jednocześnie...Gry -
Kapitan Nauka. Ocena
MEMORY OCEAN z serii Kapitan Nauka to świetny sposób na wspólną zabawęi doskonały trening pamięci. Składa się z 24 elementów i jest przeznaczone dla dzieci od trzech lat. Piękne ilustracje, narysowane przez Katarzynę Urbaniak są dodatkową atrakcją i zachętą do gry.Memory to jedna z najprostszych i...Gry -
Kapitan Nauka. Logika. Gra edukacyjna
Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich...Gry -
Puzzle Kapitan Nauka. Układanki malucha. Angielski. Pierwsze słówka Edgard
Wczesna nauka języka angielskiego Zestaw „Angielski. Pierwsze słówka. Układanki malucha” (1–3 lata) zawiera 7 trzyelementowych puzzli przedstawiających przedmioty, rośliny i zwierzęta, które otaczają małe dzieci, wraz z podpisami w języku angielskim. Podczas zabawy z puzzlami maluchy poznają...Puzzle -
Kapitan Nauka. Magiczne koło. Strachy!
Magiczna książka oswajająca straszne strachy! Magiczne koło. Strachy! (2-5 lat) to zaskakująca książka, która odkrywa siłę wyobraźni oraz pozwala dzieciom oswoić strachy wywołane przez duchy, czarownice czy grzechotniki. Wystarczy obrócić kołem, by odkryć magię. Obracające się koło zmienia wygląd...Książka, op. twarda