Wyróżnij swoją markę! Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.
Warto zwrócić uwagę na...
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu...
dodaj do schowka
Do koszyka
29,26 zł
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych,...
dodaj do schowka
Do koszyka
25,00 zł
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że...
dodaj do schowka
Do koszyka
36,96 zł
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi...
dodaj do schowka
Do koszyka
36,10 zł
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą...
dodaj do schowka
Do koszyka
30,02 zł
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo...
dodaj do schowka
Do koszyka
28,39 zł
Szczegóły
- Tytuł: Promocja marki Poradnik dobrych praktyk
- Autor: Robert Stępowski
- Wydawnictwo Słowa i Myśli
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2014
- Ilość stron: 240
- Format: 16.5x23.5cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788363566333
- Język: polski
- ISBN: 9788363566333
- EAN: 9788363566333
- Wymiary: 16.5x23.5x1.5 cm
Recenzje
Bestsellery - Biznes
Wybrane bestsellery
Autorka bestsellerowej powieści Co wyszeptał nam deszcz! Poruszająca historia córki bohaterów Kontraktu! Życie nie bywa łaskawe. Wyzwania, które rzuca, popychają ludzi do czynów wymagających decyzji: „być albo nie być”. Tristan Harmon, by przeżyć, musiał nauczyć się kraść. Jednak jedno zlecenie...
dodaj do schowka
Do koszyka
32,63 zł
Przyjaciółka
5/5
Przekłady na 40 języków. Ponad 1 500 000 egzemplarzy książek sprzedanych tylko w Polsce. 5 nominacji do tytułu Książki Roku Lubimy Czytać w kategorii: kryminał/sensacja/thriller. 6 nominacji do Bestsellera Empiku. 1 Bestseller Empiku dla „Terapeutki“ w kategorii: literatura popularna. Honorowa...
dodaj do schowka
Do koszyka
34,32 zł
To proste ćwiczenia, które wprowadzą najmłodszych w świat cyferek. Dzieci będą mogły poćwiczyć ich pisanie, a także proste dodawanie. A kolorowe naklejki sprawią, że nauka zamieni się w zabawę.
dodaj do schowka
Do koszyka
3,96 zł
Prosta metoda, jak skutecznie rzucić palenie Allena Carra to książka, która skutecznie pomaga w rozstaniu się z nałogiem nikotynowym bez bólu, żalu i poczucia straty usuwa psychiczną potrzebę palenia. Publikacja prezentuje wyjątkowo prosty sposób skończenia z nałogiem, który wymaga jedynie...
dodaj do schowka
Do koszyka
27,05 zł
Kicia Kocia wraz ze swoim przyjacielem Packiem przekonują się, że uśmiech ma wielką moc. Na spacerze mówią z uśmiechem napotkanym osobom "dzień dobry" i zauważają, że wszystkim natychmiast poprawia się humor. Postanawiają jak najczęściej się uśmiechać i mówić ludziom miłe rzeczy.
dodaj do schowka
Do koszyka
9,03 zł
Przenieś się w czasy angielskiej rewolucji przemysłowej i wciel się w jednego z przedsiębiorców, którzy rywalizują o dominację na rynku w Birmingham i w regionie West Midlands. Rozwijaj swoje imperium przemysłowe poprzez budowę kanałów i kolei, a także uruchamianie i unowocześnianie rozmaitych...
dodaj do schowka
Do koszyka
239,54 zł