Książka "Po co jest PR?" pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
? przygotować się do współpracy z agencją PR,
? zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności,
? rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR,
? z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej,
? wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations,
? budować i chronić reputację dzięki public relations,
? dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
? przygotować się do współpracy z agencją PR,
? zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności,
? rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR,
? z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej,
? wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations,
? budować i chronić reputację dzięki public relations,
? dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.