Audiobook Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting mp3

Darmowy fragment:
Pobranie w
do 15 min po opłaceniu zamówienia
Licencja
znak wodny
Rok wydania
2022
Wydawnictwo
Rodzaj pliku
mp3
Nasza cena: 40,41 zł 44,90 zł Taniej o: 10%

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

O autorze

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Audiobooka posłuchasz:

w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs

na systemach Windows, MacOS i innych

na dowolonych urządzeniach
i aplikacjach obsługujących format MP3
(pliki spakowane w ZIP)

Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »

Oceny i opinie klientów (22)             Dodaj opinię 6
(12) 5
(6) 4
(0) 3
(1) 2
(3) 1
(0) 5.0

6  oceniona przez: Daria, 2022-01-04

Szkoła magii i czarodziejstwa faktycznie istnieje! Tylko że w tym przypadku nie ma Albusa Dumbledore'a, który stoi na czele czarodziejskiej instytucji oświaty, jest tylko Artur Jabłoński, który otwiera oczy na magię pisania. Wcześniej zagubiona niczym Harry Potter żyłam w błogiej nieświadomości, do czasu gdy zamiast listu z Hogwartu trafiła do mojej skrzynki książka "Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować". Tytuł przeczytałam zdumiona i pełna obaw, czy aby to nie jest jakiś pseudo poradnik pełen fachowych frazesów i wiedzy, która jednym okiem wleci, a drugim wyleci. Jednak NIE! Artur niczym fachowiec od czarowania słowem krok po korku tłumaczy i przedstawia swoje sprawdzone metody na to jak pisać, jak się do tego zabrać i jak skutecznie składać słowa do słowa. Jest niczym przewodnik, który prowadzi za rękę i pokazuje na przykładach, jak należy szlifować swój warsztat. Książkę dobrze się czyta, a wręcz pochłania z kolejnymi akapitami. Nie ma tutaj naukowego bełkotu, jest tylko praktyka, praktyka i praktyka. Miałam wrażenie, że czytając tę książkę nie tracę czasu, a kolejne rozdziały motywowały mnie jeszcze bardziej do zakasania rękawów. Teraz już wiem, że długa droga przede mną, mam już narzędzia, kilka ćwiczeń i ogrom motywacji do tego, by pisać i się szkolić. Solidna dawka wiedzy za mną. #Zaczytani2022 G01022220872

więcej opinii

Recenzje (15)

czytaj-na-walizkach.pl Paulina Gaworska

Co Artur Jabłoński wie o copywritingu? Myślę, że całkiem sporo. W swojej książce sprzedaje patenty jak pisać tak, aby tekst był nie tylko ciekawy, ale i użyteczny. Podaje konkretne przykłady, daje wskazówki, pokazuje co działa, a co nam się wydaje, że powinno. Tylko podobnych książek o copywritingu było już kilka na polskim rynku, sama ma dwie w swojej biblioteczce. Czym Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) różni się od konkurencji? Czy jest coś takiego? CO ZNAJDZIESZ W KSIĄŻCE JAK PISAĆ, ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ (I KUPOWAĆ)? Znajdziesz całkiem sporo przydatnej treści. W każdym rozdziale, a jest ich 7, poruszone są zagadnienia bliskie każdemu, kto choć raz próbował pisać coś do internetów. Czy to bloger czy copywriter, czy marketingowiec. Czy każdy z nich znajdzie w tej książce coś dla siebie? Uważam, że tak. Ponieważ Artur Jabłoński podaje nie tylko wskazówki dla początkujących – od pomysłów na budowę nagłówka, po formatowanie tekstu, aby był przyjazdy dla użytkownika i czytelnika. Ale także jasne, zwięzłe i ciekawe przykłady jak sprawdzić by tekst był atrakcyjny dla potencjalnego Klienta i jak pisać językiem korzyści. To co mi się najbardziej podobało w książce, to rzeczywiste zastosowanie wskazówek przez samego autora. Odpowiednie tytuły, układ tekstu, zwięzłość i klarowność przekazu – to wszystko znajdziemy na kartach Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Nie są to tylko suche wskazówki, ale żywy tekst, który do nas przemawia nie tylko treścią, ale również formą. JAK PISAĆ? CZY JUŻ WIEM? Myślę, że wiem całkiem sporo. Teraz muszę tylko siadać jeszcze częściej do komputera i testować rady w rzeczywistości. Częściej wykonywać testy różnych rodzajów treści, tytułów czy pomysłów. Pisać tak, jak sama chciałabym czytać i zawsze mieć z tyłu głowy, jak dany tekst odbiera czytelnik i co może być dla niego ważne. Chce szlifować swoje pisanie, uczyć się i rozwijać. Pracować nad stylem i czerpać z możliwości wykorzystania perswazji w przekazie. Biorąc do ręki książkę Artura Jabłońskiego Jak pisać, żeby chcieli czytać( i kupować) nie zawiedziesz się. Jednak pamiętaj nic nie zrobi się samo. Przeczytanie rad z książki nie wystarczy. Trzeba jeszcze je stosować. Ja już próbuję, dlatego siedzę nad tą recenzją kolejny dzień, mimo iż obiecałam, że będzie najpóźniej w środę. Ale chce Wam dawać lepszą treść i wartość, dlatego siedzę i poprawiam, testuje, sprawdzam. I to chyba powinna być najlepsza rekomendacja, tego co Artur Jabłoński wie o copywritingu. Oprócz książki polecam też blog Artura Jabłońskiego, z którego ja bardzo dużo czerpię przy tworzeniu treści na bloga.

więcej recenzji

Szczegóły książki ISBN Książki drukowanej:978-83-283-9182-6, 9788328391826Data wydania książki drukowanej:2017-11-13ISBN Ebooka:978-83-283-9461-2, 9788328394612Data wydania ebooka:2017-11-13 ISBN Audiobooka:978-83-283-9475-9, 9788328394759Data wydania audiobooka:2020-07-08 Format:140x208Numer z katalogu:163403Rozmiar pliku Pdf:5.0MBRozmiar pliku ePub:5.2MBRozmiar pliku Mobi:4.9MBRozmiar pliku mp3:209.1MB Zgłoś erratę Kategorie Biznes i ekonomia » Marketing Informatyka » Biznes IT » Marketing Spis treści   Wstęp Rozdział 1. Jak ludzie czytają w internecie Skanowanie Kształt litery F Dlaczego skanujemy? Czy rzeczywiście wszyscy skanujemy? Kiedy ludzie czytają uważnie? Gdzie tu copywriting? Tekstów się nie pisze. Teksty się projektuje Jak dzisiaj ludzie czytają? Linia zanurzenia Czytanie na urządzeniach mobilnych Jak ludzie czytają moją stronę? Rozdział 2. Odbiorca To ja Twój klient! Persona Jak stworzyć personę? Identyfikacja potrzeb klientów Testy A/B Jak testować teksty? Analiza ruchu na stronie Rozdział 3. Wygląd tekstu Wybór fontu Rozmiar fontu Szerokość kolumny tekstu oraz odstępy międzywierszowe i międzyakapitowe Kontrast Długość akapitu Śródtytuły Pogrubienia Obrazki Używaj list Podsumowanie Rozdział 4. Styl Zwięzłość Unikanie strony biernej Prosty język Unikanie terminów branżowych Przesadnie trudne słownictwo Operowanie konkretem Znaczenie kontekstu Narzędzia do pracy nad własnym stylem Jak zabrać się za szlifowanie stylu Inne uwagi na temat stylu Rozdział 5. Jak pisać językiem korzyści? Mów językiem swojego klienta Klątwa wiedzy Złoty krąg Cechy kontra korzyści Laddering, czyli jak wyszukiwać korzyści Korzyści nie zadziałają bez cech Rodzaje korzyści Pokaż korzyść opowieścią Język sprzedażowy Potwierdzanie korzyści Język korzyści i opowieść klienta testimoniale Typy testimoniali, które warto uwzględnić Nie mam testimoniali co teraz? Sposób 1: Pokaż, jak pracujesz Sposób 2: Pokaż, że się dogadacie Sposób 3: Zwrot pieniędzy Rozdział 6. Jak pisać nagłówki Twórz listę potencjalnych tytułów Ile tytułów powinien mieć tekst? Adres w pasku przeglądarki Testuj tytuły Słowa kluczowe w nagłówkach Narzędzia do sprawdzania słów kluczowych Dwa sposoby tworzenia nagłówków Formuły copywriterskie Clickbaity są skuteczne i nawet Ty nie możesz się im oprzeć Listy Jak ____ (zrobić coś) Czego ____ uczy o _____ Rób coś jak____ Tajemna wiedza Zarażaj entuzjazmem Droga na skróty Mało znany sposób Raz na zawsze Czy popełniasz te (typowe) błędy w ____? ___ rzeczy (o ___), których ___ nigdy Ci nie powie Wszystko, co musisz wiedzieć o ____, by odnieść sukces Czy wiesz, co jest najważniejsze w ____? Co się stanie, gdy zrobisz ____ ___ nigdy nie było równie proste Emocje fakty potrzeby opowieści Sztuka tytułowania tekstów informacyjnych Śródtytuły w tekście i ich rola Śródtytuły są dla tekstu tym, czym menu jest dla strony internetowej Tytułem zakończenia o tytułach Nagłówki to nie tylko tytuły Jak powinien wyglądać nagłówek Skuteczne nagłówki czyli jakie? Prostota i jasność przekazu Unikalność Konkret Przydatność Rozdział 7. Skuteczne Call To Action (i nie tylko) Call To Action Pokazywanie wartości Call To Action w menu strony Nie zapowiadaj pracy Przypomnij główne korzyści z Twojej oferty CTA nie istnieje w próżni Call To Action a etapy procesu zakupowego Faza 1: Budowanie świadomości Faza 2: Rozważanie dostępnych opcji Nagłówki na stronie internetowej (lub landing page) Zasady skutecznego tworzenia nagłówków Skuteczny nagłówek od czego zacząć? Formuły do tworzenia nagłówków Podsumowanie Zamiast zakończenia Gdzie możesz mnie znaleźć? Podziękowania

pokaż cały spis treści

 

Warto zwrócić uwagę na...
Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu...
dodaj do schowka Do koszyka 44,91 zł
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy...
dodaj do schowka Do koszyka 53,10 zł
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu...
dodaj do schowka Do koszyka 51,30 zł
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu...
dodaj do schowka Do koszyka 51,30 zł
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów,...
dodaj do schowka Do koszyka 37,09 zł
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest...
dodaj do schowka Do koszyka 40,41 zł

Bestsellery - audiobooki

Wybrane bestsellery
Autorka bestsellerowej powieści Co wyszeptał nam deszcz! Poruszająca historia córki bohaterów Kontraktu! Życie nie bywa łaskawe. Wyzwania, które rzuca, popychają ludzi do czynów wymagających decyzji: „być albo nie być”. Tristan Harmon, by przeżyć, musiał nauczyć się kraść. Jednak jedno zlecenie...
dodaj do schowka Do koszyka 32,13 zł
Powieść z bestsellerowego cyklu Magiczne Drzewo Niesamowite przygody, niebezpieczeństwa i magia… Most ze światła i wielka fala tsunami. Latający dom, olbrzymi lew i sto wyczarowanych psów! Fantastyczna opowieść o dzieciach, które znalazły krzesło spełniające życzenia. Te dobre i te złe… Powieść...
dodaj do schowka Do koszyka 27,09 zł
Prosta metoda, jak skutecznie rzucić palenie Allena Carra to książka, która skutecznie pomaga w rozstaniu się z nałogiem nikotynowym bez bólu, żalu i poczucia straty usuwa psychiczną potrzebę palenia.   Publikacja prezentuje wyjątkowo prosty sposób skończenia z nałogiem, który wymaga jedynie...
dodaj do schowka Do koszyka 26,09 zł
Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową to książka przygotowana do nauki liter i czytania przy użyciu metody sylabowej rekomendowanej przez MEN. Dziecko uczy się rozpoznawać poszczególne litery, łączy je w sylaby i odczytuje słowa z nich powstające. Od prostych wyrazów jednosylabowych stopniowo...
dodaj do schowka Do koszyka 16,99 zł
Kicia Kocia wraz ze swoim przyjacielem Packiem przekonują się, że uśmiech ma wielką moc. Na spacerze mówią z uśmiechem napotkanym osobom "dzień dobry" i zauważają, że wszystkim natychmiast poprawia się humor. Postanawiają jak najczęściej się uśmiechać i mówić ludziom miłe rzeczy.
dodaj do schowka Do koszyka 7,99 zł
Przepraszanie jest straszliwie trudne. Nie tylko dla ziemniaczków! Ziemniaczkowi jest przykro. Bardzo przykro. Wręcz najprzykrzej. Nie chciał powiedzieć tych wszystkich podłości i urazić Flaminga. Ale przepraszanie to najtrudniejsza rzecz na świecie. Ziemniaczek wolałby nawet uciec na biegun do...
dodaj do schowka Do koszyka 7,99 zł Cena regularna: 39,99 zł -80% Najniższa cena z 30 dni: 5,89 zł +36%

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula