Seria Kreatywność
Produkty z serii Kreatywność
-
Szukasz pracy? Daj się poznać
Szukasz pracy? Daj się poznać opis wydawcyJesteś po studiach? Nie wiesz, co zrobić? A może straciłaś ciekawą posadę i musisz zacząć szukać nowej? Bez paniki, nie ma przecież sytuacji bez wyjścia. Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kilka dni przygotowań i pełnej mobilizacji oraz ... koniecznie...Książka, op. miękka -
Manipulacja informacją
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz podejścia do siebie i innych. Autorka radzi między innymi, jak poradzić sobie z trudnymi zadaniami,...Książka, op. miękka -
Vademecum managera
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa Andrzeja Sieradzkiego - praktycznym poradniku skierowanym...Książka, op. miękka -
Cywilizacja amerykańska
Stany Zjednoczone Ameryki są jedną z największych światowych potęg. Jest to państwo niezwykłe, jedyne w swoim rodzaju, wzbudzające uzasadnione zainteresowanie i kontrowersje. Próby wyjaśnienia fenomenu Ameryki i amerykańskości podjęło się wielu ludzi nauki historyków, politologów, ekonomistów itd....Książka, op. miękka -
Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru...Akademickie podręczniki -
Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.Książka, op. miękka -
Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i...Książka, op. miękka -
Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju,...Książka, op. miękka -
Prawnik. Zawód przyszłości. Jak nim zostać
Książka Prawnik. Zawód przyszłości. Jak nim zostać autorstwa Marty Jarmałkowicz jest adresowana do ludzi, którzy decydują się na wybór drogi zawodowej związanej z zawodem prawnika. Co takiego jest w zawodzie prawnika, że cieszy się takim powodzeniem. Na pewno prestiż, wysokie zarobki i pasjonująca...Książka, op. miękka -
Dziennikarz. Zawód przyszłości
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia nowe zadania, umożliwia uczestniczenie w ważnych...Książka, op. miękka -
Lobbing jako proces komunikacji
„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i...Książka, op. miękka -
Podstawy komunikacji społecznej w edukacji
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. "Podstawy komunikacji społecznej w edukacji" jest jednak jedną z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma...Akademickie podręczniki -
Stres energia życia
Drogi Czytelniku Wydawnictwo ASTRUM oddaje do Twoich rąk kolejną książkę wydaną w serii KREATYWNOŚĆ autorstwa psychologa Wiesława Gomulskiego - STRES ENERGIA ŻYCIA. Książka ta poświęcona jest niezwykle ważnemu problemowi XXI wieku, jakim jest stres. Przesłaniem tej książki jest uświadomienie nam,...Książka, op. miękka -
Manipulacja informacją
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations...Książka, op. miękka -
Jak zostać prawnikiem - Marta Jarmałkowicz ASTRUM
Książka ,,Jak zostać prawnikiem" jest adresowana do ludzi młodych, którzy dopiero decydują się na wybór drogi zawodowej oraz do studentów pierwszych lat studiów prawniczych. W sposób przystępny mówi o tym jakie predyspozycje powinien posiadać przyszły prawnik. Pierwszym etapem kariery prawniczej...Akademickie podręczniki -
Rozmowy kwalifikacyjne
Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifikacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skorzystać z poradnika, który podpowie, jak zrobić dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy, jak...Książka, op. miękka -
Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego - Johna Fiskea. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania zajmującej obecnie poczesne miejsca na rynku akademickim. Znajdują się...Książka, op. miękka -
Za maską człowiek
Niewerbalny sposób komunikowania się towarzyszy człowiekowi już od dawna. Podobnie jak w komunikacji werbalnej próbuje on w nim kłamać, a także manipulować swoim ciałem. Niemal każdy z nas ma tendencję do ukrywania się za maską, by ukazać się w inny sposób, niż się właściwie prezentuje. O...Książka, op. miękka -
Jak zostać dziennikarzem
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia nowe zadania, umożliwia uczestniczenie w ważnych...Akademickie podręczniki -
Psychomanipulacja w polityce
Oglądasz telewizję, słuchasz radia, czytasz gazety... Jesteś politykiem, dziennikarzem, pracownikiem administracji publicznej, studentem nauk politycznych, obywatelem i wyborcą, i nie chcesz dać się zmanipulować? Sięgnij po znakomitą książkę autorstwa Moniki Pabijańskiej, której tematem jest...Książka, op. miękka -
Komunikowanie i obywatelskość
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować...Książka, op. miękka -
Psychologia szczęścia
Czym jest szczęście? Jak szczęśliwi są ludzie? Czy satysfakcja z pracy może dać więcej radości niż udany związek małżeński? Dlaczego uczestniczymy w rozrywkach? To tylko wybrane pytania, na które odpowiedzi można znaleźć w znakomitym kompendium wybitnego znawcy problemów kontaktów międzyludzkich...Książka, op. miękka -
Komunikowanie się lekarza z pacjentem
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętności nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik...Podręcznik -
Process Reengineering
Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania...Książka, op. miękka -
Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca...Książka, op. miękka -
Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach...
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą...Książka, op. miękka -
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W...Książka, op. miękka