- Autorzy: Aldona Nowacka, Robert Nowacki
- Wydawnictwo Difin
- Rok wydania: 2015
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 340
- Format: 16x23 cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788379306954
- Język: polski
- ISBN: 9788379306954
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu codziennym. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy jako konsument i jako pracownik firmy świadczącej usługi reklamowe.
Sprawdź Q&A
1. Zdobądź wykaz podręczników w szkole.
2. Zweryfikuj na tytuł, autorów, wydawnictwo.
3. Sprawdź, czy wymienione dane znajdują się w opisie oglądanego produktu.
Jest wypełniony edukacyjną treścią upiększoną grafikami. Zawarto w nim znaczące i starannie dobrane materiały, które utrwalają wiedzę z danego przedmiotu.