Droga Szamana. Etap 1. Początek

Średnia: 3.8 Ilość ocen: 5
Wysyłka w
72 godziny + czas dostawy
Rok wydania
2018
Wydawnictwo
Ilość stron
336
Nasza cena: 27,05 zł 34,99 zł Taniej o: 23%

"Droga Szamana. Etap 1. Początek" zabierze Cię w wirtualny świat. To miejsce, które niebawem może zastąpić rzeczywistość. Wyjątkowa powieść Wasilija Machanienko przynależąca do nowatorskiego gatunku fantasy LitRPG trafi w gusta każdego komputerowego gracza.

Akcja powieści rozgrywa się w Barlionie, będącej wirtualnym światem rodem z gry. Użytkownicy, którzy biorą udział w grze, mogą w nim spędzać miesiące, a nawet lata. Wtedy też ich ciała pozostają w specjalnie do tego przygotowanych kapsułach wspomagających organizm. Ten nierzeczywisty świat daje dużo większe możliwości niż szara codzienność. Można w nim bowiem nie tylko pracować, ale i stanąć oko w oko z fantastycznymi stworzeniami czy prowadzić niezwykle aktywne życie.

Dimitrijowi Machanowi przychodzi jednak poznać bardziej mroczną stronę wirtualnej rzeczywistości. Kiedy przez własną lekkomyślność postępuje wbrew prawu obowiązującemu w Barlionie, zostaje skazany na osiem lat pracy w kopalni. Dotychczas Dimitrij dobrze orientował się w wymyślonym świecie, a postać, którą się posługiwał została już mocno rozbudowana. Z chwilą w której zapadł wyrok, mężczyźnie zostaje przydzielona klasa Szamana. W kopalni będzie musiał sobie radzić - podobnie jak inni skazańcy, bez filtrów doznań. Czy Dimitrijowi uda się przetrwać karę? Czy będzie miał dość samozaparcia, by odnaleźć się w nowej sytuacji?

Wasilij Michajłowicz Machanienko to rosyjski pisarz, twórca niekonwencjonalnych powieści fantasy. Urodził się 20 kwietnia 1981 roku w Siewierodwińsku. Przez jakiś czas należał do branży IT, a dopiero później zajął się twórczością literacką. Fascynuje go zwłaszcza LitRPG, które chętnie sam tworzy. Jego słynny cykl "Droga Szamana" obecnie posiada siedem tytułów.
Recenzje (5)
  1. Recenzentus NotPospolitus
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Pierwszy raz miałam do czynienia z gatunkiem litRPG i podeszłam do tego spotkania z ciekawością, trochę eksperymentalnie.

    „Droga Szamana. Etap 1: Początek” to pierwsza część barwnej, przygodowej serii, której fabuła osadzona jest wewnątrz gry. Towarzyszymy głównemu bohaterowi w mozolnym, choć wcale nie nudnym procesie levelowania postaci. Machan (tytułowy szaman oraz alter-ego autora) usiłuje utrzymać się przy życiu w niesprzyjającym środowisku, do którego trafił. Śmierć postaci nie jest tu permanentna, jednak już utrata wszystkich statystyk może być bardzo bolesna.

    Świat opisany w powieści jest głównie światem gry, ale widzimy go tak, jak widzi go bohater gracza. Machan sam opowiada swoją historię, i choć nie cierpię narracji pierwszoosobowej, tutaj po prostu nie pasowałaby inna forma. Szybko polubiłam narratora/bohatera, a jego komentarze niekiedy bawiły mnie do łez. Opisy świata realnego również trafiają się w tekście, ale absolutnie nie wywołują chaosu, raczej dopełniają ogólnego zarysu.

    Czytając, przeżywamy wszystko wespół z Machanem. Spotykamy więc potwory (moby), z którymi szaman musi się zmierzyć, postaci (NPCów, czyli non-player character, lub innych graczy), z którymi nawiązuje kontakty wrogie bądź przyjazne. Całość splata się w całkiem wiarygodną historię w uniwersum fantasy.

    Jednocześnie narrator informuje nas o części technicznej gry, rzucając takie hasła jak interfejs, klasa postaci, statystyki, punkty doświadczenia itd. Nie jest to przeszkoda dla osób niemających wcześniej styczności z grami video; wszystko zostaje wyjaśnione gładko i przystępnie.

    Mimo tych wstawek, mocno kojarzących się ze środowiskiem gamingowym, z nerdami i geekami, autor pisze niezwykle prosto i bezpośrednio. Jego styl pełen jest humoru, chwilami nieco sarkastycznego, i plastycznych porównań. Dzięki temu kolejne strony dosłownie czytają się same.

    Rozpoczynając książkę, zastanawiałam się, o czym właściwie będę czytać. Bo co mądrego można napisać o tłuczeniu mobków? Okazało się, że można, i to sporo! Autor ma talent do opisywania najprostszych scen w porywający sposób, a walka ze szczurem dostarcza nam masy emocji. Sama historia jest banalna, w tym gatunku oczywista i w zasadzie jedyna właściwa – od zera do bohatera. Nie zaskakuje niesamowitymi twistami, wręcz przeciwnie, opiera się na powtarzalnym schemacie. Tym samym idealnie oddając schematy utarte w grach tego typu.

    Przyczepić mogę się jedynie do dwóch elementów:

    1) Machanowi praktycznie wszystko się udaje. Nawet, jeśli coś mu idzie nie po jego myśli, to i tak ostatecznie sytuacja rozwiązuje się na jego korzyść. Szaman zdobywa osiągnięcia niedostępne dla innych, jakby obowiązywały go inne zasady. Jeśli autor nie wyjaśni tego w kolejnym tomie, będę bardzo zawiedziona!

    2) Wspomniana powtarzalność. Mimo wszystko odrobinę brakowało mi jakiegoś motywu, który wysadzi mi mózg w powietrze. Pamiętam jednak, że to pierwsza powieść Machanienki, toteż oczekuję wyrwania z kapci w kolejnym tomie. A że po niego sięgnę, to pewne jak słowo krasnoluda!

    Zapaleni gracze MMORPG uśmiechną się do niejednego easter egga zgrabnie wplecionego w treść (buty Medivha! Tank, healer i trzech DPS-ów!), choć naprawdę każdy ma szanse świetnie bawić się przy tym tytule. Ja momentami śmiałam się w głos, wywołując konsternację w tramwaju. Dawno nie miałam w rękach tak rozrywkowego, przygodowego i porywającego tytułu!

    /amenarhi

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  2. Recenzentus NotPospolitus
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Pierwszy raz miałam do czynienia z gatunkiem litRPG i podeszłam do tego spotkania z ciekawością, trochę eksperymentalnie.

    „Droga Szamana. Etap 1: Początek” to pierwsza część barwnej, przygodowej serii, której fabuła osadzona jest wewnątrz gry. Towarzyszymy głównemu bohaterowi w mozolnym, choć wcale nie nudnym procesie levelowania postaci. Machan (tytułowy szaman oraz alter-ego autora) usiłuje utrzymać się przy życiu w niesprzyjającym środowisku, do którego trafił. Śmierć postaci nie jest tu permanentna, jednak już utrata wszystkich statystyk może być bardzo bolesna.

    Świat opisany w powieści jest głównie światem gry, ale widzimy go tak, jak widzi go bohater gracza. Machan sam opowiada swoją historię, i choć nie cierpię narracji pierwszoosobowej, tutaj po prostu nie pasowałaby inna forma. Szybko polubiłam narratora/bohatera, a jego komentarze niekiedy bawiły mnie do łez. Opisy świata realnego również trafiają się w tekście, ale absolutnie nie wywołują chaosu, raczej dopełniają ogólnego zarysu.

    Czytając, przeżywamy wszystko wespół z Machanem. Spotykamy więc potwory (moby), z którymi szaman musi się zmierzyć, postaci (NPCów, czyli non-player character, lub innych graczy), z którymi nawiązuje kontakty wrogie bądź przyjazne. Całość splata się w całkiem wiarygodną historię w uniwersum fantasy.

    Jednocześnie narrator informuje nas o części technicznej gry, rzucając takie hasła jak interfejs, klasa postaci, statystyki, punkty doświadczenia itd. Nie jest to przeszkoda dla osób niemających wcześniej styczności z grami video; wszystko zostaje wyjaśnione gładko i przystępnie.

    Mimo tych wstawek, mocno kojarzących się ze środowiskiem gamingowym, z nerdami i geekami, autor pisze niezwykle prosto i bezpośrednio. Jego styl pełen jest humoru, chwilami nieco sarkastycznego, i plastycznych porównań. Dzięki temu kolejne strony dosłownie czytają się same.

    Rozpoczynając książkę, zastanawiałam się, o czym właściwie będę czytać. Bo co mądrego można napisać o tłuczeniu mobków? Okazało się, że można, i to sporo! Autor ma talent do opisywania najprostszych scen w porywający sposób, a walka ze szczurem dostarcza nam masy emocji. Sama historia jest banalna, w tym gatunku oczywista i w zasadzie jedyna właściwa – od zera do bohatera. Nie zaskakuje niesamowitymi twistami, wręcz przeciwnie, opiera się na powtarzalnym schemacie. Tym samym idealnie oddając schematy utarte w grach tego typu.

    Przyczepić mogę się jedynie do dwóch elementów:

    1) Machanowi praktycznie wszystko się udaje. Nawet, jeśli coś mu idzie nie po jego myśli, to i tak ostatecznie sytuacja rozwiązuje się na jego korzyść. Szaman zdobywa osiągnięcia niedostępne dla innych, jakby obowiązywały go inne zasady. Jeśli autor nie wyjaśni tego w kolejnym tomie, będę bardzo zawiedziona!

    2) Wspomniana powtarzalność. Mimo wszystko odrobinę brakowało mi jakiegoś motywu, który wysadzi mi mózg w powietrze. Pamiętam jednak, że to pierwsza powieść Machanienki, toteż oczekuję wyrwania z kapci w kolejnym tomie. A że po niego sięgnę, to pewne jak słowo krasnoluda!

    Zapaleni gracze MMORPG uśmiechną się do niejednego easter egga zgrabnie wplecionego w treść (buty Medivha! Tank, healer i trzech DPS-ów!), choć naprawdę każdy ma szanse świetnie bawić się przy tym tytule. Ja momentami śmiałam się w głos, wywołując konsternację w tramwaju. Dawno nie miałam w rękach tak rozrywkowego, przygodowego i porywającego tytułu!

    Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Insignis. Opinia powstała dla grupy dyskusyjnej i bookstagrama Fantastyka na luzie.

    ~amenarhi

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  3. Recenzentus NotPospolitus
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Pierwszy raz miałam do czynienia z gatunkiem litRPG i podeszłam do tego spotkania z ciekawością, trochę eksperymentalnie.

    „Droga Szamana. Etap 1: Początek” to pierwsza część barwnej, przygodowej serii, której fabuła osadzona jest wewnątrz gry. Towarzyszymy głównemu bohaterowi w mozolnym, choć wcale nie nudnym procesie levelowania postaci. Machan (tytułowy szaman oraz alter-ego autora) usiłuje utrzymać się przy życiu w niesprzyjającym środowisku, do którego trafił. Śmierć postaci nie jest tu permanentna, jednak już utrata wszystkich statystyk może być bardzo bolesna.

    Świat opisany w powieści jest głównie światem gry, ale widzimy go tak, jak widzi go bohater gracza. Machan sam opowiada swoją historię, i choć nie cierpię narracji pierwszoosobowej, tutaj po prostu nie pasowałaby inna forma. Szybko polubiłam narratora/bohatera, a jego komentarze niekiedy bawiły mnie do łez. Opisy świata realnego również trafiają się w tekście, ale absolutnie nie wywołują chaosu, raczej dopełniają ogólnego zarysu.

    Czytając, przeżywamy wszystko wespół z Machanem. Spotykamy więc potwory (moby), z którymi szaman musi się zmierzyć, postaci (NPCów, czyli non-player character, lub innych graczy), z którymi nawiązuje kontakty wrogie bądź przyjazne. Całość splata się w całkiem wiarygodną historię w uniwersum fantasy.

    Jednocześnie narrator informuje nas o części technicznej gry, rzucając takie hasła jak interfejs, klasa postaci, statystyki, punkty doświadczenia itd. Nie jest to przeszkoda dla osób niemających wcześniej styczności z grami video; wszystko zostaje wyjaśnione gładko i przystępnie.

    Mimo tych wstawek, mocno kojarzących się ze środowiskiem gamingowym, z nerdami i geekami, autor pisze niezwykle prosto i bezpośrednio. Jego styl pełen jest humoru, chwilami nieco sarkastycznego, i plastycznych porównań. Dzięki temu kolejne strony dosłownie czytają się same.

    Rozpoczynając książkę, zastanawiałam się, o czym właściwie będę czytać. Bo co mądrego można napisać o tłuczeniu mobków? Okazało się, że można, i to sporo! Autor ma talent do opisywania najprostszych scen w porywający sposób, a walka ze szczurem dostarcza nam masy emocji. Sama historia jest banalna, w tym gatunku oczywista i w zasadzie jedyna właściwa – od zera do bohatera. Nie zaskakuje niesamowitymi twistami, wręcz przeciwnie, opiera się na powtarzalnym schemacie. Tym samym idealnie oddając schematy utarte w grach tego typu.

    Przyczepić mogę się jedynie do dwóch elementów:

    1) Machanowi praktycznie wszystko się udaje. Nawet, jeśli coś mu idzie nie po jego myśli, to i tak ostatecznie sytuacja rozwiązuje się na jego korzyść. Szaman zdobywa osiągnięcia niedostępne dla innych, jakby obowiązywały go inne zasady. Jeśli autor nie wyjaśni tego w kolejnym tomie, będę bardzo zawiedziona!

    2) Wspomniana powtarzalność. Mimo wszystko odrobinę brakowało mi jakiegoś motywu, który wysadzi mi mózg w powietrze. Pamiętam jednak, że to pierwsza powieść Machanienki, toteż oczekuję wyrwania z kapci w kolejnym tomie. A że po niego sięgnę, to pewne jak słowo krasnoluda!

    Zapaleni gracze MMORPG uśmiechną się do niejednego easter egga zgrabnie wplecionego w treść (buty Medivha! Tank, healer i trzech DPS-ów!), choć naprawdę każdy ma szanse świetnie bawić się przy tym tytule. Ja momentami śmiałam się w głos, wywołując konsternację w tramwaju. Dawno nie miałam w rękach tak rozrywkowego, przygodowego i porywającego tytułu!

    Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Insignis. Opinia powstała dla grupy dyskusyjnej i bookstagrama Fantastyka na luzie.

    ~amenarhi

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  4. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 3/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Jako istota, która wychowywała się grając w różnego rodzaju gry strategiczne na komputerze, nie miałam żadnych obiekcji przed sięgnięciem po książkę Wasilija Machanienko. Po sukcesie odniesionym przez powieść Ernesta Cline’a, Ready Player One, coraz częściej na rynku wydawniczym pojawiają się książki nawiązujące do gier i wirtualnej rzeczywistości. Nie jestem pewna, czy mają one spore szanse zawładnąć światem czytelniczym, ale z pewnością stanowią ciekawą wizję tego, do czego może nas doprowadzić technologia.

    Najczęściej akcja tego typu powieści rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, gdzie postęp technologiczny osiągnął niezwykle wysoki poziom. Pojawiła się możliwość życia w grze, w wirtualnym świecie, gdzie można doświadczyć niemal wszystkiego. Nie inaczej jest w przypadku Drogi Szamana. Barliona to wirtualny świat rodem z książek fantastycznych, w którym gracze spędzają nawet miesiące. Są zamykani w podtrzymujących życie kapsułach, ale funkcjonują w świecie wirtualnym. Podnoszą poziom swoich postaci, nawiązują relacje, zdobywają nowe umiejętności i osiągnięcia – jak to w typowej grze strategicznej. Istnieje też jednak ciemna strona medalu – przestępcy zostają zsyłani do tego świata w ramach odbycia kary, jednak od zwykłych graczy różni ich to, że wszystko odczuwają naprawdę, tak jak w świecie rzeczywistym. I niestety, nie mogą robić wszystkiego, o czym zamarzą. Czeka ich ciężka praca i walka o przetrwanie.

    Głównym bohaterem powieści Machanienko jest młody mężczyzna, który za popełnione przestępstwo zostaje zesłany do wirtualnego świata i trafia do kopalni Pryka. Ma tam spędzić osiem lat, choć w grze może wydarzyć się wiele innych scenariuszy – wszystko zależy od tego, jak pokieruje ON swoją postacią, ale mimo wszystko musi pamiętać o tym, że jako więzień musi się podporządkować i wykonywać nakazane mu zadania. I tak to się właśnie toczy strona po stronie… Z perspektywy Szamana, bowiem taką postać przydzielono bohaterowi, poznajemy wszystkie wydarzenia rozgrywające się w kopalni. Świat wykreowany przez autora przypomina typowy świat gier w stylu World of Warcraft czy Heroes of Might AND Magic, którą uwielbiam, zatem muszę przyznać, że sama wizja tego uniwersum trochę mnie urzekła. To takie sentymentalne uczucia, bowiem gra Heroes była ze mną od dziecka i gram w nią do tej pory, choć nie mam już na to tyle czasu, co kiedyś.

    I o ile Machanienko stworzył naprawdę porywający i kolorowy świat, w którym rozgrywają się przygody Szamana i innych bohaterów, tak pojawił się pewien problem z samą fabułą, a właściwie akcją. Tak na dobrą sprawę momentami pojawia się tutaj nuda. Toczy się dzień za dniem, Szaman wykonuje wszystkie zadania, trochę sam manewruje tym, co go czeka, ale mimo wszystko brakowało mi tutaj bardziej porywającej akcji, która wbiłaby czytelnika w fotel. Owszem, pojawiają się pewne bunty czy potyczki, ale jednak ciągle odczuwałam brak czegoś lepszego, mocniejszego. Sam bohater również mnie nie urzekł, choć nie można mu odmówić pomysłowości. Doskonale wie, co zrobić, aby zdobyć przychylność kierowników kopalni, co chwilę analizuje sytuację, w której się znalazł, a świetnym elementem wprowadzonym przez autora są wtrącenia bardzo przypominające typową grę, w stylu: „Zdobyto nowe umiejętności. +10% do parametru Charyzma. Łącznie: 40 %”.

    Droga Szamana to książka, która zdecydowanie wygrywa wykreowanym przez autora światem. W tym aspekcie wykonał naprawdę kawał świetnej roboty, bowiem wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach. Niestety, sam fakt, że momentami odczuwałam znużenie sprawił, że nie do końca czuję się przekonana do tej powieści. Potrafię dostrzec jej zalety, ale spodziewałam się po niej czegoś znacznie więcej, zwłaszcza po tempie akcji. Mimo wszystko to na pewno świetne wprowadzenie do zapowiedzianej serii, które daje nam pełnowymiarowy obraz Barliony, wirtualnej rzeczywistości, która naprawdę jest genialnie zaprezentowana.

    [Adres usunięty]

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  5. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Już nie mogłam się na nią doczekać. Byłam bardzo ciekawa tego, co zaoferuje mi autor. Pozwolę sobie jeszcze wspomnieć o okładce, która mimo iż może wyglądać średnio, to świetnie oddaje atmosferę całej historii.

    Wasilij Machanienko widocznie przyłożył się do napisania swojej książki. Początkowo dostajemy precyzyjny i plastyczny obraz świata, w którym będziemy się zatapiać przez resztę stron. Więc początek może się trochę dłużyć, z braku akcji. Fabuła nie jest jakoś specjalnie skomplikowana ani nieschematyczna, ale autor wymyślił kilka ciekawych wątków, które nadają temu nutki oryginalności. Sporo rozwój sytuacji byłam w stanie przewidzieć, mało co mnie zaskakiwało. Jednak ciężko się temu dziwić, gdy siedzi się w tych klimatach. Mimo tego, lektura praktycznie całkowicie mnie zafascynowała i pochłonęła. Gdy już się wbiłam w historię, ciężko było mi się oderwać od czytania. Treść pochłania się lekko i przyjemnie. Akcja jest wartka, a kolejne strony znikają w błyskawicznym tempie i tak dochodzimy do końca. Końca, którego nie do końca się spodziewałam i który nawet mnie zaskoczył.

    Reasumując jest to kawał naprawdę dobrego fantasy LitRPG, który powinien docenić każdy czytelnik lubujący się w tym gatunku.

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Warto zwrócić uwagę na...
Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa 4/5 Nasza cena:
37,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa

Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze...
Wielkie Płaszcze. Tom 2. Cień rycerza 5/5 Nasza cena:
30,91 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Wielkie Płaszcze. Tom 2. Cień rycerza

Tristia to kraj przeżarty intrygami i korupcją. Idealistyczny młody Król Paelis nie żyje, a Wielkie Płaszcze - legendarni wędrowni trybuni, którzy zaprowadzali w królestwie sprawiedliwość - zostali napiętnowani jako zdrajcy. Lecz tuż przed tym, jak jego głowa została zatknięta na żerdzi, król...
Assassin’s Creed. Oficjalna powieść filmu 5/5 Nasza cena:
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Assassin’s Creed. Oficjalna powieść filmu

Działamy w ciemności, by służyć światłu. Jesteśmy asasynami. Dzięki rewolucyjnej technologii dostępu do genetycznych wspomnień Callum Lynch może przeżyć wydarzenia z życia swojego przodka Aguilara de Nerha, który w piętnastowiecznej Hiszpanii należał do tajemnego stowarzyszenia asasynów. Wzbogacony...
World of Warcraft Fale ciemności 4/5 Nasza cena:
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

World of Warcraft Fale ciemności

Wyjątkowa opowieść o magii, wojnie i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard Entertainment. Orgrim Zgładziciel pokonał niegodziwego Czarnorękiego i natychmiast przejął po nim władzę nad Hordą orków. Teraz niestrudzenie dąży do podbicia całego...
World of WarCraft: Zbrodnie wojenne 0/5 Nasza cena:
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

World of WarCraft: Zbrodnie wojenne

Wyjątkowa opowieść o magii, sztuce wojennej i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard Entertainment. Krwawe oblężenie Orgimmaru dobiegło kresu. Zjednoczone siły Przymierza i Hordy pozbawiły Garrosha Hellscreama, jednego z najbardziej...
Warcraft: Durotan 4/5 Nasza cena:
31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Warcraft: Durotan

W świecie Draenoru silny i niezależny Klan Mroźnego Wilka musi mierzyć się z coraz surowszymi zimami i malejącą populacją raciczników. Kiedy na Grani Mroźnego Ognia pojawia się tajemniczy Gul’dan i roztacza przed Wilkami wizję nowych, wspaniałych terenów łowieckich, wódz klanu, Durotan, staje przed...
World of Warcraft: Illidan 4/5 Nasza cena:
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

World of Warcraft: Illidan

NIE JESTEŚ GOTOWY Illidan Stormrage jest jedną z najpotężniejszych istot, jakie kiedykolwiek przemierzały ziemie Azeroth. Pozostaje też z pewnością najmniej rozumianym z wielkich tego świata. Za jego legendą i tajemniczymi poczynaniami kryje się bowiem błyskotliwy umysł, którego plany i machinacje...
Warcraft. Oficjalna powieść filmu 0/5 Nasza cena:
31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Warcraft. Oficjalna powieść filmu

W Azeroth dotychczas panował pokój, lecz teraz kraina ta stoi na skraju wojny – jej cywilizacja musi stawić czoła przerażającej rasie najeźdźców: wojowniczych orków, którzy uciekają ze swego konającego świata i zamierzają podbić inny. Kiedy otwiera się łączący światy portal, jedna armia staje w...
World of WarCraft: Narodziny hordy 0/5 Nasza cena:
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

World of WarCraft: Narodziny hordy

Wyjątkowa opowieść o magii, sztuce wojennej i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard Entertainment. Choć młody wódz Thrall położył kres przekleństwu demonów, które przez pokolenia nękało jego lud, orkowie nadal zmagają się z grzechami swej krwawej...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula