Droga Szamana. Etap 1. Początek

Średnia: 3.8 Ilość ocen: 6
Wysyłka w
24 godziny + czas dostawy
Rok wydania
2020
Wydawnictwo
Ilość stron
332
Inne wersje (1)
eBook, mobi, epub
za 24,22 zł
Nasza cena: 28,91 zł 39,99 zł Taniej o: 28%

Wyjątkowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG. Numer jeden na liście najpopularniejszych e-booków w Rosji.

Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji.

Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu.

Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu.

Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy.

Czy uda mu się przetrwać? Czy poradzi sobie z panującymi w wirtualnych więzieniach złem i przemocą? O tym przeczytacie w bestsellerowej powieści LitRPG Wasilija Machanienki.

Recenzje (6)
  1. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    .

    Nasz główny
    bohater, za złamanie prawa, zostaje skazany na 8 lat więzienia. Jednak nie jest to takie więzienie, jakie my znamy, gdyż jest to wirtualne więzienie w postaci gry. Zatem nasz bohater, zostaje wrzucony do świata RPG, gdzie jako szaman musi wykonywać pewne misje, by najzwyczajniej w świecie przetrwać.

    .

    Bardzo obawiałam się tych książek, ponieważ ja w gry nie grywam i ogóle się na tym nie znam. Było więc spore prawdopodobieństwo, że książki do mnie nie trafią. Czy moje obawy były słuszne? Owszem, z początku miałam lekki problem ze zrozumieniem niektórych rzeczy, lecz z pomocą przeszedł mi brat i wszystko wyjaśnił. I to tyle, jeżeli chodzi o minusy tych książek! Jak się pewnie domyślacie, o wiele więcej znalazłam tutaj plusów.

    Najbardziej spodobał mi się pomysł na fabułę. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z wirtualnym więzieniem, zatem śmiało mogę stwierdzić, że pomysł jest bardzo oryginalny i przede wszystkim świeży. Co do świata wykreowanego przez Machanienko, to jest ON złożony i dobrze rozbudowany, co mnie bardzo cieszy, ponieważ ja bardzo nie lubię jak świat ma jakieś luki. Bohaterowie również się bardzo dobrze bronią. Są konsekwentnie prowadzeni przez całą fabułę, przez co są wiarygodni. Ich portrety psychiczne są dość ciekawe, choć nie są to postaci, które zostaną ze mną na bardzo długo.

    Warsztatowo, też jest dobrze. Autor operuje bardzo płynnym jak i lekkim stylem, dzięki czemu książki można bardzo szybko przeczytać.

    Akcji również tutaj nie brakuje. Tak na prawdę, już na pierwszych stronach zostajemy rzuceni w sporą dawkę akcji, co dla mnie jest jak najbardziej na plus.

    Co do kolejnych tomów, to o fabule nie za bardzo mogę pisać, bo byłyby to spoilery, ale śmiało mogę napisać, że poziom został podtrzymany w kolejnych częściach.

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  2. Super Recenzent
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Pierwszy raz miałam do czynienia z gatunkiem litRPG i podeszłam do tego spotkania z ciekawością, trochę eksperymentalnie.

    „Droga Szamana. Etap 1: Początek” to pierwsza część barwnej, przygodowej serii, której fabuła osadzona jest wewnątrz gry. Towarzyszymy głównemu bohaterowi w mozolnym, choć wcale nie nudnym procesie levelowania postaci. Machan (tytułowy szaman oraz alter-ego autora) usiłuje utrzymać się przy życiu w niesprzyjającym środowisku, do którego trafił. Śmierć postaci nie jest tu permanentna, jednak już utrata wszystkich statystyk może być bardzo bolesna.

    Świat opisany w powieści jest głównie światem gry, ale widzimy go tak, jak widzi go bohater gracza. Machan sam opowiada swoją historię, i choć nie cierpię narracji pierwszoosobowej, tutaj po prostu nie pasowałaby inna forma. Szybko polubiłam narratora/bohatera, a jego komentarze niekiedy bawiły mnie do łez. Opisy świata realnego również trafiają się w tekście, ale absolutnie nie wywołują chaosu, raczej dopełniają ogólnego zarysu.

    Czytając, przeżywamy wszystko wespół z Machanem. Spotykamy więc potwory (moby), z którymi szaman musi się zmierzyć, postaci (NPCów, czyli non-player character, lub innych graczy), z którymi nawiązuje kontakty wrogie bądź przyjazne. Całość splata się w całkiem wiarygodną historię w uniwersum fantasy.

    Jednocześnie narrator informuje nas o części technicznej gry, rzucając takie hasła jak interfejs, klasa postaci, statystyki, punkty doświadczenia itd. Nie jest to przeszkoda dla osób niemających wcześniej styczności z grami video; wszystko zostaje wyjaśnione gładko i przystępnie.

    Mimo tych wstawek, mocno kojarzących się ze środowiskiem gamingowym, z nerdami i geekami, autor pisze niezwykle prosto i bezpośrednio. Jego styl pełen jest humoru, chwilami nieco sarkastycznego, i plastycznych porównań. Dzięki temu kolejne strony dosłownie czytają się same.

    Rozpoczynając książkę, zastanawiałam się, o czym właściwie będę czytać. Bo co mądrego można napisać o tłuczeniu mobków? Okazało się, że można, i to sporo! Autor ma talent do opisywania najprostszych scen w porywający sposób, a walka ze szczurem dostarcza nam masy emocji. Sama historia jest banalna, w tym gatunku oczywista i w zasadzie jedyna właściwa – od zera do bohatera. Nie zaskakuje niesamowitymi twistami, wręcz przeciwnie, opiera się na powtarzalnym schemacie. Tym samym idealnie oddając schematy utarte w grach tego typu.

    Przyczepić mogę się jedynie do dwóch elementów:

    1) Machanowi praktycznie wszystko się udaje. Nawet, jeśli coś mu idzie nie po jego myśli, to i tak ostatecznie sytuacja rozwiązuje się na jego korzyść. Szaman zdobywa osiągnięcia niedostępne dla innych, jakby obowiązywały go inne zasady. Jeśli autor nie wyjaśni tego w kolejnym tomie, będę bardzo zawiedziona!

    2) Wspomniana powtarzalność. Mimo wszystko odrobinę brakowało mi jakiegoś motywu, który wysadzi mi mózg w powietrze. Pamiętam jednak, że to pierwsza powieść Machanienki, toteż oczekuję wyrwania z kapci w kolejnym tomie. A że po niego sięgnę, to pewne jak słowo krasnoluda!

    Zapaleni gracze MMORPG uśmiechną się do niejednego easter egga zgrabnie wplecionego w treść (buty Medivha! Tank, healer i trzech DPS-ów!), choć naprawdę każdy ma szanse świetnie bawić się przy tym tytule. Ja momentami śmiałam się w głos, wywołując konsternację w tramwaju. Dawno nie miałam w rękach tak rozrywkowego, przygodowego i porywającego tytułu!

    /amenarhi

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  3. Super Recenzent
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Pierwszy raz miałam do czynienia z gatunkiem litRPG i podeszłam do tego spotkania z ciekawością, trochę eksperymentalnie.

    „Droga Szamana. Etap 1: Początek” to pierwsza część barwnej, przygodowej serii, której fabuła osadzona jest wewnątrz gry. Towarzyszymy głównemu bohaterowi w mozolnym, choć wcale nie nudnym procesie levelowania postaci. Machan (tytułowy szaman oraz alter-ego autora) usiłuje utrzymać się przy życiu w niesprzyjającym środowisku, do którego trafił. Śmierć postaci nie jest tu permanentna, jednak już utrata wszystkich statystyk może być bardzo bolesna.

    Świat opisany w powieści jest głównie światem gry, ale widzimy go tak, jak widzi go bohater gracza. Machan sam opowiada swoją historię, i choć nie cierpię narracji pierwszoosobowej, tutaj po prostu nie pasowałaby inna forma. Szybko polubiłam narratora/bohatera, a jego komentarze niekiedy bawiły mnie do łez. Opisy świata realnego również trafiają się w tekście, ale absolutnie nie wywołują chaosu, raczej dopełniają ogólnego zarysu.

    Czytając, przeżywamy wszystko wespół z Machanem. Spotykamy więc potwory (moby), z którymi szaman musi się zmierzyć, postaci (NPCów, czyli non-player character, lub innych graczy), z którymi nawiązuje kontakty wrogie bądź przyjazne. Całość splata się w całkiem wiarygodną historię w uniwersum fantasy.

    Jednocześnie narrator informuje nas o części technicznej gry, rzucając takie hasła jak interfejs, klasa postaci, statystyki, punkty doświadczenia itd. Nie jest to przeszkoda dla osób niemających wcześniej styczności z grami video; wszystko zostaje wyjaśnione gładko i przystępnie.

    Mimo tych wstawek, mocno kojarzących się ze środowiskiem gamingowym, z nerdami i geekami, autor pisze niezwykle prosto i bezpośrednio. Jego styl pełen jest humoru, chwilami nieco sarkastycznego, i plastycznych porównań. Dzięki temu kolejne strony dosłownie czytają się same.

    Rozpoczynając książkę, zastanawiałam się, o czym właściwie będę czytać. Bo co mądrego można napisać o tłuczeniu mobków? Okazało się, że można, i to sporo! Autor ma talent do opisywania najprostszych scen w porywający sposób, a walka ze szczurem dostarcza nam masy emocji. Sama historia jest banalna, w tym gatunku oczywista i w zasadzie jedyna właściwa – od zera do bohatera. Nie zaskakuje niesamowitymi twistami, wręcz przeciwnie, opiera się na powtarzalnym schemacie. Tym samym idealnie oddając schematy utarte w grach tego typu.

    Przyczepić mogę się jedynie do dwóch elementów:

    1) Machanowi praktycznie wszystko się udaje. Nawet, jeśli coś mu idzie nie po jego myśli, to i tak ostatecznie sytuacja rozwiązuje się na jego korzyść. Szaman zdobywa osiągnięcia niedostępne dla innych, jakby obowiązywały go inne zasady. Jeśli autor nie wyjaśni tego w kolejnym tomie, będę bardzo zawiedziona!

    2) Wspomniana powtarzalność. Mimo wszystko odrobinę brakowało mi jakiegoś motywu, który wysadzi mi mózg w powietrze. Pamiętam jednak, że to pierwsza powieść Machanienki, toteż oczekuję wyrwania z kapci w kolejnym tomie. A że po niego sięgnę, to pewne jak słowo krasnoluda!

    Zapaleni gracze MMORPG uśmiechną się do niejednego easter egga zgrabnie wplecionego w treść (buty Medivha! Tank, healer i trzech DPS-ów!), choć naprawdę każdy ma szanse świetnie bawić się przy tym tytule. Ja momentami śmiałam się w głos, wywołując konsternację w tramwaju. Dawno nie miałam w rękach tak rozrywkowego, przygodowego i porywającego tytułu!

    Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Insignis. Opinia powstała dla grupy dyskusyjnej i bookstagrama Fantastyka na luzie.

    ~amenarhi

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  4. Super Recenzent
    Ocena: 4/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Pierwszy raz miałam do czynienia z gatunkiem litRPG i podeszłam do tego spotkania z ciekawością, trochę eksperymentalnie.

    „Droga Szamana. Etap 1: Początek” to pierwsza część barwnej, przygodowej serii, której fabuła osadzona jest wewnątrz gry. Towarzyszymy głównemu bohaterowi w mozolnym, choć wcale nie nudnym procesie levelowania postaci. Machan (tytułowy szaman oraz alter-ego autora) usiłuje utrzymać się przy życiu w niesprzyjającym środowisku, do którego trafił. Śmierć postaci nie jest tu permanentna, jednak już utrata wszystkich statystyk może być bardzo bolesna.

    Świat opisany w powieści jest głównie światem gry, ale widzimy go tak, jak widzi go bohater gracza. Machan sam opowiada swoją historię, i choć nie cierpię narracji pierwszoosobowej, tutaj po prostu nie pasowałaby inna forma. Szybko polubiłam narratora/bohatera, a jego komentarze niekiedy bawiły mnie do łez. Opisy świata realnego również trafiają się w tekście, ale absolutnie nie wywołują chaosu, raczej dopełniają ogólnego zarysu.

    Czytając, przeżywamy wszystko wespół z Machanem. Spotykamy więc potwory (moby), z którymi szaman musi się zmierzyć, postaci (NPCów, czyli non-player character, lub innych graczy), z którymi nawiązuje kontakty wrogie bądź przyjazne. Całość splata się w całkiem wiarygodną historię w uniwersum fantasy.

    Jednocześnie narrator informuje nas o części technicznej gry, rzucając takie hasła jak interfejs, klasa postaci, statystyki, punkty doświadczenia itd. Nie jest to przeszkoda dla osób niemających wcześniej styczności z grami video; wszystko zostaje wyjaśnione gładko i przystępnie.

    Mimo tych wstawek, mocno kojarzących się ze środowiskiem gamingowym, z nerdami i geekami, autor pisze niezwykle prosto i bezpośrednio. Jego styl pełen jest humoru, chwilami nieco sarkastycznego, i plastycznych porównań. Dzięki temu kolejne strony dosłownie czytają się same.

    Rozpoczynając książkę, zastanawiałam się, o czym właściwie będę czytać. Bo co mądrego można napisać o tłuczeniu mobków? Okazało się, że można, i to sporo! Autor ma talent do opisywania najprostszych scen w porywający sposób, a walka ze szczurem dostarcza nam masy emocji. Sama historia jest banalna, w tym gatunku oczywista i w zasadzie jedyna właściwa – od zera do bohatera. Nie zaskakuje niesamowitymi twistami, wręcz przeciwnie, opiera się na powtarzalnym schemacie. Tym samym idealnie oddając schematy utarte w grach tego typu.

    Przyczepić mogę się jedynie do dwóch elementów:

    1) Machanowi praktycznie wszystko się udaje. Nawet, jeśli coś mu idzie nie po jego myśli, to i tak ostatecznie sytuacja rozwiązuje się na jego korzyść. Szaman zdobywa osiągnięcia niedostępne dla innych, jakby obowiązywały go inne zasady. Jeśli autor nie wyjaśni tego w kolejnym tomie, będę bardzo zawiedziona!

    2) Wspomniana powtarzalność. Mimo wszystko odrobinę brakowało mi jakiegoś motywu, który wysadzi mi mózg w powietrze. Pamiętam jednak, że to pierwsza powieść Machanienki, toteż oczekuję wyrwania z kapci w kolejnym tomie. A że po niego sięgnę, to pewne jak słowo krasnoluda!

    Zapaleni gracze MMORPG uśmiechną się do niejednego easter egga zgrabnie wplecionego w treść (buty Medivha! Tank, healer i trzech DPS-ów!), choć naprawdę każdy ma szanse świetnie bawić się przy tym tytule. Ja momentami śmiałam się w głos, wywołując konsternację w tramwaju. Dawno nie miałam w rękach tak rozrywkowego, przygodowego i porywającego tytułu!

    Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Insignis. Opinia powstała dla grupy dyskusyjnej i bookstagrama Fantastyka na luzie.

    ~amenarhi

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
  5. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 3/5
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: książka
    0 z 0 osób uznało recenzję za przydatną

    Jako istota, która wychowywała się grając w różnego rodzaju gry strategiczne na komputerze, nie miałam żadnych obiekcji przed sięgnięciem po książkę Wasilija Machanienko. Po sukcesie odniesionym przez powieść Ernesta Cline’a, Ready Player One, coraz częściej na rynku wydawniczym pojawiają się książki nawiązujące do gier i wirtualnej rzeczywistości. Nie jestem pewna, czy mają one spore szanse zawładnąć światem czytelniczym, ale z pewnością stanowią ciekawą wizję tego, do czego może nas doprowadzić technologia.

    Najczęściej akcja tego typu powieści rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, gdzie postęp technologiczny osiągnął niezwykle wysoki poziom. Pojawiła się możliwość życia w grze, w wirtualnym świecie, gdzie można doświadczyć niemal wszystkiego. Nie inaczej jest w przypadku Drogi Szamana. Barliona to wirtualny świat rodem z książek fantastycznych, w którym gracze spędzają nawet miesiące. Są zamykani w podtrzymujących życie kapsułach, ale funkcjonują w świecie wirtualnym. Podnoszą poziom swoich postaci, nawiązują relacje, zdobywają nowe umiejętności i osiągnięcia – jak to w typowej grze strategicznej. Istnieje też jednak ciemna strona medalu – przestępcy zostają zsyłani do tego świata w ramach odbycia kary, jednak od zwykłych graczy różni ich to, że wszystko odczuwają naprawdę, tak jak w świecie rzeczywistym. I niestety, nie mogą robić wszystkiego, o czym zamarzą. Czeka ich ciężka praca i walka o przetrwanie.

    Głównym bohaterem powieści Machanienko jest młody mężczyzna, który za popełnione przestępstwo zostaje zesłany do wirtualnego świata i trafia do kopalni Pryka. Ma tam spędzić osiem lat, choć w grze może wydarzyć się wiele innych scenariuszy – wszystko zależy od tego, jak pokieruje ON swoją postacią, ale mimo wszystko musi pamiętać o tym, że jako więzień musi się podporządkować i wykonywać nakazane mu zadania. I tak to się właśnie toczy strona po stronie… Z perspektywy Szamana, bowiem taką postać przydzielono bohaterowi, poznajemy wszystkie wydarzenia rozgrywające się w kopalni. Świat wykreowany przez autora przypomina typowy świat gier w stylu World of Warcraft czy Heroes of Might AND Magic, którą uwielbiam, zatem muszę przyznać, że sama wizja tego uniwersum trochę mnie urzekła. To takie sentymentalne uczucia, bowiem gra Heroes była ze mną od dziecka i gram w nią do tej pory, choć nie mam już na to tyle czasu, co kiedyś.

    I o ile Machanienko stworzył naprawdę porywający i kolorowy świat, w którym rozgrywają się przygody Szamana i innych bohaterów, tak pojawił się pewien problem z samą fabułą, a właściwie akcją. Tak na dobrą sprawę momentami pojawia się tutaj nuda. Toczy się dzień za dniem, Szaman wykonuje wszystkie zadania, trochę sam manewruje tym, co go czeka, ale mimo wszystko brakowało mi tutaj bardziej porywającej akcji, która wbiłaby czytelnika w fotel. Owszem, pojawiają się pewne bunty czy potyczki, ale jednak ciągle odczuwałam brak czegoś lepszego, mocniejszego. Sam bohater również mnie nie urzekł, choć nie można mu odmówić pomysłowości. Doskonale wie, co zrobić, aby zdobyć przychylność kierowników kopalni, co chwilę analizuje sytuację, w której się znalazł, a świetnym elementem wprowadzonym przez autora są wtrącenia bardzo przypominające typową grę, w stylu: „Zdobyto nowe umiejętności. +10% do parametru Charyzma. Łącznie: 40 %”.

    Droga Szamana to książka, która zdecydowanie wygrywa wykreowanym przez autora światem. W tym aspekcie wykonał naprawdę kawał świetnej roboty, bowiem wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach. Niestety, sam fakt, że momentami odczuwałam znużenie sprawił, że nie do końca czuję się przekonana do tej powieści. Potrafię dostrzec jej zalety, ale spodziewałam się po niej czegoś znacznie więcej, zwłaszcza po tempie akcji. Mimo wszystko to na pewno świetne wprowadzenie do zapowiedzianej serii, które daje nam pełnowymiarowy obraz Barliony, wirtualnej rzeczywistości, która naprawdę jest genialnie zaprezentowana.

    [Adres usunięty]

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz

Pokaż pozostałe 1 recenzje

Warto zwrócić uwagę na...
Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa 4/5 Nasza cena:
29,88 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa

Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze...
Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa 4/5 Nasza cena:
29,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa

Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze...
Droga Szamana. Etap 3: Tajemnica Mrocznego Lasu 4/5 Nasza cena:
29,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Droga Szamana. Etap 3: Tajemnica Mrocznego Lasu

Wirtualny świat Barliony to miejsce relaksu i rozrywki. Właśnie tam toczy się drugie życie amatorów fantastycznych przygód i emocjonujących doznań ‑ wszystkiego, czego nigdy nie doświadczyliby w realu. A ponieważ w Barlionie można łatwo zarobić najprawdziwsze pieniądze, nic dziwnego, że w...
Droga Szamana. Etap 1. Początek 4/5 Nasza cena:
26,24 zł 34,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Droga Szamana. Etap 1. Początek

Numer jeden na liście najpopularniejszych e-booków w Rosji! Wyjątkowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG. Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek...
eBook Droga Szamana. Etap 1: Początek mobi epub 4/5 Nasza cena:
24,22 zł 26,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Droga Szamana. Etap 1: Początek mobi epub

Numer jeden na liście najpopularniejszych e-booków w Rosji! Wyjątkowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG. Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek...
eBook Droga Szamana. Etap 2: Gambit Kartosa mobi epub 4/5 Nasza cena:
26,92 zł 29,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Droga Szamana. Etap 2: Gambit Kartosa mobi epub

Barliona - wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze...
Warcraft. Oficjalna powieść filmu 0/5 Nasza cena:
26,14 zł 34,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Warcraft. Oficjalna powieść filmu

W Azeroth dotychczas panował pokój, lecz teraz kraina ta stoi na skraju wojny – jej cywilizacja musi stawić czoła przerażającej rasie najeźdźców: wojowniczych orków, którzy uciekają ze swego konającego świata i zamierzają podbić inny. Kiedy otwiera się łączący światy portal, jedna armia staje w...
Illidan. World of Warcraft 4/5 Nasza cena:
29,88 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Illidan. World of Warcraft

NIE JESTEŚ GOTOWY Illidan Stormrage jest jedną z najpotężniejszych istot, jakie kiedykolwiek przemierzały ziemie Azeroth. Pozostaje też z pewnością najmniej rozumianym z wielkich tego świata. Za jego legendą i tajemniczymi poczynaniami kryje się bowiem błyskotliwy umysł, którego plany i machinacje...
Przez mroczny portal. World of Warcraft 5/5 Nasza cena:
30,11 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Przez mroczny portal. World of Warcraft

Pod koniec Drugiej Wojny Przymierze zmusiło do odwrotu Hordę i zniszczyło Mroczny Portal, zrywając tym samym połączenie między Azeroth a rodzinnym światem orków Draenorem. Lecz dwa lata później Horda powraca. Starzejący się szaman Ner'zhul przejmuje kontrolę nad Hordą i ponownie otwiera Mroczny...
Cesarstwo masek dragon age Tom 3 5/5 Nasza cena:
29,88 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Cesarstwo masek dragon age Tom 3

Podróż przez najbardziej niebezpieczne, najbardziej zabójcze zakątki Orlais, gdzie nie liczą się tytuły, a ostrza. Cesarzowa Celene dzięki swojej mądrości, sprytowi i bezwzględnej manipulacji zdobyła tron Orlais. Stanęła na czele najpotężniejszego narodu Thedas i poprowadziła cesarstwo w wiek...
Dzielnica obiecana. Uniwersum Metro 2033 5/5 Nasza cena:
29,99 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Dzielnica obiecana. Uniwersum Metro 2033

Dwie dekady po atomowej zagładzie, czasy Pożogi. Gatunek homo sapiens na powrót został sprowadzony do roli jednego z konkurentów w grze o przetrwanie. Zmieniło się wszystko. Tylko ludzie pozostali tacy jak dawniej. Nowa Huta. Zaprojektowane i zbudowane od podstaw robotnicze miasto. XVIII dzielnica...
Spider-man. Wiecznie młody 4/5 Nasza cena:
29,88 zł 39,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Spider-man. Wiecznie młody

Skocz na pajęczej nici w przeszłość Spider-Mana! Peter Parker postanawia strzelić kilka fotek swojemu pajęczemu alter ego w akcji, żeby zarobić na czynsz. Pakuje się przy tym w kłopoty za sprawą tajemniczej legendarnej tabliczki, którą pragnie zdobyć zarówno Kingpin, jak i Maggia. Peter zadziera z...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula