Sen i jawa stały się jednym!
Odkąd niezwykły świat zaczął przesączać się do tej rzeczywistości, mają miejsce coraz dziwniejsze rzeczy. Ludzi nęka w snach atramentowoczarna ciemność, która bezszelestnie rozpełza się po nieboskłonie. Niektórzy zapadają w głęboki sen, z którego już nigdy się nie budzą. Struktura rzeczywistości i prawa rządzące tym światem chwieją się jak domek z kart. Tylko ty i niewielka grupka dzielnych towarzyszy stoicie pomiędzy ludzkością a nieskończoną pustką.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem. Pojawią się również nowe, wypaczające umysł zaklęcia, budzące grozę talenty i zmieniające rzeczywistość artefakty, które pomogą wam w starciu z potęgą Przedwiecznych. Zejdźcie po schodach snu do Zaczarowanego Lasu i wyruszcie na wyprawę do niesamowitego wymiaru Krain Snów!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna Groza
Informacje podstawowe:
- Liczba graczy: 1 - 8
- Czas gry: 120 - 180 min
- Ograniczenie wiekowe: 14+
Zawartość pudełka:
- 24 karty Mitów
- 6 kart Preludium
- 4 karty Opisu Rundy
- 12 kart Tajemnic (2 rodzaje)
- 8 kart Przygód
- 2 arkusze Przedwiecznych
- 1 dodatkowa plansza Krain Snów
- 8 arkuszy Badaczy wraz ze znacznikami Badaczy i plastikowymi podstawkami
- 4 karty Artefaktów
- 19 kart Stanów
- 12 kart Zaklęć
- 25 kart Zasobów Unikatowych
- 16 kart Zasobów
- 6 żetonów Potworów
- i5 żetonów Potężnych Potworów
- 7 żetonów Wskazówek
- 12 żetonów Skupienia
- 4 żetony Zdrowia i Poczytalności
- 1 żeton Przygody
- 1 żeton
- 3 żetony Bram Śnionej Wyprawy
- 3 żetony Portali Snów