E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse

Wysyłka w
24 godziny + czas dostawy
Ilość stron
150
Rok wydania
2020
Nasza cena: 59,00 zł

E-handel to obecnie bez wątpienia jedna z najważniejszych, a jednocześnie najbardziej złożonych dziedzin życia gospodarczego. Perspektywa zysków, potencjał przyszłościowy, możliwość wypełniania coraz to nowych nisz to bez wątpienia istotne zalety sektora e-commerce. Z drugiej strony, branża ta już dawno przestała być "dziewicza".

Aktualnie skuteczny e-handel wymaga przynajmniej podstawowej znajomości najbardziej istotnych pojęć, mechanizmów oraz struktur. Książka "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" to jedno z najciekawszych wprowadzeń do tematyki sprzedaży w Internecie, jakie ukazały się w ciągu ostatnich lat. Zamierzasz wystartować z nowym biznesem w sieci? A może już prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś poprawić wyniki sprzedażowe? W obu przypadkach "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" okaże się wręcz nieocenioną pomocą.

Początkujący e-przedsiębiorcy często wychodzą z przysłowiowego założenia, według którego "dobry produkt obroni się sam". Niestety, w realiach współczesnego Internetu taki model działania bardzo rzadko okazuje się efektywny. Aby móc w ogóle myśleć o sukcesie, najpierw musisz poznać podstawowe elementy specyfiki e-handlu.

"E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" opisuje podstawy sprzedaży online. Czym jest i jak działa pozycjonowanie? Jaką rolę w zakresie wyników sprzedażowych odgrywa optymalizacja Twojej witryny? Jak skutecznie reklamować swój biznes oraz na czym polegają nowe trendy w marketingu online jak chociażby social media czy content marketing?

W "E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse" nie tylko wyjaśnione są wszystkie istotne pojęcia, ale też zaprezentowane jest kompleksowe wprowadzenie do tematyki e-commerce, uwzględniając również faktory czysto techniczne. Co więcej, autorka, bazując na własnych doświadczeniach, bierze pod uwagę polską specyfikę branży e-commerce, co czyni tę publikację jeszcze cenniejszą.

Justyna Skorupska to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w sektorze e-commerce, B2B e-commerce oraz marketingu online. Kompleksowa wiedza teoretyczna poparta profesjonalną praktykę pozwoliły autorce na stworzenie pierwszego na polskim rynku wprowadzenia do tematyki e-commerce we wszystkich jej istotnych wymiarach.
Recenzje

    Warto zwrócić uwagę na...
    eBook E-commerce mobi epub 0/5 Nasza cena:
    51,68 zł 59,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    eBook E-commerce mobi epub

    Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest...
    Wspieranie produktywności pracowników wiedzy 0/5 Nasza cena:
    59,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Wspieranie produktywności pracowników wiedzy

    Książka omawia w szczególności: - zagadnienia produktywności pracowników wykonujących pracę opartą na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - wpływ zarządzania ludźmi oraz zarządzania wiedzą na wydajność zadaniową pracowników - podmiotowe i organizacyjne determinanty uzyskiwania wysokich efektów w...
    Kultura w organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm 0/5 Nasza cena:
    39,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Kultura w organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm

    W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem...
    Współczesne systemy motywacyjne 0/5 Nasza cena:
    59,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Współczesne systemy motywacyjne

    W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy....
    Odkryć zarządzanie 0/5 Nasza cena:
    39,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Odkryć zarządzanie

    Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o czym przekonują nas krzykliwe tytuły książek...
    Projektowanie systemów logistycznych 0/5 Nasza cena:
    59,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Projektowanie systemów logistycznych

    Książka ma na celu uporządkowanie aktualnej wiedzy na temat procedur projektowych oraz opracowanie uniwersalnych ram projektowania systemów logistycznych. Intencją autorów było przedstawienie praktycznego narzędzia wspomagającego poznanie zasad projektowania systemów logistycznych w skali mikro,...
    Świat według prezesów. Jak korporacje kontrolują nasze życie? 0/5 Nasza cena:
    49,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Świat według prezesów. Jak korporacje kontrolują nasze życie?

    "Bloom i Rhodes (…) proponują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem – popularności szefów wielkich firm. (…) Książka ukazuje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie mają ze sobą wiele wspólnego: między Donaldem Trumpem i Stevem Jobsem, między popularnością prezesów i...
    Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej 0/5 Nasza cena:
    49,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej

    Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce, tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej - wzrost zaangażowania źródeł...
    Zarządzanie wartością klienta 0/5 Nasza cena:
    59,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Zarządzanie wartością klienta

    Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV),...
    Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie 0/5 Nasza cena:
    99,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie

    Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego, ale rozpatrywanego na tle bezpieczeństwa w sensie technicznym. Opisuje etapy...
    Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym 0/5 Nasza cena:
    79,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym

    Wiedza w przedsiębiorstwie produkcyjnym jest obecnie traktowana jako jego kluczowy zasób i zasadniczy element konkurencyjności, a zarządy zauważają konieczność zatrzymania tej wiedzy w firmie. W książce przedstawiono aktualny stan badań nad konstrukcją i implementacją systemów zarządzania wiedzą w...
    Zarządzanie marketingowo-logistyczne 0/5 Nasza cena:
    59,00 zł
    Do koszyka dodaj do schowka

    Zarządzanie marketingowo-logistyczne

    Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...
    Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

    Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

    Anyszka

    Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

    magdape

    Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

    Lenka

    Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

    Beata

    Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

    Agnieszka

    Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

    Zosia

    Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

    Joanna

    Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

    Frau Sonne

    Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

    agnes352

    Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

    natka2817

    Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

    Adrianna

    Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

    Paula