Wprowadzono litery: e, n, b, s. Uczeń układa odpowiedzi na pytania do tekstów, poznaje znaki na końcu zdań (. ? !) oraz zasadę pisowni imion wielką literą. Dziecko porządkuje wiedzę na temat osób w rodzinie, utrwala nazwy tych osób. Kontynuowana jest nauka czytania i pisania – dziecko odczytuje wyrazy, sylaby, zdania wyrazowo-obrazkowe. Układając wyrazy, korzysta z poznanych liter. Uczeń poznaje różnicę między głoską a literą. Zaproponowano ćwiczenia dykcyjne. Ciekawa tematyka zajęć ma na celu bogacenie słownictwa dziecka w danym zakresie. Dziecko liczy w zakresie 7, układa zadania z treścią. Opracowano zagadki matematyczne (z okienkiem), ich celem jest kształtowanie umiejętności logicznego myślenia. Uczeń dowiaduje się, ile dni ma tydzień i utrwala ich nazwy. Nie brakuje również zadań kształtujących umiejętność porównywania liczb oraz dodawania i odejmowania w zakresie 7.
Podręcznik przeznaczony do kształcenia ogólnego do nauczania edukacji wczesnoszkolnej na poziomie klasy I szkoły podstawowej
Numer dopuszczenia 88/1/2009
Podręcznik przeznaczony do kształcenia ogólnego do nauczania edukacji wczesnoszkolnej na poziomie klasy I szkoły podstawowej
Numer dopuszczenia 88/1/2009