Zestaw 1 zawiera rysunki rzeczy i czynności. Celem ćwiczeń jest wykształcenie umiejętności złożenia dwóch sylab otwartych w słowo nazywające osobę, rzecz lub czynność, zbudowanie prostego zdania złożonego z dwóch słów o równie prostej konstrukcji, a następnie właściwe użycie w zdaniu formy biernika.
Zestaw 1 zawiera rysunki rzeczy i czynności. Celem ćwiczeń jest wykształcenie umiejętności złożenia dwóch sylab otwartych w słowo nazywające osobę, rzecz lub czynność, zbudowanie prostego zdania złożonego z dwóch słów o równie prostej konstrukcji, a następnie właściwe użycie w zdaniu formy biernika.
- Autorzy: Anna Żywot, Elżbieta Bierońska
- Wydawnictwo WIR
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2011
- Ilość stron: 63
- Format: 23,5x31 cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788389807854
- ISBN: 9788389807854
- EAN: 9788389807854
- Wymiary: 23,5x31 cm
Recenzje książki Powtarzam Rozumiem Nazywam - Zestaw 1 (1)
-
Początkujący RecenzentOcena: 5/5Dodana przez Kamila C. w dniu 2014-10-26Opinia użytkownika sklepuRecenzja dotyczy produktu typu: książka
3 z 5 osób uznało recenzję za przydatnąPowtarzam, rozumiem, nazywam to seria pomocy logopedycznych, która w moim przypadku świetnie sprawdza się w pracy z dziećmi:
- z zaburzeniem mowy o typie afazji,
- z ORM,
- z niedosłuchem,
- wykorzystuję ją także w późniejszych etapach pracy z dziećmi autystycznymi.
Autorki Elżbieta Bierońska i Anna Żywot opracowały 6 zestawów pomocy. W pierwszych 3 zebrany został specjalnie dobrany materiał (wyrazy i zdania), który przeprowadza dziecko przez naturalną naukę mówienia . Od rzeczowników, czasowników oraz prostych zdań do zdań z przymiotnikiem, liczebnikiem i przysłówkiem, a także zdań złożonych współrzędnie. Kolejne zestawy traktują o aspekcie czasownika i przedrostkach. Z kolei w zestawie pt. Powiedz, dlaczego, dziecko uczy odpowiadać na pytanie i prawidłowo je argumentować.
Głównym założeniem autorek było podzielenie się z innymi terapeutami tym, w jaki sposób pracują z dziećmi, u których występują zaburzenia umiejętności mówienia. Nadrzędnym celem, które chciały osiągnąć tworząc pomoce było to, żeby dziecko od umiejętności powtarzania, rozumienia i odpowiedniej stymulacji rozwoju, mogło posługiwać się mową. To właśnie ona, zdaniem autorek jest bardzo dużą wartością w życiu, decyduje o naszym istnieniu, pozwala poznawać i systematyzować otaczający świat i co najważniejsze daje możliwość komunikowania się z innymi osobami.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć się więcej o Powtarzam, Rozumiem, Nazywam to zapraszam Cię na [Adres usunięty] Opisuję tam jak wykorzystuję tę pomoc w bardziej kreatywny sposób.
Pozdrawiam,
Kamila Cz. Neurologopeda.