Czy wiesz, że w średniowieczu największą atrakcją dla ludu były publiczne egzekucje? Jeśli masz wystarczająco dużo odwagi, sięgnij po książkę “Powiesić, wybebeszyć i poćwiartować, czyli historia egzekucji”, z której dowiedz się więcej, jakie tortury czekały na nieszczęśników w dawnej epoce.
W czasach, kiedy ludzie nie mieli komputerów, telewizji, radia i swoich telefonów ze stałym dostępem do internetu, największą rozrywką były tortury. Trudno to sobie wyobrazić? Być może. W średniowieczu palenie na stosie, ćwiartowanie, gotowanie żywcem, topienie, miażdżenie czy nabijanie kogoś na pal, nie należało do nadzwyczajnych czynów. “Powiesić, wybebeszyć i poćwiartować, czyli historia egzekucji” to książka, z której dowiesz się wszystkiego na temat dawnych metod zadawania bólu i pozbawiania ofiar życia.
W średniowieczu ludzie wymierzali naprawdę okrutne kary śmierci. Dzięki lekturze autorstwa Jonathana J. Moore’a, czytelnik zyskuje szansę, aby o zabójczych technikach egzekucji dowiedzieć się naprawdę wiele. Podczas czytania nie zabraknie opisu działania niezwykle szybkiej i skutecznej gilotyny, jak i powolnego, wyjątkowo okrutnego obdzierania ze skóry.
Przygoda na trasie poznawania tortur rozpoczyna się od jednej z najbardziej krwawych w historii świata areny: Koloseum. Następnie autor zabiera czytelnika do średniowiecza, czyli czasu czarownic oraz najokropniejszych tortur. To właśnie tam, wieszano ludzi na szubienicach. Nie zabraknie też wizyty we Francji, czyli prawdziwej ojczyźnie ostrej gilotyny. W dwudziestym wieku pojawia się już natomiast komora gazowa, krzesło elektryczne i zastrzyk z trucizną. Jesteś gotowy, aby poznać całą historię egzekucji? Jeśli tak, to ta książka na pewno wzbudzi Twoje zainteresowanie.
O autorze
Jonathan J. Moore zdradza sekrety na temat tortur. Przekonaj się, jak długo ścięta przez kata głowa może pozostać jeszcze świadoma. Zobacz też, czy da się przetrwać własną egzekucję. Pozycja “Powiesić, wybebeszyć i poćwiartować, czyli historia egzekucji” to zdecydowanie pozycja dla dorosłych czytelników.