Marketing usług hotelarskich

Wysyłka w
72 godziny + czas dostawy
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
MEN
2010
Ilość stron
152
Nasza cena: 23,50 zł 25,00 zł Taniej o: 6%

Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania - technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.

Czytaj całość

Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Tytuł: Marketing usług hotelarskich
  • Autorzy: Barbara Kozłecka, Krystyna Osowska
  • MEN: 2010
  • Wydawnictwo Difin
  • Rok wydania: 2010
  • Oprawa: Miękka
  • Ilość stron: 152
  • Format: 15.8x23.0cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 50235101644KS
  • Język: polski
  • Podtytuł: Technikum, Szkoła policealna
  • ISBN: 9788376411767
Warto zwrócić uwagę na...
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA 0/5 Nasza cena:
40,42 zł 43,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży...
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB 0/5 Nasza cena:
27,26 zł 29,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji...
Marketing usług turystycznych REA - WSiP 0/5 Nasza cena:
40,42 zł 43,10 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych REA - WSiP

Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i...
Rezerwacja usług hotelarskich NPP WSiP 0/5 Nasza cena:
34,69 zł 36,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Rezerwacja usług hotelarskich NPP WSiP

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji T.11 (Rezerwacja usług hotelarskich). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rozróżnia zadań, wyposażenia recepcji oraz rezerwacji usług dla gości...
Marketing usług turystycznych 0/5 Nasza cena:
46,55 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe...
Jakość i efektywność usług hotelarskich 0/5 Nasza cena:
37,05 zł 39,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Jakość i efektywność usług hotelarskich

Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną,...
Technik hotelarstwa Marketing usług WSiP 0/5 Nasza cena:
38,26 zł 40,70 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Technik hotelarstwa Marketing usług WSiP

Autor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze 'sprzedać' szkołę, jak zdiagnozować jej potrzeby i możliwości. Wskazuje również, jak poprzez wykorzystanie technik public relations wypromować jej pozytywny wizerunekoraz ofertę edukacyjną. Scenariusze szkoleń pomogą w zaangażowaniu...
Usługi marketing i zarządzanie 0/5 Nasza cena:
52,35 zł 56,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Usługi marketing i zarządzanie

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu...
Jakość usług medycznych 0/5 Nasza cena:
61,75 zł 65,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Jakość usług medycznych

Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula