Branża browarnicza oraz trudne i złote dla tego biznesu lata to fabuła komiksów przedstawiających losy rodziny związanej z tym przemysłem. O tym, jak wyglądało to wiele lat temu, można przekonać się, czytając "Władcy Chmielu. Tom 5. Julianna, 1950".
Podczas II wojny światowej europejska gospodarka została praktycznie unicestwiona. Belgijskie browary również poczuły efekty okupacji, która okazały się końcem wielu z nich. Za to po wojnie przedsiębiorcy mieli nadzieję na rozkwit własnych przedsięwzięć. Dla Europy Zachodniej w 1950 roku zaczyna się nowy złoty wiek. Granice zostały otwarte, handel między krajami kwitnie, a gospodarka ponownie ma się dobrze. Podczas wojny spadła konsumpcja piwa, a te browary, którym udało się przetrwać, mają szansę na rozwój - i to na skalę światową.
Taki cel ma też Adrien Steenfort. Jego firma szybko pnie się w górę na tle innych, a to prowadzi go do inwestowania coraz większych sum, co nie wszystkim się podoba - szczególnie akcjonariuszom, którym marzą się dywidendy. Mężczyzna ma również problemy rodzinne i jego relacje z własnymi dziećmi nie należą do najlepszych. Do tego jego córka, młoda i atrakcyjna Julianna, nie ma ani ochoty, ani zamiaru przejąć biznesu ojca. Tylko czy jej zdanie się liczy? Uda jej się podążyć własną drogą? A może będzie zmuszona zająć się tym, do czego nie żywi zamiłowania?
Ten tom odpowie na te pytania i ujawni, jaki los pisany jest młodej kobiecie. Jest ON częścią serii "Władcy chmielu" stworzonej przez Jeana Van Hamme'a - legendarnego belgijskiego pisarza oraz scenarzysty komiksowego i filmowego. Współtworzył z innymi autorami kultowe już dzisiaj komiksy, chociażby z Grzegorzem Rosińskim: "Szninkiel", "Western", czy wiele tomów należących do cyklu "Thorgal".
Podczas II wojny światowej europejska gospodarka została praktycznie unicestwiona. Belgijskie browary również poczuły efekty okupacji, która okazały się końcem wielu z nich. Za to po wojnie przedsiębiorcy mieli nadzieję na rozkwit własnych przedsięwzięć. Dla Europy Zachodniej w 1950 roku zaczyna się nowy złoty wiek. Granice zostały otwarte, handel między krajami kwitnie, a gospodarka ponownie ma się dobrze. Podczas wojny spadła konsumpcja piwa, a te browary, którym udało się przetrwać, mają szansę na rozwój - i to na skalę światową.
Taki cel ma też Adrien Steenfort. Jego firma szybko pnie się w górę na tle innych, a to prowadzi go do inwestowania coraz większych sum, co nie wszystkim się podoba - szczególnie akcjonariuszom, którym marzą się dywidendy. Mężczyzna ma również problemy rodzinne i jego relacje z własnymi dziećmi nie należą do najlepszych. Do tego jego córka, młoda i atrakcyjna Julianna, nie ma ani ochoty, ani zamiaru przejąć biznesu ojca. Tylko czy jej zdanie się liczy? Uda jej się podążyć własną drogą? A może będzie zmuszona zająć się tym, do czego nie żywi zamiłowania?
Ten tom odpowie na te pytania i ujawni, jaki los pisany jest młodej kobiecie. Jest ON częścią serii "Władcy chmielu" stworzonej przez Jeana Van Hamme'a - legendarnego belgijskiego pisarza oraz scenarzysty komiksowego i filmowego. Współtworzył z innymi autorami kultowe już dzisiaj komiksy, chociażby z Grzegorzem Rosińskim: "Szninkiel", "Western", czy wiele tomów należących do cyklu "Thorgal".