Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze WstępuNiniejsza książka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodzącymi na płaszczyźnie komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu, zawierająca przykłady z polskiej rzeczywistości. Tym samym praca ta będzie bez wątpienia istotną pomocą dydaktyczną dla studentów wielu kierunków akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ekonomia czy marketing. Czytelnik otrzyma do rąk książkę interesującą, sprawnie napisaną, dotyczącą istotnego problemu i – co ważne – bezpośrednio odnoszącego się do polskich realiów współczesnej doby.
dr hab. Ilona Biernacka-Ligięza, prof. UMCS
Spis treściKatarzyna Kopecka-Piech, Wstęp Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wiekuJustyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej OpolszczyznyPrzemysław Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizyLilia Krawczewska, Makijaż przy dobrym świetle. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płciAgnieszka Szmelter, Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnychAgnieszka Chwiałkowska, Praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym – wyniki badaniaRobert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy zawodu dziennikarza i PR-owca Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszamiKatarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjności, czyli podejście integracyjnePublikacja dofinansowana z funduszy Akademii Wychowania Fizycznego we WrocławiuPublikacja pod patronatem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej
Ze WstępuNiniejsza książka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodzącymi na płaszczyźnie komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu, zawierająca przykłady z polskiej rzeczywistości. Tym samym praca ta będzie bez wątpienia istotną pomocą dydaktyczną dla studentów wielu kierunków akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ekonomia czy marketing. Czytelnik otrzyma do rąk książkę interesującą, sprawnie napisaną, dotyczącą istotnego problemu i – co ważne – bezpośrednio odnoszącego się do polskich realiów współczesnej doby.
dr hab. Ilona Biernacka-Ligięza, prof. UMCS
Spis treściKatarzyna Kopecka-Piech, Wstęp Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wiekuJustyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej OpolszczyznyPrzemysław Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizyLilia Krawczewska, Makijaż przy dobrym świetle. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płciAgnieszka Szmelter, Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnychAgnieszka Chwiałkowska, Praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym – wyniki badaniaRobert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy zawodu dziennikarza i PR-owca Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszamiKatarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjności, czyli podejście integracyjnePublikacja dofinansowana z funduszy Akademii Wychowania Fizycznego we WrocławiuPublikacja pod patronatem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej