Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej...

Wysyłka w
48 godzin + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
380
Rok wydania
2018
Nasza cena: 69,92 zł 76,00 zł Taniej o: 8%

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.
Główne zalety publikacji to m.in.:
-przejrzysty układ,
-logiczna i spójna merytorycznie struktura,
-zrozumiała forma przekazu,
-szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych,
-szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz,
-omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO),
-wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych,
-duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne,
-bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).
Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.
Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Mirosław Marczak
  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 380
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788381021401
  • Język: polski
  • ISBN: 9788381021401
  • EAN: 9788381021401
  • Wymiary: 16.5x23.5x2.1 cm
Warto zwrócić uwagę na...
Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie? 0/5 Nasza cena:
38,64 zł 42,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Youtility czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o „słodkich kociakach”. Atrakcyjność i niecodzienne...
Funkcjonowanie metropolii w Polsce 0/5 Nasza cena:
57,40 zł 70,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Funkcjonowanie metropolii w Polsce

Miasta są najbardziej złożoną strukturą antropologiczną, w której zachodzi wielość zjawisk, które z naukowego punktu widzenia nazwalibyśmy interdyscyplinarnymi. To właśnie fascynuje oraz zachęca do pogłębionych badań nad funkcjonowaniem i kierunkami rozwoju miast. W niniejszej książce autorzy...
E-Marketing dla małych i średnich... w.II 0/5 Nasza cena:
27,88 zł 34,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

E-Marketing dla małych i średnich... w.II

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...
Wykorzystanie instrumentów marketingowych 0/5 Nasza cena:
47,84 zł 52,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Wykorzystanie instrumentów marketingowych

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Sugeruje, że odpowiednia kompozycja...
Strumieniowanie energii klienta 0/5 Nasza cena:
44,16 zł 48,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strumieniowanie energii klienta

Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz...
Makroekonomia behawioralna 0/5 Nasza cena:
59,80 zł 65,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Makroekonomia behawioralna

Codziennie na całym świecie ludzie podejmują nie w pełni racjonalne lub wręcz całkowicie nieracjonalne decyzje, które dotyczą ekonomicznej sfery ich życia. Emocjonalne decyzje w inwestowaniu, niewystarczający poziom oszczędzania na emeryturę, wpadanie w pułapki zastawiane przez specjalistów od...
Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu 0/5 Nasza cena:
53,36 zł 58,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja....
Finansowanie rozwoju źródeł wytwórczych... 0/5 Nasza cena:
35,88 zł 39,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Finansowanie rozwoju źródeł wytwórczych...

We współ­cze­snym świe­cie ener­gia elek­trycz­na jest jed­nym z głów­nych za­so­bów wpły­wa­ją­cych na roz­wój go­spo­dar­czy. Pol­ski sek­tor elek­tro­ener­ge­tycz­ny od lat bo­ry­ka się z pro­ble­ma­mi wy­ni­ka­ją­cy­mi m.in. z wy­so­kie­go stop­nia zu­ży­cia tech­nicz­ne­go i eko­no­micz­ne­go....
Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..w.3 0/5 Nasza cena:
38,64 zł 42,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..w.3

Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula