Opis
Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.). Artykuły dotycz zagadnień z czterech działów :
* ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych),
* jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach),
* metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki
Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.
* ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych),
* jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach),
* metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki
Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.