Usługi marketing i zarządzanie

Wysyłka w
24 godziny + czas dostawy
Format
16.2x23.8cm
Ilość stron
220
Rok wydania
2006
Wydawnictwo
Nasza cena: 52,35 zł 56,90 zł Taniej o: 8%

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Tytuł: Usługi marketing i zarządzanie
  • Autor: Audrey Gilmore
  • Wydawnictwo PWE
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2006
  • Ilość stron: 220
  • Format: 16.2x23.8cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 41565901449KS
  • Język: polski
  • Oryginalny tytuł: SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT
  • Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
  • ISBN: 9788320816501
  • EAN: 9788320816501
  • Wymiary: 16.2x23.8x1.2 cm
Warto zwrócić uwagę na...
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych 0/5 Nasza cena:
52,44 zł 57,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym...
Słownik biznesu polsko-rosyjski. Media/Reklama/... 0/5 Nasza cena:
86,13 zł 99,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Słownik biznesu polsko-rosyjski. Media/Reklama/...

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również...
Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu 0/5 Nasza cena:
129,63 zł 149,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu

Komplet 2 słowników: Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie - Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie Każdy ze słowników zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania....
Jakość i efektywność usług hotelarskich 0/5 Nasza cena:
37,05 zł 39,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Jakość i efektywność usług hotelarskich

Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną,...
Psychologia sprzedaży 0/5 Nasza cena:
33,68 zł 44,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Psychologia sprzedaży

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branżyBrian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka...
Zarządzanie wartością klienta 0/5 Nasza cena:
56,05 zł 59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Zarządzanie wartością klienta

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV),...
Przedsiębiorstwo usługowe.Zarządzanie 0/5 Nasza cena:
56,05 zł 59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Przedsiębiorstwo usługowe.Zarządzanie

Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych oraz do praktyków gospodarczych działających w sektorze usług lub wpływających na jego...
Jakość usług medycznych. Ocena statystyczna, podstawy metodyczne 0/5 Nasza cena:
61,75 zł 65,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Jakość usług medycznych. Ocena statystyczna, podstawy metodyczne

Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione...
NLP w 21 Dni 0/5 Nasza cena:
36,00 zł 43,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

NLP w 21 Dni

NLP (programowanie neurolingwistyczne) to znana dyscyplina, definiowana najczęściej jako "studium doskonałości". Przedstawiony w tej książce coaching, trening oparty na technikach i strategiach NLP, pokazuje m.in., jak: - poznać charakterystyczne dla siebie i innych sposoby postępowania...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula