Twoja firma w social mediach wyd.3

Zapowiedź
Przewidywana dostępność: 2020-12-09
Wysyłka w
42 dni + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
280
Rok wydania
2020
Nasza cena: 40,67 zł 49,00 zł Taniej o: 17%

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
O autorze
Marcin Żukowski - cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Marcin Żukowski
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 280
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328370265
  • Język: polski
  • Podtytuł: Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców
  • ISBN: 9788328370265
  • EAN: 9788328370265
  • Wymiary: 20.8 x 14 cm
Warto zwrócić uwagę na...
Prawo gospodarcze i handlowe wyd.3 0/5 Nasza cena:
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Prawo gospodarcze i handlowe wyd.3

W podręczniku omówiono całość prawa prywatnego regulującego obrót gospodarczy, wskazując wszystkie instytucje prawne z zakresu tego prawa. Przystępnie zaprezentowano nawet najtrudniejsze problemy, przybliżając potrzebną wiedzę, nie omijając dyskusji naukowej oraz podając źródła w piśmiennictwie i...
Atlas motyli wyd.3 0/5 Nasza cena:
24,89 zł 29,99 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Atlas motyli wyd.3

Większość motyli dziennych możemy bez problemów rozpoznać nawet na podstawie zdjęcia. Znacznie trudniej jest rozpoznać i sklasyfikować liczniejszą grupę motyli nocnych, a jeszcze liczniejsze motyle mniejsze to dla laika po prostu „mole”. W tym przewodniku zamieściliśmy informacje o wszystkich...
Twoja firma w Google 0/5 Nasza cena:
29,67 zł 34,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Twoja firma w Google

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie...
Uwiedź klienta marketing w social mediach 0/5 Nasza cena:
59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Uwiedź klienta marketing w social mediach

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje...
Mity pracy dlaczego twoja firma stoi w miejscu 0/5 Nasza cena:
49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Mity pracy dlaczego twoja firma stoi w miejscu

To nie jest zwykła książka o pracy. Osiem godzin dziennie i pięć dni w tygodniu, co daje nam – jeśli akurat nie przydarzą się nadgodziny – 40 godzin tygodniowo. I tak przez większą część roku. Praca to jedna z najważniejszych, a na pewno najbardziej czasochłonnych, rzeczy w naszym życiu. Mimo to...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki... 0/5 Nasza cena:
33,12 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki...

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, ON i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie...
Content marketing i social media jak przyciągnąć klientów wyd. 2 0/5 Nasza cena:
53,63 zł 59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Content marketing i social media jak przyciągnąć klientów wyd. 2

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób...
Księga Adsów 0/5 Nasza cena:
40,67 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Księga Adsów

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie...
Social Media Strategiczne. Wprowadzenie 0/5 Nasza cena:
56,05 zł 59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie", w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula