Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:
- jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
- jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
- jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
- jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
- jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
- jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
- jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
- jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
- jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
- jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.