Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć. Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Jeśli wiecie, jak grać w Tajniaków, to możecie od razu usiąść do rozgrywki w Tajniaków: Obrazki. Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach: Na karcie klucza znajduje się siatka 5 × 4, a nie 5 × 5. Tak, można użyć słowa dziobak , aby dać wskazówkę do obrazka, na którym jest dziobak. Nowy wariant rozgrywki "Zabójcze zakończenie": Ten wariant przypomina grę w ósemkę - rodzaj bilardu. Aby wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami i z zabójcą. Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na całym świecie! Dzięki zmiennym układom kart na stole (280 haseł), wielu kartom kluczy (60), które mogą być rozpatrywane na dwa sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków: Obrazki można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i Tajniaka - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych obrazków skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
Warto zwrócić uwagę na...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Tajniacy. Mały dodatek z 10 kartami, dzięki któremu gra Tajniacy zostaje wzbogacona o 20 nowych haseł.
dodaj do schowka
Do koszyka
4,41 zł
Tajniacy Rebel
5/5
Przednia, zespołowa zabawa dedukcyjna! Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla...
dodaj do schowka
Do koszyka
64,95 zł
Aluzje i wieloznaczności w wersji dla dorosłych Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka...
dodaj do schowka
Do koszyka
65,79 zł
Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy...
dodaj do schowka
Do koszyka
65,79 zł
"Hop do Norki" w dużej wersji! "Hop do Norki" to kolorowa i sympatyczna gra logiczna dla wszystkich miłośników królików. Dziecko korzystając z kolorowych elementów będzie mogło pomóc futrzastym maluchom w dotarciu do ich norek. To powiększone wydanie, zawiera dodatkowego króliczka, i nie 60 ,...
dodaj do schowka
Do koszyka
200,54 zł
Cena regularna:
249,99 zł
-20%
Najniższa cena z 30 dni:
202,45 zł
Gigantycznego rozmiaru 4 w rzędzie 57 x 56 x 28 cm! Postaraj się jako pierwszy ustawić cztery dyski tego samego koloru poziomo, pionowo lub po przekątnej! Po zakończeniu gry otwórz mechanizm blokujący i zwolnij dyski z planszy. - Świetna i trwała jakość drewna. Wiek graczy: 10+
dodaj do schowka
Do koszyka
182,48 zł
Szczegóły
- Producent: Rebel
- Seria Tajniacy
- Rok wydania: 2019
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 5902650613041
- EAN: 5902650613041
- Wymiary: 23x32x7 cm
Recenzje
Bestsellery - Pozostałe
Wybrane bestsellery
Akademia 4-latka
0/5
Witaj w progach Akademii 4-latka Znajdź ukryte kotki, dorysuj kropeczki biedronce i zaprowadź alpakę do koleżanek. Baw się i rozwijaj Rozrywkowy zeszycik zachęci do zabawy i ćwiczeń wspomagających rozwój każdego malucha. Dostosowane do wieku dziecka zadania pozwolą mu rozwijać spostrzegawczość,...
dodaj do schowka
Do koszyka
3,54 zł
Akademia 3-latka
5/5
Przedstawiamy książeczkę, którą pokocha każdy trzylatek! Nowoczesna i kolorowa grafika przykuje oko dziecka, a zadania idealnie dopasowane do poziomu rozwoju trzyletniego malucha sprawią, że sięgnie po nie chętnie i będzie się dobrze bawić. Ćwiczenia pomagają rozwinąć koncentrację, nauczyć się...
dodaj do schowka
Do koszyka
5,03 zł
Barwne i odpowiednie dla dziecka ilustracje, ciekawa tematyka oraz zabawne wierszyki o bohaterach książeczki połączone z zabawą w dotykanie futerek i innych puchatych elementów. Sensoryczna książeczka do stymulowania zmysłów malucha to sposób na udaną zabawę i rozwój dziecka.
dodaj do schowka
Do koszyka
25,30 zł
Tata Oli bardzo chce, aby dziewczynka zaczęła grać w piłkę nożną, i Ola się zgadza. Okazuje się, że naprawdę ma talent. Niestety, tata angażuje się w grę córki nieco za bardzo: kupuje strasznie dużo sprzętu, kibicuje głośniej niż pozostali rodzice i ingeruje w taktykę trenera. A przed drużyną Oli...
dodaj do schowka
Do koszyka
25,29 zł
Gimnazjum Grega szoruje o dno. Wyniki ogólnokrajowego testu to porażka, maskotką drużyny koszykarskiej zostaje wesoły sedes Chlapek, a szkoła zmienia nazwę na ŚMIERDŹ ROBALOM (nie, nie chcecie wiedzieć). Ech, życie ucznia jest takie ciężkie… Czy nie byłoby lepiej, gdyby na zajęcia chodziły same...
dodaj do schowka
Do koszyka
22,76 zł
IV tom cyklu „Kroniki Diuny” Doskonały towar… Wręcz uderzający do głowy. - „Los Angeles Times” Pokonawszy Alię i podporządkowawszy sobie ród Corrinów, Leto II objął rządy w Imperium i wprowadził je na swój Złoty Szlak. Trzy i pół tysiąca lat narzuconego spokoju zmieniło niewiele. Bene Gesserit,...
dodaj do schowka
Do koszyka
58,96 zł