Co łączy biblioteki i TaniaKsiazka.pl?
Robimy wszystko z myślą o miłośnikach literatury. Nam też zależy na tym, żeby
wspierać czytelnictwo i czytelników dając im szeroki wybór książek.
Dlatego połączmy siły, ten cel możemy
zrealizować razem!
Współpracując z nami otrzymujesz:
Dedykowanego opiekuna Twoich zakupów
Darmową dostawę od 299 zł
Specjalne rabaty przysługujące bibliotekom
Możliwość odroczenia płatności do 14 dni
Zestawy zakładek do każdego zamówienia
Prezent do zamówień powyżej 500 zł
Poznaj naszą ofertę:
i literatura piękna Literatura obyczajowa Kryminał i sensacja Fantastyka Książki dla dzieci Książki dla młodzieży Literatura faktu
i reportaż Podróże i turystyka Ezoteryki
i parapsychologia Poradniki
Jak złożyć zamówienie, aby otrzymać specjalne rabaty?
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto lub jeśli go nie posiadasz, założysz je, klikając w poniższy przycisk.
Pamiętaj, że na każdym etapie zakupów, możesz skorzystać z pomocy konsultanta!
Skontaktuj się z Bogumiłą i Igorem - dedykowanymi opiekunami zakupów
Tego szukają czytelnicy:
Najczęściej zadawane pytania:
1. Czy można zapłacić po zakupie?
Biblioteki mają możliwość płatności odroczonych, czyli po otrzymaniu zamówienia – na podstawie faktury z przelewem w terminie 7 lub 14 dni.
Aby odroczyć płatność, należy:
1) dodać produkty do Koszyka,
2) w Koszyku wybrać formę
płatności: ZWYKŁY PRZELEW (WAŻNE: prosimy nie wybierać pobrania, czyli płatności przy
odbiorze),
3) w polu "Komentarz do zamówienia" wpisać chęć otrzymania faktury płatnej
przelewem 7/14 dni,
4) w trakcie składania zamówienia wprowadzić dane do wystawienia faktury.
2. Kiedy zostanie wystawiona faktura?
Faktura zostanie wystawiona już po dostarczeniu zamówienia. Dokument sprzedaży zostanie wygenerowany automatycznie na dane dostarczone w trakcie składania zamówienia. Prosimy o dokładne sprawdzenie danych przed złożeniem zamówienia.
UWAGA! Pamiętaj o dodaniu numeru NIP. W przypadku wystawienia dokumentu bez numeru NIP nie ma możliwości jego dodania!
3. Czy faktura będzie w przesyłce?
Fakturę wysyłamy drogą mailową na adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Można ją również pobrać po zalogowaniu się na swoje konto na naszej stronie internetowej, w zakładce "Historia Zamówień".
4. Czy koszty dostawy będą wyróżnione na fakturze?
Zgodnie z zasadą rozliczania kosztów dostawy, w naszej firmie koszty takie są ujmowane w cenie zakupionego towaru. Dlatego na fakturze nie będzie oddzielnie wyodrębnionej pozycji z kosztami dostawy.
5. Czy dane osoby zamawiającej będą na fakturze?
Na fakturze będą widoczne jedynie dane Nabywcy i Odbiorcy.