Szukając klienta

Wysyłka w
72 godziny + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
184
Rok wydania
2019
Nasza cena: 30,15 zł 39,00 zł Taniej o: 23%

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?
Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
Z tej książki dowiesz się między innymi:
Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
Kto kupuje markę a kto produkt.
Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.
Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów - wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie.
Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych. Angażuje się w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym, promocją miast i regionów. Jest autorką i współautorką wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicą.
Regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.
Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autorzy: Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 184
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328335363
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328335363
  • EAN: 9788328335363
  • Wymiary: 14.0x21.0x1 cm
Warto zwrócić uwagę na...
140 sekretów Mistrza Sprzedaży 5/5 Nasza cena:
28,97 zł 34,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

140 sekretów Mistrza Sprzedaży

40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego...
Metoda Silvy w Polsce. Prawdziwe historie absolwentów 0/5 Nasza cena:
34,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Metoda Silvy w Polsce. Prawdziwe historie absolwentów

Trzymasz w ręku książkę pisaną przez 20 lat, bo tyle liczy sobie historia Metody Silvy w Polsce. Tak naprawdę napisali ją uczestnicy kursów którzy, ich zdaniem, znaleźli się w krytycznej sytuacji: dotknęła ich choroba, strata, ból, podchodzili do życia bez entuzjazmu, bez pewności siebie, mieli...
Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone 0/5 Nasza cena:
65,57 zł 79,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

I powiedziaĹ Mistrz handlowcom: „IdĹşcie i pomóĹźcie ludziom kupowaÄ”Wstali zatem i ruszyli w cztery Ĺwiata strony, aby szukaÄ tych, dziÄki którym zadanie swoje wypeĹniÄ. Pisali, dzwonili i spotykali siÄ z klientami wszÄdzie, gdzie moĹźliwoĹÄ realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyĹź dane im...
Opanować czas + CD 4/5 Nasza cena:
20,03 zł 29,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Opanować czas + CD

Zarządzanie niezarządzalnym Jak myślisz, czy czasem naprawdę można zarządzać? Przedsiębiorstwem, pieniędzmi, ludźmi, projektem, nawet myślami i emocjami — owszem, tym wszystkim da się zarządzać, ponieważ mamy na to wpływ. Ale czas? Przecież ON płynie zawsze w tym samym, stałym i niezmiennym tempie,...
Audiobook Żyj i bogać się mp3 0/5 Nasza cena:
16,52 zł 19,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Audiobook Żyj i bogać się mp3

Celem publikacji jest nauczenie Cię konkretnych strategii i technik zarządzania pieniędzmi, które pozwolą na kontrolę wydatków, znajdowanie nowych źródeł dochodów, inwestowanie i zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu życia w przyszłości. Część dotycząca strategii finansowych jest oparta na...
eBook Żyj i bogać się pdf mobi epub 0/5 Nasza cena:
16,52 zł 19,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

eBook Żyj i bogać się pdf mobi epub

Celem publikacji jest nauczenie Cię konkretnych strategii i technik zarządzania pieniędzmi, które pozwolą na kontrolę wydatków, znajdowanie nowych źródeł dochodów, inwestowanie i zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu życia w przyszłości.  Część dotycząca strategii finansowych jest oparta na...
Audiobook 100 sekretów Mistrza Sprzedaży mp3 0/5 Nasza cena:
16,52 zł 24,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Audiobook 100 sekretów Mistrza Sprzedaży mp3

"Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. Poradnik audio dla początkujących i doświadczonych sprzedawców. Wspaniały podręcznik, w którym Arkadiusz Bednarski zawarł nie tylko podstawy tego zawodu, ale również mnóstwo interesujących wskazówek, które można wykorzystać w codziennej...
Zasady skutecznego przywództwa 5/5 Nasza cena:
34,71 zł 44,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Zasady skutecznego przywództwa

Kontynuacja opracowanych przez Coveya 7 nawyków skutecznego działania, cieszących się niezwykłą popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie. Autor wyjaśnia, jakimi cechami powinien się charakteryzować i jakim zasadom hołdować przywódca, by w pełni wykorzystać energię,...
Zachowania niepoprawne 0/5 Nasza cena:
33,69 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Zachowania niepoprawne

Zachowania niepoprawne (tyt. oryg. Misbehaving) Richarda H. Thalera, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii za rok 2017, zostały uznane za książkę roku przez najbardziej prestiżowe czasopisma branżowe, takie jak „Forbes”, „Economist”, „Financial Times”. Autor w błyskotliwej, przystępnej...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula