Strategie marketingowe w turystyce

Wysyłka w
3-5 dni + czas dostawy
Format
15.6x23.0cm
Rok wydania
2009
Wydawnictwo
Ilość stron
152
Nasza cena: 36,10 zł 38,00 zł Taniej o: 5%

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych.

Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej:

– rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,

– proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych,

– znaczenie poszczególnych komponentów marketingu w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku,

– zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,

– omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych.

Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

Czytaj całość

Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Tytuł: Strategie marketingowe w turystyce
  • Autor: Maria Johann
  • Wydawnictwo Difin
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2009
  • Ilość stron: 152
  • Format: 15.6x23.0cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 49497301644KS
  • Język: polski
  • ISBN: 9788376411439
  • EAN: 9788376411439
  • Wymiary: 15.6x23.0x1 cm
Warto zwrócić uwagę na...
Strategie rozwoju turystyki w regionie 5/5 Nasza cena:
46,55 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strategie rozwoju turystyki w regionie

Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu...
Komunikacja marketingowa w turystyce 0/5 Nasza cena:
31,50 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Komunikacja marketingowa w turystyce

W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona...
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać 0/5 Nasza cena:
58,88 zł 64,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie...
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie 0/5 Nasza cena:
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie

W życiu jak na wojnie — wygrywa skuteczniejszy Clausewitz powiedział, że wojna jest kontynuacją polityki, tyle że prowadzoną innymi środkami. To prawda. Tam, gdzie kończą się możliwości dyplomacji, wkracza wojsko. Zmieniają się środki, lecz cel pozostaje — zwycięstwo! Co to ma wspólnego z biznesem?...
Znaczenie fotografii w turystyce 0/5 Nasza cena:
25,60 zł 32,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Znaczenie fotografii w turystyce

„Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze popularnej. Warto zastanowić się czym jest akt fotografowania, czy szerzej zjawisko fotografii i jak...
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce 0/5 Nasza cena:
60,72 zł 69,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako...
Innowacje w turystyce 0/5 Nasza cena:
46,00 zł 50,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Innowacje w turystyce

Książka pozwoli na:zmianę optyki postrzegania specyfiki przebiegu procesu innowacji w turystyce- poznanie i skuteczne wykorzystanie efektów synergii wewnętrznych i zewnętrznych źródeł zdolności do innowacji mikro, małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych- efektywną budowę regionalnej...
Metody ilościowe w badaniach marketingowych 0/5 Nasza cena:
46,55 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich...
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing. 0/5 Nasza cena:
52,25 zł 55,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing.

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula