Opis
"Strategiczny brand marketing" to kompendium wiedzy o marketingu, strategiach rozwoju marki i działaniach rynkowych. To idealna propozycja dla tych, którzy już teraz chcą zacząć działać.
Oto książka, na którą czekało wielu. Wypatrywali jej zarówno przedsiębiorcy, jak i wszyscy ci, którzy zajmują się szkoleniami biznesowymi. Teraz wystarczy wziąć ją do ręki, aby dowiedzieć się, co jest najistotniejsze we współczesnym marketingu. Marketing wreszcie stał się prosty! Nie trzeba tracić czasu na poznawanie tego, co specjaliści wypracowywali przez lata. Jarek Szczepański proponuje nam doskonałe kompendium wiedzy marketingowej!
"Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko" to książka, która powstała w oparciu o ponad dwudziestoletnie doświadczenie autora. Tysiące stron przeczytanych książek i artykułów, zagadnienia omawiane na sympozjach i bezpośrednie spotkania z najwybitniejszymi specjalistami w branży natchnęły go do napisania kompleksowego przewodnika po współczesnym marketingu. Czytelnik dowie się między innymi:
* na czym polega skuteczny brand marketing;
* czym jest marka i jak oddziałują na siebie wzajemnie marka oraz rynek;
* jaką rolę w rozwoju marki pełnią innowacje;
* jak zaplanować strategię działania;
* w jaki sposób stworzyć portfel.
Jarek Szczepański to jeden z najbardziej cenionych w Polsce specjalistów do spraw marketingu. Ma za sobą ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży, ukończone trzy kierunki studiów oraz dyplom MBA. Nieustannie zgłębia wiedzę o marketingu, bazując na doświadczeniach polskich i zagranicznych firm. Pracował na stanowiskach kierowniczych wyższych szczebli w rozmaitych przedsiębiorstwach działających na kilku rynkach i w różnych branżach. Obecnie doradza przedsiębiorcom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Sam ma na koncie wiele biznesowych sukcesów, które osiągał dzięki manewrom strategicznym i ogromnej, specjalistycznej wiedzy.
Oto książka, na którą czekało wielu. Wypatrywali jej zarówno przedsiębiorcy, jak i wszyscy ci, którzy zajmują się szkoleniami biznesowymi. Teraz wystarczy wziąć ją do ręki, aby dowiedzieć się, co jest najistotniejsze we współczesnym marketingu. Marketing wreszcie stał się prosty! Nie trzeba tracić czasu na poznawanie tego, co specjaliści wypracowywali przez lata. Jarek Szczepański proponuje nam doskonałe kompendium wiedzy marketingowej!
"Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko" to książka, która powstała w oparciu o ponad dwudziestoletnie doświadczenie autora. Tysiące stron przeczytanych książek i artykułów, zagadnienia omawiane na sympozjach i bezpośrednie spotkania z najwybitniejszymi specjalistami w branży natchnęły go do napisania kompleksowego przewodnika po współczesnym marketingu. Czytelnik dowie się między innymi:
* na czym polega skuteczny brand marketing;
* czym jest marka i jak oddziałują na siebie wzajemnie marka oraz rynek;
* jaką rolę w rozwoju marki pełnią innowacje;
* jak zaplanować strategię działania;
* w jaki sposób stworzyć portfel.
Jarek Szczepański to jeden z najbardziej cenionych w Polsce specjalistów do spraw marketingu. Ma za sobą ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży, ukończone trzy kierunki studiów oraz dyplom MBA. Nieustannie zgłębia wiedzę o marketingu, bazując na doświadczeniach polskich i zagranicznych firm. Pracował na stanowiskach kierowniczych wyższych szczebli w rozmaitych przedsiębiorstwach działających na kilku rynkach i w różnych branżach. Obecnie doradza przedsiębiorcom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Sam ma na koncie wiele biznesowych sukcesów, które osiągał dzięki manewrom strategicznym i ogromnej, specjalistycznej wiedzy.