Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty...

Wysyłka w
3-5 dni + czas dostawy
Wydawnictwo
Ilość stron
248
Rok wydania
2017
Nasza cena: 39,20 zł 49,00 zł Taniej o: 20%

Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.

  • Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
  • Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
  • Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
  • Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Opinie o książce


Jaime już od 1993 roku zadziwia mnie swoimi zachwycającymi produktami cyfrowymi. Przeczytaj przytaczane przez nią ciekawe historie, zapoznaj się z jej lekcjami, a też będziesz umiał stworzyć coś niesamowitego.

Mark Frauenfelder, założyciel firmy Boing Boing, redaktor magazynu "Make”

Jaime tworzyła przełomowe rozwiązania z zakresu UX na długo przed tym, zanim dziedzinę tę w ogóle nazwano UX. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak zejść z drogo swoim klientom i samemu sobie, a także jak tworzyć wartość dla wszystkich, którzy mają kontakt z Twoim produktem lub usługą.

Douglas Rushkoff, autor książek Present Shock oraz Program OR Be Programmed

O autorce


Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Czytaj całość

Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Jaime Levy
  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Ilość stron: 248
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328329416
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
  • Oryginalny tytuł: UX Strategy
  • Tłumacz: Sałbut Bartosz
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328329416
  • EAN: 9788328329416
  • Wymiary: 16.5x23.5x1.5 cm
Warto zwrócić uwagę na...
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone 0/5 Nasza cena:
42,27 zł 54,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie...
Strategia błękitnego oceanu. Początek 0/5 Nasza cena:
39,92 zł 49,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strategia błękitnego oceanu. Początek

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków,...
E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse 0/5 Nasza cena:
56,05 zł 59,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest...
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów 0/5 Nasza cena:
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić...
Strategia korporacji 0/5 Nasza cena:
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strategia korporacji

"Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz...
Interfejs API. Strategia programisty 0/5 Nasza cena:
31,92 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Interfejs API. Strategia programisty

Poznaj potencjał interfejsów API!Internet to gigantyczna sieć urządzeń połączonych ze sobą. Jego potencjał wykorzystują wszyscy i każdy jest świadom tego, że pojedyncze urządzenie bez połączenia z siecią nic nie znaczy. Podobnie jest z systemami informatycznymi. Możliwość integracji z siecią,...
Akcja społeczna Szkoła z klasą jako strategia zmiany szkoły polskiej 0/5 Nasza cena:
30,54 zł 35,10 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Akcja społeczna Szkoła z klasą jako strategia zmiany szkoły polskiej

Przy kontroli wszystkich czynników charakteryzujących szkoły i kontekst społeczny ich działania nie uda się oddzielić działania bodźca (zadań stawianych uczestnikom) od efektu entuzjazmu i zaangażowania nauczycieli. Ale nie czysty efekt akcji jest tu najważniejszy. Ważna była rozciągnięta na kilka...
Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacji 0/5 Nasza cena:
37,05 zł 39,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacji

Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Ma bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz wiedzy od nauczyciela do ucznia. Druga koncepcja...
OpenOffice.ux.pl Calc 2.0. Ćwiczenia 0/5 Nasza cena:
15,20 zł 19,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

OpenOffice.ux.pl Calc 2.0. Ćwiczenia

Poznaj możliwości oferowane przez bezpłatny arkusz kalkulacyjny Jak wprowadzać i formatować dane? Jak sprawnie przeprowadzać obliczenia? Jak tworzyć wykresy i drukować arkusze?Przez długi czas określenie "arkusz kalkulacyjny" kojarzyło się wyłącznie z jedną aplikacją. Jednak rosnąca popularność...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula