Może zainteresują Cię również
-
Zakodowany kosmos Kapitan Nauka
Opanuj kodowanie z prędkością światła! Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc...Gry -
Bazgraki poznają litery. Kapitan Nauka. 4-6 lat
Bazgraki poznają LITERY (4–6 lat) to książeczka z pomysłowymi zadaniami, które wprowadzają przedszkolaki w świat alfabetu. Bogato ilustrowane zabawy ułatwiają poznawanie liter, łączenie ich w sylaby, a potem w wyrazy, przygotowując dzieci do nauki czytania i pisania. Przewodnikiem po świecie liter...Książka, op. miękka -
Kodowanie dla przedszkolaka. Kapitan Nauka
Kodowanie dla przedszkolaka (4–6 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca młodsze dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Zawiera mnóstwo łamigłówek obrazkowych, m.in. zabawy z rytmami i sekwencjami, proste ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do kodowania na macie, a także...Książka, op. miękka -
Bazgraki poznają liczby. Kapitan Nauka. 4-6 lat
Gdzie ukryło się zero? Których zabawek jest najwięcej? Co powstanie z połączenia kolejnych cyfr? Bazgraki poznają LICZBY (4–6 lat) to książeczka z pomysłowymi zagadkami, które wprowadzają przedszkolaki w świat matematyki. Bogato ilustrowane zabawy zachęcają do poznawania cyfr, liczenia do 10 oraz...Książka, op. miękka -
Kodowanie dla ucznia. Kapitan Nauka
Kodowanie dla ucznia (7–8 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca uczniów młodszych klas podstawowych w świat kodowania bez użycia komputera. Zawiera zabawy z sekwencjami i algorytmami oraz ćwiczenia na wyznaczanie tras i tworzenie kodu. Zadania z kodami oparte są na literach, liczbach i...Książka, op. miękka -
Kapitan nauka kolory i kształty. Kapitan Nauka. 2-3 lata
Co ma kształt koła? Jaki kolor mają kwadraty? Które domki zbudowane są z tych samych klocków? Bazgraki poznają KOLORY I KSZTAŁTY (2–3 lata) to książeczka z pomysłowymi zadaniami dla maluchów, która rozwija wiedzę o świecie, spostrzegawczość i myślenie logiczne. W zabawach z książeczką maluch...Książka, op. miękka -
Przygody Kapitana Majtasa. Kapitan Majtas. Tom 1
George i Harold założyli wydawnictwo „Domek na Drzewie”, gdzie stworzyli niezwykły komiks, w którym występuje Kapitan Majtas. Ten superbohater był szybszy niż strzelająca gumka od majtek, silniejszy od bokserek i przeskakiwał wieżowce, nie rozdzierając sobie gaci w kroku. Na George’a i Harolda...Książka, op. miękka -
Znaczy Kapitan
,,Znaczy Kapitan" to najlepsza i najpopularniejsza książka marynistyczna wydana w Polsce. Zaliczana jest do kanonu literatury polskiej XX wieku. Karol Olgierd Borchardt na kartach swego dzieła najważniejszego dzieła jest piewcą i kronikarzem pionierskiej epoki w dziejach naszej floty morskiej....Książka, op. twarda -
Kapitan Nauka. Bazgraki w przedszkolu 3-6 lat
Bazgraki w przedszkolu to doskonała propozycja rozwijającej zabawy dla dzieci w wieku 3-6 lat. Podczas rozwiązywania inspirujących zadań przedszkolaki pomogą puchatym stworkom odszukać takie same klocki, rozwiążą sekretny szyfr i znajdą drogę do przedszkola. Różnorodne ćwiczenia i łamigłówki...Książka, op. miękka -
Angielski. Bazgraki poznają pierwsze słówka. Kapitan Nauka
Rozwiązuj zagadki i poznawaj pierwsze angielskie słówka z Bazgrakami! Jak przywitać się po angielsku? Co oznacza ball,doll, blocks? Z ilu klocków zbudowana jest wieża? Bazgraki poznają angielski. Pierwsze słówka (3–5 lat) to pomysłowe zabawy, dzięki którym przedszkolaki rozpoczną przygodę z...Książka, op. miękka -
Pan Samochodzik i kapitan Nemo
Pan Samochodzik zamienia swoje ciepłe biuro w Ministerstwie Kultury i Sztuki na namiot i brodzenie nocami w chłodnych mazurskich jeziorach. Wie, że podczas II wojny światowej właśnie tędy uciekały hitlerowskie ciężarówki wyładowane polskimi skarbami. Jedno z aut wpadło pod lód. Pan Samochodzik ma...Książka, op. twarda -
Kapitan Nauka. Kapitalne zagadki dla Spryciarzy 6+
Które elementy się powtarzają? Czy znajdziesz lustrzane odbicie obrazka? Którego fragmentu brakuje na obrazku? Kapitalne zagadki dla Spryciarzy to zeszyt z zadaniami dla wszystkich dzieci od 6 roku życia. Blisko 100 wciągających, podchwytliwych zagadek ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność skupienia...Książka, op. miękka -
Kapitan Nauka. Co za emocje! Gra edukacyjna
Gra edukacyjna Co za emocje! (3–9 lat) to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać. Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min,...Gry -
Kapitan Majtas. Przerażający plan Prof. Pofajdanka
Wspaniały wynalazca profesor Pofajdanek wynalazł wiele wspaniałych wynalazków! Nikt jednak nie chciał słuchać o jego cudownej ŚWINCE MAŁOŚCI 2000 oraz GĄSCE WIELKOŚCI 4000, ponieważ wszyscy, dosłownie wszyscy, we wszystkich instytucjach naukowych całej Ameryki naśmiewali się z jego nazwiska......Książka, op. miękka -
Kapitan Nauka. Bazgraki i alfabet
Książeczka graficzna przygotowująca do nauki pisania i czytania Bazgraki i alfabet (3–6 lat) to idealny zestaw zabaw przygotowujących do nauki liter i pisania. Atrakcyjne zadania o różnym stopniu trudności doskonalą koordynację oko-ręka, spostrzeganie wzrokowe i grafopercepcję, czyli umiejętności,...Książka, op. miękka -
Kapitan Nauka. Czytam i układam słowa. Układanka literowa
Układanka literowa wspierająca naukę czytania Układanka literowa „Czytam i układam słowa” to atrakcyjna graficznie propozycja wspierająca rozwój mowy oraz umiejętność czytania u przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dzięki układance dzieci rozwijają umiejętność budowania prostych słów,...Gry -
Kapitan Majtas i kretyńskie kombinacje kosmitów z karmazynowego kibelka. Tom 8
Wehikuł czasu, znany jako Karmazynowy Kibelek, zabrał George’a i Harolda w zwariowane miejsce, gdzie nauczyciele są zawsze sympatyczni, jedzenie w stołówce jest pyszne, a dyrektor Krupp uważa, że chłopcy są zabawni. Na dodatek ich ulubiony pterodaktylek Krakers i cybernetyczny chomik Sulu zostają...Książka, op. miękka -
Zabawa w sylaby. Układanka edukacyjna (4-8 lat). Kapitan Nauka
Czy to lo-dy dla ochłody? A to so-wa mądra głowa? Zabawa w sylaby to układanka edukacyjna z ilustracjami i sylabami, dzięki którym przedszkolaki nauczą się czytać w mig. Dziecko może układać podpisy do obrazków lub wymyślać i tworzyć własne wyrazy To super jakość w dobrej cenie: lista aż 200 słów,...Gry planszowe -
Kapitan Nauka. Świat. Gra edukacyjna Edgard
Niezwykła wyprawa przez kontynenty, wyspy i oceany Gra edukacyjna "Świat" (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne perełki, a przy tym ćwiczą...Gry -
Kapitan Nauka. Gra na kodowanie. Zakodowany zamek Edgard
Poznaj tajniki podstaw programowania Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” (4–99 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów...Gry