Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Średnia: 5.0 Ilość ocen: 1
Wysyłka w
Produkt chwilowo niedostępny
Ilość stron
256
Rok wydania
2016
Nasza cena: 68,99 zł

Chwilowo niedostępny

Opis

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:

  • zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
  • dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
  • automatyzacji procesów,
  • usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?

-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań

w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.

-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi  1,6 miliarda dolarów.

-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika

po technologiach Marketing Automation.

-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę

o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

O AUTORZE:

Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata. 

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.

W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.

Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Recenzje

  1. Recenzenckie Mistrzostwo Świata
    Ocena: 5/5
    Opinia użytkownika sklepu
    Dodana przez w dniu
    Recenzja dotyczy produktu typu: akademicki podręcznik
    1 z 1 osób uznało recenzję za przydatną

    Ewolucja czy rewolucja?

    Jeśli spytać handlowców, jaki dział jest najmniej potrzebny w firmie, bez wątpienia powiedzą, że dział marketingu. Jeśli spytać pracowników tego działu, którzy pracownicy są najbardziej niedoceniani – bez wahania wskażą oni na siebie. Powodem tego jest brak bezpośredniego przełożenia ich pracy na wynik finansowych. Tymczasem każdy, kto w toku swojej kariery zawodowej pracował w marketingu doskonale wie, jak wszechstronnych umiejętności ta praca wymaga – począwszy od kreatywności, po doskonałą znajomość Excela. Jak ułatwić sobie pracę, a przy tym zintensyfikować działania? Jak odnaleźć się na współczesnym rynku przypominającym prawdziwą dżunglę? Jak poradzić sobie z coraz bardziej agresywną konkurencją? Jak nie zginąć w gąszczu zalewających nas informacji?

    Odpowiedzi na te pytania przynosi książka Grzegorza Błażewicza „Rewolucja z marketing automation”. Opublikowana nakładem wydawnictwa PWN pozycja jest adresowana do wszystkich pracowników działów marketingu oraz do tych, którzy takie działania podejmują w ramach swoich dodatkowych obowiązków. To także kompendium wiedzy dla szefów firm i dla tych, którzy dopiero zamierzają wkroczyć do świata marketingu. Autor, założyciel i prezes zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce platformy automatyzacji marketingu, nie tylko wyjaśnia, czym jest marketing automation, ale przede wszystkim omawia rewolucyjne zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnich latach i pomaga się na nim odnaleźć. Nowa rzeczywistość wymaga bowiem nowych sposobów działania, zaś odpowiedzią na te zmieniające się potrzeby, jest właśnie użycie nowych narzędzi technologicznych.

    Aby jednak zmienić swój sposób działania, warto dowiedzieć się, skąd ta zmiana wynika. Autor podkreśla, iż obecnie generujemy coraz więcej informacji, czego konsekwencją jest pojawienie się nowego terminu: Big Data, oznaczającego nie tylko nowe narzędzia, ale i nowe tłumaczenie otaczającego nas świata. Tłumaczy również, jak ważne dla współczesnej firmy są dane, jakie zbiera, przetwarza i interpretuje, a także jak cennym są one kapitałem.

    W kolejnych rozdziałach Błażewicz charakteryzuje nowego konsumenta, a właściwie „prosumenta”, który staje się aktywną stroną w procesie komunikacji z marką. Omawia również rolę aplikacji i wymienia przyczyny porzucania ich przez kolejnych użytkowników, tłumaczy czym różni się logika push od pull oraz dlaczego klienci migrują pomiędzy kanałami. Poznamy ponadto ideę „Internetu rzeczy”, dowiemy się dlaczego i w jaki sposób klienci pozostawiają cyfrowe ślady i odpowiemy na pytanie: jak mówić do prosumenta? Zastanowimy się ponadto jak wygląda i czym powinien charakteryzować się współczesny sprzedawca oraz w jaki sposób Big Data redefiniuje tradycyjne Kotlerowskie 4P.

    Zidentyfikujemy także symptomy braku równowagi pomiędzy produkcją treści a automatyzacją, pobierzemy również lekcję od … Baracka Obamy. Poszukamy definicji lojalności oraz lojalnego klienta zastanawiając się, czy takowy istnieje, a także zgłębimy zagadnienie wykorzystania aplikacji jako narzędzi marketingowych. Z uwagi na fakt, iż marketing automation towarzyszy wzrastającemu wykorzystaniu smartfonów i tabletów, poznamy cztery przykłady wykorzystania aplikacji mobilnych, m.in. przez Starbucks.

    W książce znajdziemy nie tylko wiedzę teoretyczną – ta zawarta jest w dwóch pierwszych częściach publikacji. Trzecia jej część jest poświęcona praktycznym zagadnieniom, możemy zatem liczyć na szereg porad udzielonych przez Błażewicza. Dotyczą one budowania persony, czyli fikcyjnej postaci reprezentującej typ osoby, która może zostać naszym potencjalnym klientem. Zajmiemy się również kwestią monitorowania kontaktów i zbierania danych o klientach i potencjalnych klientach, a także tworzeniem formularzy kontaktowych i wykorzystaniem treści do pozyskiwania kontaktów. Autor zwraca również naszą uwagę na jakość listy kontaktów, omawia także kwestię e-maili zwiększających zaangażowanie. Pokazuje ponadto, w jaki sposób wdrożenie automatyzacji marketingu pomaga zniwelować wady cold calling oraz zdradza praktyki mające na celu zatrzymanie klienta.

    To zaledwie kilkanaście z szeregu tematów poruszonych przez Błażewicza w książce, która może stać się … prawdziwą rewolucją w firmie. Nowa rzeczywistość wymaga nowego podejścia, zaś autor zdradza nam, jak odnaleźć się w świecie marketing automation, doradza, jakie poczynić kroki i jak uniknąć błędów. To wszystko sprawia, że pozycja „Rewolucja z marketing automation” to lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy chcą klienta znaleźć, zdobyć i zapewnić sobie jego lojalność. Skończył się bowiem czas biernego oczekiwania na klienta – czas wyjść mu naprzeciw i przekonać go, do wejścia z nami w relację.

    Justyna Gul

    Qultura Słowa

    Czy ta recenzja była przydatna? tak | nie
    Napisz pierwszy komentarz
Warto zwrócić uwagę na...
Current technological revolution, immense Internet penetration, AND mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints ON WWW pages, in mobile apps, maps, OR transaction systems....
dodaj do schowka Do koszyka 78,99 zł
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems....
dodaj do schowka Do koszyka 75,05 zł
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach...
dodaj do schowka Do koszyka 63,72 zł
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach...
dodaj do schowka Do koszyka 63,72 zł
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach...
dodaj do schowka Do koszyka 65,55 zł
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper...
dodaj do schowka Do koszyka 65,55 zł

Bestsellery - Książki i podręczniki akademickie

Wybrane bestsellery
Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową to książka przygotowana do nauki liter i czytania przy użyciu metody sylabowej rekomendowanej przez MEN. Dziecko uczy się rozpoznawać poszczególne litery, łączy je w sylaby i odczytuje słowa z nich powstające. Od prostych wyrazów jednosylabowych stopniowo...
dodaj do schowka Do koszyka 16,99 zł
Wiele zabawnych pytań i ciekawostek z całego świata! Odkryj co jest prawdą, a co nie! Jak dużo wiesz o życiu na różnych kontynentach, zwierzętach i zwyczajach, a co Cię jeszcze zaskoczy? Zagraj w quiz i się przekonaj! Zawartość pudełka: 24 obustronne karty, 96 pytań, instrukcja.
dodaj do schowka Do koszyka 6,84 zł
64 strony do kolorowania, a na nich bohaterowie kreskówki Bluey! Pokoloruj uroczą suczkę Bluey (w polskiej wersji opowieści znaną także jako Blue), jej sympatyczną siostrę Bingo, a także rodziców i wszystkich innych bohaterów fantastycznego serialu! Duże i wyraźne obrazki, grube kontury, minimum...
dodaj do schowka Do koszyka 13,99 zł
Ponad 1 500 000 egzemplarzy książek sprzedanych tylko w Polsce. 5 nominacji do tytułu Książki Roku Lubimy Czytać w kategorii: kryminał/sensacja/thriller. 6 nominacji do Bestsellera Empiku. 1 Bestseller Empiku dla „Terapeutki" w kategorii: literatura popularna. Honorowa Nagroda Wielkiego Kalibru...
dodaj do schowka Do koszyka 36,60 zł
Kontynuacja doskonałego, wciągającego i pełnego namiętności cyklu „Z ciała i ognia”. Bohaterowie, uniwersum i magia, które oczarowały miliony czytelników na całym świecie. Jedyną osobą zdolną ocalić teraz Serę jest ten, którego przez całe życie pragnęła zgładzić. Prawda o planie Serapheny wyszła na...
dodaj do schowka Do koszyka 41,52 zł

Ciała

5/5
Jak oddać paraliżujący strach towarzyszący niechcianej ciąży i potajemnej aborcji? Jak opisać nastoletni seks, który bywa źródłem wolności, ale i upokorzenia? I jak sportretować rozkoszną władzę nad młodszym o trzydzieści lat kochankiem? „Liczy się nie to, co się zdarza, lecz to, co robimy z tym,...
dodaj do schowka Do koszyka 29,64 zł

Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula