Ilość graczy: 2 - 6 osób
Wiek graczy: od 14 lat
To nie jest samodzielna gra. Do gry wymagana jest następująca gra: Relic - Tajemnica Sektora Antian.
Gdy obrońcy Imperium waśnią się między sobą, straszliwe siły gromadzą się w oblężonym Sektorze Antian wabione niczym ćmy do płomienia przez potężną Szczelinę w Osnowie.
W Relic: Nemezis, dwóch do sześciu graczy angażuje się w zmagania, które przesądzą o losie ogromnego sektora przestrzeni należącego do Imperium. To rozszerzenie wprowadza walki pomiędzy graczami, oraz umożliwia wcielenie się w najgroźniejszych wrogów Imperium: żądnego krwi Berserkera Khorna, przebiegłego Egzarchę Eldarów, dzikiego Władcę Stada Tyranidów albo zmysłową lecz zabójczą Czempionkę Slaanesha.
Ponadto, Relic: Nemezis wprowadza pokusy dla najdzielniejszych obrońców Imperium, nęcąc ich nowym nowym uzbrojeniem i relikwiami, które niewątpliwie są potężne, lecz korzystają z technologii zakazanych przez Eklezjarchat. Tak czy inaczej, korzystanie z narzędzi wroga, nawet w szczytnym celu, jest nieuchronną drogą ku spaczeniu i każdy, kto dopuści się takiej bezmyślności, nie uniknie kary?
Podejmiesz się ochrony nękanego wojną sektora przed hordami wrogów jako niezłomny bohater, czy może jako potężna nemezis rzucisz obrońców Imperium na kolana?
Wiek graczy: od 14 lat
To nie jest samodzielna gra. Do gry wymagana jest następująca gra: Relic - Tajemnica Sektora Antian.
Gdy obrońcy Imperium waśnią się między sobą, straszliwe siły gromadzą się w oblężonym Sektorze Antian wabione niczym ćmy do płomienia przez potężną Szczelinę w Osnowie.
W Relic: Nemezis, dwóch do sześciu graczy angażuje się w zmagania, które przesądzą o losie ogromnego sektora przestrzeni należącego do Imperium. To rozszerzenie wprowadza walki pomiędzy graczami, oraz umożliwia wcielenie się w najgroźniejszych wrogów Imperium: żądnego krwi Berserkera Khorna, przebiegłego Egzarchę Eldarów, dzikiego Władcę Stada Tyranidów albo zmysłową lecz zabójczą Czempionkę Slaanesha.
Ponadto, Relic: Nemezis wprowadza pokusy dla najdzielniejszych obrońców Imperium, nęcąc ich nowym nowym uzbrojeniem i relikwiami, które niewątpliwie są potężne, lecz korzystają z technologii zakazanych przez Eklezjarchat. Tak czy inaczej, korzystanie z narzędzi wroga, nawet w szczytnym celu, jest nieuchronną drogą ku spaczeniu i każdy, kto dopuści się takiej bezmyślności, nie uniknie kary?
Podejmiesz się ochrony nękanego wojną sektora przed hordami wrogów jako niezłomny bohater, czy może jako potężna nemezis rzucisz obrońców Imperium na kolana?