Reklama cyfrowa

Wysyłka w
72 godziny + czas dostawy
Ilość stron
306
Rok wydania
2020
Nasza cena: 52,16 zł 54,90 zł Taniej o: 5%

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ ? czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Recenzje

Szczegóły

Pokaż więcej

  • Autor: Andrew McStay
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 306
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788381426176
  • Język: polski
  • Podtytuł: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
  • Oryginalny tytuł: Digital Advertising
  • Tłumacz: Jankowiak Karolina
  • ISBN: 9788381426176
  • EAN: 9788381426176
  • Wymiary: 17.0x24.0x1.6 cm
Warto zwrócić uwagę na...
Cyfrowa rewolucja. Rozwój cywilizacji informacyjnej 0/5 Nasza cena:
20,80 zł 29,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Cyfrowa rewolucja. Rozwój cywilizacji informacyjnej

Książka przedstawia historię rozwoju technologii informatycznych, poczynając od czasów starożytnych aż po współczesność. Autor, opisując wzrastające możliwości techniczne przetwarzania informacji stwarzane przez informatykę, skupia się na ich wpływie na sposób traktowania i przekazywania ludzkiej...
Marketing 4.0 Era cyfrowa 0/5 Nasza cena:
29,42 zł 44,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Marketing 4.0 Era cyfrowa

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim...
Wyścig z maszynami. Jak rewolucja cyfrowa napędza innowacje, zwiększa wydajność i w nieodwracalny sposób zmienia rynek pracy? 0/5 Nasza cena:
39,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Wyścig z maszynami. Jak rewolucja cyfrowa napędza innowacje, zwiększa wydajność i w nieodwracalny sposób zmienia rynek pracy?

Za każdym razem, gdy pobieramy gotówkę z bankomatu zamiast od kasjera bankowego, albo korzystamy z automatycznej budki do odprawienia się na lot samolotem, przed oczyma stają nam dowody na to, jak technologia zastępuje ludzką pracę. Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee, naukowcy z Instytutu...
Cyfrowa rewolucja. Rozwój cywilizacji informacyjnej 0/5 Nasza cena:
29,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Cyfrowa rewolucja. Rozwój cywilizacji informacyjnej

Książka przedstawia historię rozwoju technologii informatycznych, poczynając od czasów starożytnych aż po współczesność. Autor, opisując wzrastające możliwości techniczne przetwarzania informacji stwarzane przez informatykę, skupia się na ich wpływie na sposób traktowania i przekazywania ludzkiej...
Literatura cyfrowa. W stronę podejścia.. 0/5 Nasza cena:
38,25 zł 45,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Literatura cyfrowa. W stronę podejścia..

Literatura cyfrowa to swoista hybryda intencjonalnych „społeczności praktyki” (w sensie nadanym temu pojęciu przez ?tienne’a Wengera) i możliwości nowych mediów. Stąd ? jak słusznie zauważa autorka tej książki już na wstępie ? „napisana dziś praca teoretyczna, jutro okaże się tylko częścią...
Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie 0/5 Nasza cena:
90,09 zł 99,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również...
Reklama Google AdWords w praktyce 0/5 Nasza cena:
29,67 zł 34,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Reklama Google AdWords w praktyce

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak...
Reklama apteki. Czy na prawdę... 0/5 Nasza cena:
79,20 zł 99,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Reklama apteki. Czy na prawdę...

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje...
Znakowanie, prezentacja, reklama żywności 0/5 Nasza cena:
155,22 zł 199,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności

Nowe zasady deklarowania kraju lub miejsca pochodzenia środków spożywczych. Weź udział w webinarze >> Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula