Stawiasz pierwsze kroki w e-marketingu? Program stażowy Glosela - dowiedz się więcej!

Program stażowy Glosel

Studiujesz e-marketing i chcesz zajrzeć za kulisy pracy marketera w branży e-commerce?

Chcesz poznać tajniki i specyfikę pracy, a do tego zdobyć praktyczną wiedzę i doświadczenie?

W takim razie to Ciebie szukamy!

Weź udział w naszym programie stażowym i zdobądź doświadczenie zawodowe
pod okiem najlepszych specjalistów w branży e-commerce w północno-wschodniej Polsce.

🌐 3 miesiące (od 1 lipca do 30 września lub w innym, indywidualnie ustalonym terminie)

🌐 5 dni w tygodniu

🌐 6 lub 8 godzin dziennie (Ty wybierasz) w godzinach 8:00-14:00 lub 8:00-16:00

🌐 wynagrodzenie: 2 250 zł lub 3 000 zł brutto
/ miesiąc (umowa stażowa) w zależności od wybranego trybu godzinowego



Program stażowy w zespole Marketingu i E-commerce Glosel - dlaczego warto?


Firma Glosel jest właścicielem m.in. marek TaniaKsiazka.pl (jednej z największych e-księgarni w Polsce) i Bee.pl (sklep internetowy, w którym można znaleźć produkty spożywcze, kosmetyki, produkty dla dzieci i wiele innych). To 19 lat doświadczenia w branży e-commerce i mnóstwo branżowych nagród na koncie, m.in:

➤ 3. miejsce w rankingu Gazele Biznesu 2020 w województwie podlaskim (TaniaKsiazka.pl).

➤ Podlaska Marka Konsumentów 2019
(TaniaKsiazka.pl).

➤ 1. miejsce w kategorii Książki w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2020. (TaniaKsiazka.pl), 4. miejsce w kategorii Żywność (Bee.pl).

➤ Dwa laury w rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo 2020 - 1. miejsce w kategorii Kultura i rozrywka, 2. miejsce w kategorii Najlepszy sprzedawca w Kup Teraz (TaniaKsiazka.pl).

Ucz się od najlepszych!


Płatny staż w Glosel - cztery programy stażowe

Przygotowaliśmy dla Was trzy programy stażowe, każdy w jednym z naszych działów marketingu.

1. Planowanie i Retencja

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak właściwie robi się marketing internetowy, w jaki sposób marketer powinien planować działania, jak przebiega praca od pomysłu do analizy efektów, to staż w Dziale Planowania i Retencji jest dla Ciebie.

To okazja do nauki i zdobycia doświadczenia pod okiem kierowniczki zespołu, Justyny Pietraszkiewicz

Dowiedz się więcej »


2. E-commerce

A może chcesz nauczyć się, jak generować ruch w sklepie internetowym i jak analizować efekty? Poznać tajniki Google Ads?

W takim razie oddaj się w ręce genialnej Moniki Szatyłowicz, naszej Dyrektor ds. E-commerce.


Dowiedz się więcej »

3. Social Media

Twoje zainteresowania oscylują wokół marketingowego potencjału mediów społecznościowych? W takim razie dowiedz się, jak ten potencjał najlepiej wykorzystać.

Przewodniczką po zawiłościach tego kanału marketingowego będzie Justyna Brzezińska, nasza Social Media Manager.


Dowiedz się więcej »

4. Marketing Automation

Praca na danych, analizy, segmentacje grup klientów, budowanie scenariuszy automatycznych w celu zwiększania zaangażowania użytkowników to kluczowe elementy tego stażu. To kierunek związany z jednym z największych trendów w e-commerce czyli personalizacją.

Mentorem tego stażu będzie Rafał Jackiewicz, nasz Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta.


Dowiedz się więcej »



Staż w zespole Planowania i Retencji


Staż w zespole Planowania i Retencji

Podczas stażu będziesz:

  • uczestniczyć we współtworzeniu kampanii marketingowych;
  • prowadzić kampanie;
  • uczestniczyć w spotkaniach zespołu;
  • analizować efekty kampanii;
  • wspierać koleżanki i kolegów z zespołu w ich codziennych zadaniach.

Nauczysz się:

  • planowania działań marketingowych (z wykorzystaniem m.in. takich mediów jak: newsletter, SMS, WebPush);
  • realizowania kampanii marketingowych;
  • posługiwania się platformą marketing automation i tworzenia prostych scenariuszy w zakresie działań e-mail marketingu, SMS, WebPush;
  • obsługiwania AdServera, by zarządzać materiałami reklamowymi w ramach sklepu internetowego;
  • analizowania prostych danych i raportowania (GoogleAnalytics);
  • przygotowywania stron docelowych kampanii (landing page);
  • monitorowania realizacji kampanii.



Staż w zespole E-commerce


Staż w zespole E-commerce

Podczas stażu będziesz:

  • badać potrzeby rynku i projektować nowe rozwiązania;
  • uczestniczyć w spotkaniach z zespołem wewnętrznym i zdalnym;
  • prowadzić bieżąca analizę efektywności działań marketingowych;
  • współtworzyć i analizować kampanie PPC i PPS;
  • optymalizować proces pozyskiwania ruchu;
  • raportować prowadzone działania.

Nauczysz się:

  • stosować w praktyce narzędzia Google Ads, porównywarki cenowe, Search Console, Wordpress, Google Analytics, Data Studio, Google Optimize, HotJar;
  • omawiać charakterystykę i wykorzystać systemy zewnętrzne umożliwiające pozyskanie ruchu;
  • wykorzystać wiedzę o analizie ruchu w sklepie internetowym i na blogu;
  • komunikować swoje oczekiwania względem kampanii;
  • współpracować z zespołem - koordynować projekty, przedstawiać i wdrażać własne pomysły.



Staż w zespole Social Media


Staż w zespole Social Media

Podczas stażu będziesz:

  • uczestniczyć w spotkaniach zespołu Social Media;
  • tworzyć lifetime komunikacji przy priorytetowych akcjach;
  • współtworzyć treści do wykorzystania w kanałach mediów społecznościowych;
  • współtworzyć harmonogram publikowanych treści;
  • monitorować sieć za pomocą narzędzi;
  • analizować skuteczność publikowanych treści;
  • wspierać projekty w zakresie influencer marketingu;
  • prowadzić moderację w kanałach mediów społecznościowych.

Nauczysz się:

  • wskazać czynniki wpływające na zasięg organiczny planowanych treści w rozróżnieniu na kanały Social Media;
  • rozwijać koncepcję komunikacji marki w mediach społecznościowych;
  • prowadzić efektywną moderację marki;
  • analizować i optymalizować działania wg określonych wskaźników;
  • reagować na treści trendujące;
  • tworzyć treści dostosowane pod grupę docelową;
  • podejmować i realizować w imieniu marki współpracę z influencerami;
  • dobierać kanały do założeń kampanii oraz targetu;
  • komunikować swoje oczekiwania względem kampanii.


Staż w zespole Marketing Automation

Podczas stażu będziesz:

  • segmentować klientów i tworzyć grupy docelowe;
  • rozwijać komunikację automatyczną poprzez budowanie scenariuszy;
  • tworzyć metryki, raporty, monitorować skuteczność prowadzonych działań;
  • uczestniczyć w projektach zmierzających do rozwoju skuteczności działania platformy;
  • prowadzić swój własny projekt, którego celem będzie podniesienie wartości klientów w czasie.

Nauczysz się:

  • wskazywać etapy lejka sprzedażowego i przyporządkowywać do nich określone rodzaje działań, których celem będzie podniesienie retencji użytkowników;
  • posługiwać się platformą marketing automation w zakresie prowadzenia działań z wykorzystaniem newsletterów, sms, webpush-y;
  • dopasowywać segmenty do celów kampanii marketingowej;
  • tworzyć scenariusze marketing automation;
  • modyfikować kod HTML, CSS oraz tworzyć personalizacje z wykorzystaniem Jinja;
  • analizować podstawowe dane i tworzyć raporty w Google Analytics i panelu platformy marketing automation.



Jak wziąć udział w rekrutacji do programu stażowego w zespole Marketingu i E-commerce?

  1. Przygotuj CV.
  2. Prześlij je na adres: hr@glosel.pl w tytule maila wpisz: STAŻ MARKETING.
  3. Termin przesłania zgłoszenia: do 21 maja 2021 na staż rozpoczynający się 1 lipca.
  4. Zaprosimy wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną online składającą się z wywiadu i omówienia case study.
  5. Po podjęciu przez nas decyzji otrzymasz informację zwrotną, także jeśli odpowiedź będzie negatywna.
  6. Po pozytywnej decyzji otrzymasz zaproszenie do udziału w stażu.
  7. Rozpoczynasz staż 1 lipca lub w innym, indywidualnie ustalonym terminie.

Masz pytania?

W takim razie napisz do nas: hr@glosel.pl

Miejsce w naszych zespołach już na Ciebie czeka!


PS Przewidujemy zatrudnienie najlepszych stażystów.



Obejrzyj prezentację dotyczącą programu stażowego



Pobierz prezentację PDF »

Pobierz dokument procesu rekrutacji »

Pobierz program stażu - Planowanie i Retencja »

Pobierz program stażu - E-commerce »

Pobierz program stażu - Social Media »

Pobierz program stażu - Marketing Automation »

Zapisz się na newsletter

Promocje, obniżki, kody rabatowe - bądź na bieżąco!

Warto nam zaufać