Nauki humanistyczne › Pedagogika i andragogika
Metody wywoływania głosek
Metody wywoływania głosek to pozycja przeznaczona przede wszystkim dla logopedów, nauczycieli przedszkola, studentów i rodziców dzieci z wadami wymowy oraz niezakończonym rozwojem mowy.Sposoby wywoływania prawidłowego brzmienia głosek prezentowane są, w przystępnej formie, przez prof. dr hab....Oprawa:miękkaLogopedia. Standardy postępowania logopedycznego
Podręcznik Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego "spełnia wszystkie wymagania stawiane podręcznikom nowoczesnym, interdyscyplinarnym i kompleksowym. Porządkuje procedury terapeutyczne w logopedii, zgodnie z najnowszą wiedzą na temat biologicznych, umysłowych i społecznych uwarunkowań...Oprawa:twardaLogopedia. Teoria zaburzeń mowy
Podręcznik ten zawiera spójną i wyczerpującą interpretację zaburzeń mowy. Publikujemy go z przekonaniem, że współczesna logopedia jest w stanie satysfakcjonująco diagnozować zaburzenia mowy, budować program terapii i prowadzić terapię. Mamy też nadzieję, że dotrze ON do słuchaczy tych kierunków...Oprawa:miękkaCoaching. Zestaw narzędzi
Coaching, mimo swojej znacznej i wciąż rosnącej popularności, nadal jest dziedziną nową, a przez to nieuporządkowaną. Równolegle funkcjonują różne, często rozbieżne jego definicje, mianem "coachów" określają się bardzo odmienni specjaliści, a czasem niestety także antyspecjaliści, którzy sięgają po...Oprawa:miękkaEdukacja w systemie Marii Montessori. Tom 1-2
Jest to drugie wydanie książki, zmienione i uzupełnione. Autorka po przedstawieniu czytelnikom podstaw edukacji w systemie Montessori dokładniej zajmuje się niektórymi obszarami kształcenia dzieci w tym systemie, a mianowicie obszarem życia codziennego, kształcenia zmysłów oraz wybranymi...Oprawa:miękkaDźwięki mowy. Program kształtowania świadomości fonologicznej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten...Oprawa:miękkaTerapia pedagogiczna. Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci
Prezentowany tom poświęcony został tym rodzajom zaburzeń rozwoju psychoruchowego dzieci, które leżą u podłoża ich trudności w uczeniu. Autorki wyczerpująco przedstawiają nie tylko najczęściej występujące objawy częściowych zaburzeń rozwoju, między innymi: percepcji słuchowej, artykulacji,...Oprawa:miękkaBiomedyczne podstawy logopedii
„Biomedyczne podstawy logopedii” to kolejny tom z serii podręczników akademickich Logopedia XXI Wieku. Publikację przygotowano dzięki współpracy wybitnych polskich specjalistów z zakresu medycyny, psychologii, logopedii i językoznawstwa, co uczyniło ją opracowaniem daleko wykraczającym poza wiedzę...Oprawa:twardaDiagnoza i terapia logopedyczna osób z niepełnosprawnością intelektualną
Problem funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną, jak się nam wydawało, został szeroko i w sposób kompetentny opisany w literaturze psychologicznej, pedagogicznej oraz logopedycznej. Po bliższym przyjrzeniu się przez nas opracowaniom okazało się, iż są one nazbyt ogólne, a niektóre...Oprawa:twardaMetodyka edukacji polonistycznej w okresie wczesnoszkolnym. Podręcznik dla studentów i początkujących nauczycieli
Książka ta zrodziła się z przekonania, że będzie potrzebna studentom pedagogiki wczesnoszkolnej oraz studiującym edukację wczesnoszkolną lub dokształcającym się w tym zakresie nauczycielom. Autorka zawarła w niej swoje kilkunastoletnie doświadczenia z prowadzenia przedmiotu edukacja polonistyczna w...Oprawa:miękkaMutyzm wybiórczy. Skuteczne metody terapii
Po niespełna dwóch latach od wydania książki pt. Mutyzm wybiórczy - poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów, która spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem, zarówno wśród rodziców, jak również wśród nauczycieli i specjalistów, Maria Bystrzanowska, tym razem wspólnie z córką Eweliną...Oprawa:miękka- Outlet-50%
Edukacja bazalna. Nauczanie i terapia dzieci z głęboką niepełnosprawnością Outlet
Konfucjusz mawiał: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Ta myśl przyświeca również twórcom i propagatorom edukacji bazalnej, której głównym założeniem jest właśnie towarzyszenie dziecku w rozwoju, wspieranie go w poznawaniu i doświadczaniu otaczającej...Oprawa:miękka Wzrok i słuch. Zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej
WZROK I SŁUCH – zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej Niniejsza książka ma charakter podręcznikowy i jest adresowana do pedagogów specjalnych i specjalistów terapii pedagogicznej, terapeutów SI, psychologów, logopedów, studentów kierunków pedagogicznych oraz rodziców...Oprawa:miękkaDydaktyka. Podręcznik akademicki
Przekazujemy czytelnikom podręcznik wybitnego pedagoga - dydaktyka, komparatysty i badacza dziejów oświaty, członka rzeczywistego Polskiej Akademii Nauk PAN profesora Czesława Kupisiewicza. W dobie płynnej ponowoczesności wydawałoby się, że nie ma już miejsca na klasykę, tradycję, na tę wiedzę,...Oprawa:miękkaWywiad motywujący z młodzieżą i młodymi dorosłymi
Wywiad motywujący ma tak silne podstawy teoretyczne i empiryczne, że powinien stanowić część standardowego wykształcenia z zakresu ochrony zdrowia somatycznego bądź psychicznego. Niniejsza książka jest znakomitym wprowadzeniem do wywiadu motywującego i atrakcyjnym opracowaniem przeglądowym jego...Oprawa:miękkaIntegracja sensoryczna przez cały rok
Książka napisana została w formie przewodnika dla osób niezwiązanych z terapią integracji sensorycznej, czyli rodziców, nauczycieli i innych specjalistów, aby przybliżyć im w sposób czytelny te zagadnienia. W publikacji zawarte zostały definicje, podstawy teoretyczne założeń integracji sensorycznej...Oprawa:miękkaWczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka
W prezentowanej książce dokonano przeglądu propozycji oddziaływań na najmłodsze dzieci zagrożone niepełnosprawnością lub zaburzone w rozwoju. Obszary zagadnień dotyczą poszczególnych etapów postępowania w procesie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dzieci. Niektórzy autorzy poruszają...Oprawa:miękkaSurdologopedia. Teoria i praktyka
Tom Surdologopedia. Teoria i praktyka jest adresowany do logopedów i surdologopedów oraz osób zajmujących się problematyką uszkodzeń słuchu nie tylko naukowo, ale także praktycznie, ze szczególnym uwzględnieniem studentów kierunków logopedycznych i słuchaczy podyplomowych studiów...Oprawa:twardaCena: Nasza cena: 58,74 zł66,00 złprodukt niedostępnyJak pomóc dziecku z dysleksją. Poradnik dla rodziców i nauczycieli
Poradnik napisany został z myślą o rodzicach, którzy chcą zdobyć potrzebną i praktyczną wiedzę na temat dysleksji. Autorka omawia zjawisko dysleksji rozwojowej, typy dysleksji, objawy i symptomy wczesnego występowania ryzyka dysleksji. Podkreśla rolę rodziców, nauczycieli, rówieśników w edukacji...Oprawa:miękkaTerapia pedagogiczna w teorii i działaniu
Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar poszukiwań i uzupełnia rynek wydawniczy o pozycję pedagogiczną, która adresowana jest do wielu różnych podmiotów: nauczycieli, studentów i kandydatów na nauczycieli, wychowawców, opiekunów, pedagogów oraz wszystkich osób, które przygotowują się do zawodu...Oprawa:miękkaSiła czasu
W swojej przełomowej książce Paradoks czasu, światowej sławy psycholog Philip Zimbardo pokazał, że możemy zmienić sposób, w jaki myślimy o naszej przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, by osiągać sukcesy w pracy i życiu osobistym. Książka Siła czasu jest natomiast efektem współpracy Zimbardo z...Oprawa:miękkaDiagnoza w resocjalizacji
Książka prezentuje główne stanowiska teoretyczne i problemy praktyczne w postępowaniu diagnostycznym. Formułuje podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnozowania w resocjalizacji, wraz z opisem modeli diagnozowania, specyficznych trudności, dylematów i zasad diagnozowania w przypadku tzw....Oprawa:miękkaPedagogika opiekuńcza. Przeszłość – teraźniejszość – przyszłość
,,Proponowana publikacja jest pracą zbiorową składającą się z 14 tekstów. Wszystkie one, zgodnie z tytułem książki, dotyczą dzieci rozpoczynających naukę w szkole. Opracowanie jest adresowane do szerokiej grupy czytelników, zarówno do nauczycieli, szczególnie zajmujących się nauczaniem początkowym...Oprawa:miękkaBadania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka.
Badania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka Książka poświęcona jest badaniom jakościowym w pedagogice, przedstawia ich miejsce w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych. Szczegółowo opisuje dwie metody: wywiad narracyjny i obiektywną hermeneutykę,...Oprawa:miękkaElementarne ćwiczenia dykcji
Uniwersalny, długo oczekiwany podręcznik poprawnej wymowy. Przyda się każdemu, kto chciałby poprawić swoją dykcję. Wprost nieoceniony dla osób, których elementem pracy jest żywe słowo: nauczycieli, pedagogów, logopedów, aktorów, dziennikarzy czy duchownych. Dzięki tej książce poznasz najczęściej...Oprawa:miękkaWczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci z chorobami genetycznymi
We współczesnym, wysoko rozwiniętym świecie, zaburzenia rozwoju o różnej etiologii dotyczą około 3% populacji dzieci. W ostatnich latach zaszły duże zmiany w poglądach na wrodzone zaburzenia rozwoju u dzieci, jednak nadal jest dużo niewiadomych i kontrowersji oraz zaniedbań w sferze diagnostycznej...Oprawa:miękka- Outlet-50%
Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego Outlet
Podręcznik Logopedia. Standardy postępowania logopedycznego "spełnia wszystkie wymagania stawiane podręcznikom nowoczesnym, interdyscyplinarnym i kompleksowym. Porządkuje procedury terapeutyczne w logopedii, zgodnie z najnowszą wiedzą na temat biologicznych, umysłowych i społecznych uwarunkowań...Oprawa:twardaCena: Nasza cena: 42,00 zł84,00 złprodukt niedostępny Praca z dzieckiem ryzyka dysleksji i dysgrafii
Dzieci mogące mieć w przyszłości problemy z czytaniem i pisaniem można zauważyć już w przedszkolu.W pierwszym rozdziale książki przedstawiona jest problematyka ryzyka dysleksji i dysgrafii.W drugim omawiana jest organizacja zajęć terapeutycznych. Natomiast w rozdziale trzecim znalazły się...Oprawa:miękka