Podręczniki akademickie › Biznes i prawo

  • -34%
    Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

    Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

    Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 43,00 zł 64,90 zł
    w magazynie
  • -34%
    Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

    Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega ON na tym,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 33,06 zł 49,90 zł
    w magazynie
  • -34%
    Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej

    Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej

    Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 39,69 zł 59,90 zł
    w magazynie
  • -37%
    Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

    Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

    Twój startup - instrukcja obsługi Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 61,89 zł 99,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse

    Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 59,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -22%
    Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

    Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

    Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 42,82 zł 54,90 zł
    w magazynie
  • -33%
    Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

    Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

    Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:twarda
    Cena: Nasza cena: 33,68 zł 49,90 zł
    w magazynie
  • -37%
    Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie

    Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie

    Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty! "Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko możliwe. W dążeniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 24,94 zł 39,90 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -25%
    Ekonomia wolnego rynku

    Ekonomia wolnego rynku

    (...) Podstawową zaletą tej książki jest to, iż zawiera ona wyczerpującą i metodyczną analizę czynności, które powszechnie określa się mianem ekonomicznych, przy czym są one traktowane jako ludzkie działanie, czyli świadome dążenie do wybranych celów przy użyciu odpowiednich środków. [...]...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:twarda
    Cena: Nasza cena: 121,95 zł 163,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -5%
    Prawo podatkowe. Minirepetytorium

    Prawo podatkowe. Minirepetytorium

    W publikacji w sposób syntetyczny zaprezentowano skomplikowaną i rozległą problematykę prawa podatkowego. Formuła książki - pytanie i odpowiedź - pozwala szybko dotrzeć do nurtującego Czytelnika problemu.Część pierwsza omawia 150 zagadnień z zakresu ogólnego prawa podatkowego, zwłaszcza związanych...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 28,41 zł 29,90 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -35%
    Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

    Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

    David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym...
    Ocena: 4/5
    Oprawa:twarda
    Cena: Nasza cena: 51,35 zł 79,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -15%
    Mikroekonomia

    Mikroekonomia

    Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki rozszerzeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji całej książki, przedstawiając w przystępny sposób wiedzę z dziedziny ekonomii. Opisano szczegółowo...
    Ocena: 5/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 55,17 zł 64,90 zł
    wysyłka w 4 dni
  • -22%
    Menedżer skuteczny

    Menedżer skuteczny

    EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 38,92 zł 49,90 zł
    w magazynie
  • -22%
    Praktyka zarządzania

    Praktyka zarządzania

    „Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania”. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 38,92 zł 49,90 zł
    w magazynie
  • -15%
    Profesjonalny Właściciel Produktu. Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną

    Profesjonalny Właściciel Produktu. Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną

    „Ta książka prezentuje metodę wyrażania życzeń w sposób przekonujący, logiczny, minimalizujący zamieszanie i kłopoty.”—KEN SCHWABER, prezes i założyciel Scrum.orgWłasność produktu to coś więcej, niż tylko mechanika: chodzi o przyjęcie odpowiedzialności i skupienie się na wartościach we wszystkim,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 67,83 zł 79,80 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -17%
    Oględziny zwłok i miejsca ich znalezienia

    Oględziny zwłok i miejsca ich znalezienia

    Pierwszą refleksją, jaka nasuwa się po przeczytaniu Oględzin zwłok i miejsca ich znalezienia, jest to, że książkę tę napisał ktoś, komu nie są obce – i znane tylko z teorii – problemy związane z tak istotną czynnością procesową, jaką są bez wątpienia oględziny zwłok (ludzkich) i miejsca ich...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 37,35 zł 45,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -17%
    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

    Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 40,67 zł 49,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -20%
    Historia prawa

    Historia prawa

    Podręcznik przedstawia - w ujęciu porównawczym - historię prawa prywatnego, prawa karnego oraz procedury sądowej, czyli dziedzin tzw. prawa sądowego. Autorka, uwzględniając zróżnicowanie dróg ewolucji historycznej i lokalne różnice, wskazuje na pewne ogólne prawidłowości w rozwoju prawa. Szczególną...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 55,20 zł 69,00 zł
    wysyłka w 6 dni
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

    Bestseller Nowe wydanie Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer...
    Ocena: 4/5
    Oprawa:twarda
    Cena: Nasza cena: 79,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -22%
    Mediacje. Teoria i praktyka

    Mediacje. Teoria i praktyka

    Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z Czytelnikami...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 77,22 zł 99,00 zł
    wysyłka w 6 dni
  • -17%
    E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon

    E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon

    Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku...
    Ocena: 4/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 40,67 zł 49,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -23%
    Jak zbudować efektywny dział marketingu?

    Jak zbudować efektywny dział marketingu?

    Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 20,78 zł 26,99 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -20%
    Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim, wynagradzanie, zaangażowanie pracowników, polityka kadrowa,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:twarda
    Cena: Nasza cena: 151,20 zł 189,00 zł
    wysyłka w 6 dni
  • -20%
    Doktryny polityczno-prawne. Fundamenty współczesnych państw

    Doktryny polityczno-prawne. Fundamenty współczesnych państw

    Podręcznik zawiera syntetyczne opracowanie z zakresu doktryn dominujących we współczesnym dyskursie politycznym oraz doktrynalnych źródeł instytucji politycznych i prawnych, właściwych demokracji konstytucyjnej. Dyskurs dotyczy również aksjologicznych podstaw systemu prawa obowiązującego w RP w...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 55,20 zł 69,00 zł
    wysyłka w 6 dni
  • -5%
    Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy. Część 1
    Nowość

    Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy. Część 1

    Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 27,55 zł 29,00 zł
    wysyłka do 72 godzin
  • -15%
    Makroekonomia

    Makroekonomia

    Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W obecnym, piątym wydaniu – dzięki rozszerzeniu grona autorów – dokonano kompleksowej aktualizacji całej książki. Zaprezentowano między innymi: podstawową wiedzę z...
    Ocena: 5/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 55,17 zł 64,90 zł
    wysyłka w 4 dni
  • -29%
    Makroekonomia

    Makroekonomia

    Podręcznik obejmuje wykład makroekonomii i należy do najczęściej wykorzystywanych na uczelniach europejskich i amerykańskich. Autorzy przedstawili: wprowadzenie do makroekonomii (w tym rachunek dochodu narodowego i pomiar kosztów życia), funkcjonowanie gospodarki w długim okresie (w tym: produkcję,...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 46,24 zł 64,90 zł
    wysyłka w 4 dni
  • -17%
    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale...
    Ocena: 0/5
    Oprawa:miękka
    Cena: Nasza cena: 33,12 zł 39,90 zł
    wysyłka do 72 godzin

Wyszukiwarka podręczników

Szkoła:
Klasa:
Przedmiot:
Szukaj Podręczniki - strona główna

Plecaki

Piórniki

Artykuły szkolne