W księgarni TaniaKsiazka.pl Klienci mogą skorzystać z odbioru w punkcie. Jest wśród nich opcja dostawy - “Paczka w Ruchu”!
Wspomniana forma wysyłki pozwala na odbiór zamówienia w ponad 3000 punktach w całej Polsce, bez konieczności długiego czekania na kuriera lub w kolejce na poczcie. Wybierając opcję “Paczka w Ruchu”, zapłacisz za dostawę bardzo mało (obecnie najtańsza forma dostawy w TaniaKsiazka.pl), a kioski bywają otwarte nawet od 6:00 do 20:00.
U nas w trakcie składania zamówienia masz możliwość sprawdzenia gdzie znajduje się najbliższy kiosk lub salonik, w którym możesz odebrać paczkę, a także w jakich godzinach jest otwarty.
Korzyści z wyboru Paczki w RUCHu:
- Odbierasz paczkę, gdy masz czas i ochotę (w drodze do pracy, podczas spaceru, wracając z kina).
- Nie musisz marnować czasu na stanie w długich kolejkach.
- Nie musisz umawiać się z kurierem na odbiór.
- Masz pewność że od samego rana paczka będzie czekała w kiosku.
- Masz możliwość płatności gotówką w kiosku przy odbiorze paczki.
- Masz możliwość śledzenia statusu przesyłki on-line.
- Otrzymasz SMS, kiedy paczka będzie już w kiosku.
- Wybierając Paczkę w RUCHu, nie musisz się martwić, że kurier dostarczy zamówienie niewłaściwej osobie w domu lub sąsiadowi.
___
Jak to działa?
1. Składając zamówienie, z dostępnych form dostawy należy wybrać opcję “Paczka w Ruchu”, a następnie formę płatności - do wyboru: szybkie płatności online i kartą, gotówką przy odbiorze (pobranie) lub zwykły przelew.
2. Po przejściu do następnego kroku, należy wybrać lokalizację kiosku, w którym chcemy odebrać przesyłkę.
3. Istnieje możliwość sprawdzenia na mapie dokładnej lokalizacji wybranego punktu.
4. Dalszy proces zakupowy nie zmienił się.
___
Przybliżony czas realizacji zamówienia i informacja o odbiorze
Większość przesyłek trafia do kiosku RUCHu w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od momentu nadania.
Po dostarczeniu przesyłki z zamówieniem do wybranego przez Ciebie miejsca odbioru, otrzymasz w darmowej wiadomości SMS kod odbioru oraz informację, iż paczka czeka na odbiór w wybranym punkcie. Uwaga, podczas składania zamówienia upewnij się, czy podany przez Ciebie numer telefonu jest właściwy.
Paczka w punkcie czeka na właściciela 5 dni, licząc od dnia doręczenia jej do Kiosku. W przypadku braku odbioru, przesyłka jest zwracana do nadawcy.
Monitoring paczki
Status dostarczenia paczki z zamówieniem do kiosku Ruchu można monitorować tutaj: Śledź przesyłkę
Dostępne punkty odbioru
Tutaj odnajdziesz dokładną lokalizację kiosków, w których istnieje możliwość odbioru swojego zamówienia: Znajdź kiosk
Czy paczkę muszę odebrać osobiście?
Nie. Kod odbioru można przekazać inne osobie, która zgłosi się po przesyłkę.
Co zrobić w razie utracenia/nieotrzymania kodu odbioru?
W takim przypadku należy poprosić kioskarza, aby skorzystał z opcji „przypomnij kod odbioru”. SMS z kodem odbioru zostanie dostarczony w ciągu 15-20 minut. Jeżeli nadal nie otrzymujesz kodu odbioru, skontaktuj się z:
Centrum Obsługi Klienta RUCH.
tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00
e-mail: usluga@paczkawruchu.pl
Koniecznie sprawdź: