Nowe w kategorii Marketing
Sprawdź TanioKsiążkowe nowości. Warto zwrócić uwagę na nowe produkty z kategorii Marketing. Nowości Marzec 2024.
-
Ty w social mediach
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka...Książka, op. miękka -
Projektowanie komunikacji, czyli communication...
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment Wstępu Publikacja jest skierowana zarówno do...Książka, op. miękka -
Beauty is my business
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym...Książka, op. miękka -
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się...Książka, op. miękka -
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ... ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, któ,ry w mediach społecznościowych występuje osobiście,...Książka, op. miękka -
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele...Książka, op. miękka -
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach..
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić...Książka, op. miękka -
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można...Książka, op. miękka