Multimedia w komunikacji czytelnictwie

Wysyłka w
48 godzin + czas dostawy
Ilość stron
280
Rok wydania
2016
Nasza cena: 42,00 zł

Książka poświęcona jest multimediom i roli, jaką odgrywają lub mogą odgrywać w komunikacji, w specyficznych praktykach czytelniczych oraz życiu kulturalnym osób z uszkodzonym słuchem, a zwłaszcza w środowisku ludzi głuchych, dla których językiem macierzystym jest język migowy. Rozważania usytuowane zostały w kontekście historycznym, z odwołaniem do czasów poprzedzających rewolucję cyfrową. Pozwoliło to na ukazanie przemian, jakie nastąpiły w postrzeganiu społeczności Głuchych, tworzących własną kulturę, zogniskowaną wokół języka migowego, a także umożliwiło przedstawienie ich samych, jako społeczności, która nie tylko korzysta z możliwości, jakie dają nowe technologie, ale również uczestniczy w ich powstawaniu. Książka obejmuje siedem rozdziałów. Otwiera ją Wprowadzenie, w którym wyjaśnione zostały motywy i cele podjęcia badań, z ogólną charakterystyką przyjętej metodologii. Rozdział pierwszy poświęcony jest szczegółowym założeniom metodologicznym pracy, w której dominuje ujęcie funkcjonalne. Tu również znajduje się przegląd literatury i bazy źródłowej. Rozdział drugi zawiera charakterystykę osób z uszkodzonym słuchem, przestawia język migowy – główny środek komunikacji niesłyszących, a także wskazuje bariery, na jakie trafiają w dostępie do standardowego czytelnictwa. W rozdziale trzecim omówione zostały media dla osób z dysfunkcją słuchu w czasach sprzed Internetu i ich współczesne kontynuacje. Czwarty rozdział prezentuje rewolucję multimedialną, jaka nastąpiła wskutek notacji SignWriting –pisma migowego, docierającego również do Polski. W rozdziale piątym omówiono multimedia, które zaistniały w Polsce dzięki komputerom i sieci, w tym – słowniki i programy adresowane do dzieci i młodzieży z niedosłuchem. Nowym możliwościom dostępu do informacji – poprzez witryny tworzone przez lub dla osób z uszkodzonym słuchem oraz oferowane w nich multimedia – poświęcony został rozdział szósty. W rozdziale siódmym zaprezentowano dostępne w sieci formy multimedialne, odgrywające istotną rolę w życiu kulturalnym i rozrywce „mieszkańców świata ciszy”. Całość zamyka Zakończenie, podsumowujące ogół rozważań.

Czytaj całość

Recenzje

Warto zwrócić uwagę na...
Zmysły w komunikacji 0/5 Nasza cena:
22,62 zł 26,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Zmysły w komunikacji

Zmysły w komunikacji. Wszystkie zmysły prowadzą do mózgu to pierwszy tom publikacji o cyklicznym charakterze, reprezentującej interdyscyplinarne podejście do opisywanej tematyki: funkcjonowania zmysłów w przestrzeni komunikacji międzyludzkiej. Książka składa się z dziewięciu artykułów. Autorzy...
Podstawy komunikacji społecznej w edukacji 0/5 Nasza cena:
25,23 zł 29,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Podstawy komunikacji społecznej w edukacji

Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. „Podstawy komunikacji społecznej w edukacji” to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma...
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing. 0/5 Nasza cena:
52,25 zł 55,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing.

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może...
Kaznodziejstwo bernardyńskie w staropolskim systemie komunikacji społecznej schyłku epoki saskiej 0/5 Nasza cena:
46,55 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Kaznodziejstwo bernardyńskie w staropolskim systemie komunikacji społecznej schyłku epoki saskiej

Filip Wolański zajął się problematyką ważną w badaniach nad dziejami kaznodziejstwa – udziałem bernardynów w staropolskim systemie komunikacji społecznej u schyłku czasów saskich. Praca twórczo wpisuje się w dociekania poświęcone kształtowaniu wyobrażeń i postaw naszych antenatów, wzbogacając...
Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komun 0/5 Nasza cena:
20,42 zł 24,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komun

Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia...
Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich 0/5 Nasza cena:
46,55 zł 49,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka...
Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej 0/5 Nasza cena:
33,83 zł 39,80 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej

Niniejsza publikacja to pierwsza w literaturze naukowej szczegółowa analiza porównawcza sprawności niejęzykowych dzieci polskich w okresie wczesnego dzieciństwa. Zarówno rozważania teoretyczne, jak i przeprowadzone badania skupiają się wokół dwóch obszarów tematycznych: relacji pomiędzy rozwojem...
Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej 0/5 Nasza cena:
37,91 zł 39,90 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej

Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie potraktować coraz liczniejszych i pilnych globalnych...
Event marketing w zintegrowanej komunikacji 0/5 Nasza cena:
65,55 zł 69,00 zł
Do koszyka dodaj do schowka

Event marketing w zintegrowanej komunikacji

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich...
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać

Doskonała komunikacja, perfekcyjne podejście do klienta, realizacja szybka i całkowicie zgodna z zamówieniem, do tego dobra cena, czyli całość na piątkę.

Anyszka

Polecam, polecam, polecam! Świetny wybór, książki w doskonałej cenie i co najważniejsze błyskawiczna realizacja zamówienia - dodaję do moich ulubionych sklepów.

magdape

Bardzo miła obsługa, szybko reagują na wiadomości pisane. Szybko rozwiązują problem i tłumaczą sytuację, oraz bardzo jasno i konkretnie piszą mail o każdej zmianie w zamówieniach.

Lenka

Kolejny raz robię zakupy w sklepie i jest super szybko, tanio i wygodnie. Aż żałuję, że nie mają innych propozycji, które mnie interesują. Gorąco polecam.

Beata

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Książki super i wszystko porządnie zapakowane. Nie jest to na pewno moja ostatnia styczność ze sklepem. Polecam.

Agnieszka

Sklep godny polecenia, szybko zrealizował zamówienie. Dodatkowo otrzymałam rabat. Bardzo korzystna cena zamówionych książek. Łącznie z przesyłką wyszło taniej niż w księgarni stacj...

Zosia

Bardzo sprawnie zrealizowane zamówienie. Pomimo, że podano mi późniejszy termin dostarczenia przesyłki otrzymałam ją kilka dni wcześniej. Sklep cechuje solidność i profesjonalizm. ...

Joanna

Sklep bardzo fajny, pomocny i szybki. Realizacja zamówienia trwała kilka dni. Zamówienie doskonale zapakowane i nienaruszone.

Frau Sonne

Jestem zadowolona ze sklepu i przeprowadzonej transakcji. Duży wybór książek, dostawa zgodnie z podaną przez sprzedawcę datą, bardzo porządnie zapakowana. Polecam.

agnes352

Polecam sklep z czystym sumieniem. Kontakt bardzo dobry, ceny rewelacyjne, wybór książek ogromny. Na pewno wkrótce znów złożę zamówienie.

natka2817

Rewelacja!!! Zamówienie otrzymałam 5 dni od złożenia zamówienia, a mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Adrianna

Pierwszy raz kupowałam książki przez internet i się nie rozczarowałam. Książki przyszły w oczekiwanym terminie, były dobrze zabezpieczone. Na pewno skorzystam jeszcze nie jeden raz...

Paula